Hotel Moulin du Val de Seugne

Kleine hotelsWeer vandaag23°11°

1 review over Hotel Moulin du Val de Seugne in het Nederlands

Uitstekende ervaring

De Roep Frankie ( België )
20-8-2009

Hotel met uitstraling en klasse en met een creatieve keuken. Stijlvolle, luxueuze en ruime kamers, voorzien van alle comfort, met tuintje of boven de rivier. Erg rustige ligging in een slapend stadje. Restaurant met zicht op het park met dieren of buiten op het terras aan de rivier Seugne. Goede prijs-kwaliteit verhouding en indien regionale wijnen worden gekozen betaalbaar zoniet tamelijk prijzig.Enig minpuntje : het ontbijt ( 13 EUR )is nogal karig. Behoudens brood met confituur, croissant en klein koekje moet voor alles bijbetaald worden. Al bij al een echte aanrader in een mooie streek met aangenaam klimaat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moulin du Val de Seugne in Mosnac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moulin du Val de Seugne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.