Vakantiepark Center Parcs Le Bois aux Daims

• Onderkomen8,1

6 reacties Vakantiepark Center Parcs Le Bois aux Daims

Buitenzwembad

Karin Nijland, 26-5-2018
Is er een buitenzwembad? Is dat ook leuk voor (kleinere) kinderen?

Kosten buffet restaurant

Debbie, 18-9-2016

Wie weet hoe duur het buffetrestaurant is? En is dat inclusief of exclusief drank? Wij overwegen het keuze arrangement van te voren te boeken voor 19,95 exclusief drankjes. Dan kun je ook in het buffetrestaurant eten.

Alvast bedankt.

Wildwaterbaan,glijbaan

Annemarie, 26-6-2016

In de reviews lees ik dat de wildwaterbaan en de glijbaan;boomerang,niet open zijn.

Zijn deze in de zomervakantie wel open??

14 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Le Bois aux Daims voor je op een rij gezet:

Hertjes

Theeleutje, 29-1-2016

Hallo,

-Weet iemand in welke zone van het park je de meeste kans loopt dat je hertjes je huisje voorbij ziet lopen/bij je huisje komen ?

-Welke zone/huisnummer is het gezelligste om te reserveren ?

-Zijn er (veilige) fietspaden buiten het park; m.a.w. is het zinvol om fietsen te huren als je buiten het park wil fietsen ?

0 reacties

Michael, 6-8-2015

Ik heb begrepen dat er wifi op het park is.

Mijn vraag is: Is de aanbieder van de wifi KPN ?

Gezin

karoliensloof, 28-7-2015
Is er een wasmachine en droger op het park aanwezig?