Vakantiepark
7,9

• Onderkomen8,5
  • Activiteiten7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Le Bois aux Daims voor je op een rij gezet:

56 reviews over Vakantiepark Center Parcs Le Bois aux Daims in het Nederlands

Super!

Leontine,
24-11-2018
  • Activiteiten8

Wat een mooi park is dit! 2 weken lang genoten in onze 6p-vip! Mooie cottage. Had alleen een gewone sauna in mogen zitten van ons maar dat wisten we van te voren. Onze oudste (4) heeft het nog over de hertjes die ons dagelijks opzochten bij de cottage. Superleuk zwembad, leuke speeltuinen (tip aan CP om de binnenspeeltuin na te lopen want er zijn een paar kleine dingen kapot). Het dierenhart is erg kunstmatig maar wel mooi. Wil je hier dieren zien dan moet je een rustig moment zoeken. Wel jammer dat je voor bepaalde dieren zoals de vos extra moet betalen. Kinderbomenparcours vond onze kleine (4) geweldig. Horeca gaat voor Nederlandse begrippen laat open. Dat is wel lastig als je er met kleintjes bent. Mooie omgeving! Heerlijk tussen de wijnvelden door toeren naar bijv. Saumur. Chateaus te over en vergeet vooral biopaec Doue la Fontaine niet! Als we nog eens betaalbaar kunnen boeken komen we zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Mooi groot groen schitterend park

sylvia,
21-10-2018
  • Activiteiten9

Schitterend groot groen park,waar de herten los lopen .

Mooie huisjes en goed onderhouden.

Vriendelijk personeel , en ook de plaza was goed onderhouden .

Voor de kids veel te doen , wel tegen betaling .

Wel waren er weinig herten in het onderkomen met de hangbrug zelf ,en ook de wilde zwijnen waren bijna niet zichtbaar.

Vond het wel jammer dat je tegen betaling de andere dieren pas kon zien .

Zoals de vos en de vogels achter het hek.

Je betaald al genoeg dus waarom dat niet opengooien voor de mensen om alle dieren te zien en als je wilt voeren of de( ervaring) wilt beleven dan daar een kleine bijdrage voor vragen.

Maar voor de rest een schitterend park , erg groot dus een kar huren of een fiets is wel een prë.

Veel eetgelegenheid , al is er met aankomst dagen en vertrek dagen wel veel dicht , dat vonden we wel erg jammer.

Maar we komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Fantastische herfstvakantie met kinderen

Ilja,
16-10-2018
  • Activiteiten8

Aankomst bij receptie zeer efficient door thuis al in te checken. In tegenstelling tot eerdere berichten werden we in prima engels tewoord gestaan. Indruk van personeel is dat ze idd niet allemaal evengoed engels spreken maar zeer zeker allemaal hun best doen.

Klantvriendelijkheid en service staan hoog in t vaandel.

Supermarkt is prima voorzien maar iets of wat prijzig.

Voor wat betreft de activiteiten onze dochters van 5 en bijna 7 hebben pony gereden en gevaren. Alles goed georganiseerd en begeleid.

Zijn er dan nog negatieve zaken:

- vaat had schoner mogen zijn

- stoomcabine ruikt tikkie muf.

Verder is het 4 persoons huisje helemaal top (nr 907). Ja het park is groot maar dat hadden we van te voren al gezien en wij hebben met dit huisje een centrale maar toch rustige ligging.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Voordeeluitjes.nl

Leuke vakantie, maar er zijn nog verbeterpunten.

Van Ranst Hans,
4-10-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Wij boekte de 2p Vip-cottage 565, deze was schoon bij aankomst en absoluut in orde! Het gehele park is verzorgd en oogt nog steeds allemaal nieuw. De toeslag voor huisdieren is te hoog! 56 euro/midweek, t.o.v 16,50 euro in B/NL. De prijs voor de VIP-cottage was zijn geld waard. Leuke activiteiten op het park, maar vele zijn erg duur, en met de gratis activiteitsvouchers heb je erg weinig keuze. Het zwembad is echt prachtig!, maar sommige glijbanen zijn tegen betaling. Broodjes geleverd aan de cottage, echter in Frankrijk tegen betaling bij de VIP-cottages. Het ontbijtbuffet viel erg tegen, warme gerechten waren niet warm genoeg, te weinig keuze, geen doek/servette om het brood te snijden (hygiëne), het buffet werd niet aangevuld, de serveerster had er duidelijk geen zin in. Dit is in B/NL wel véél beter! S'avonds gaan eten bij het Italiaans restaurant, om op safe te spelen, maar helaas viel ook dit restaurant tegen.

Gereisd met partner in oktober 2018
  • Activiteiten8

Bij ons eerste verblijf 2 jaar geleden stond de horeca helemaal niet goed op punt qua personeel,... nu is dat helemaal weggewerkt. Een duidelijk verbeterpunt. Tip bij zeer warm weer: neem een ventilator mee van thuis om het huisje wat af te koelen, vooral de kamers zijn niet gemakkelijk fris te houden, doordat de ramen enkel in kip-stand kunnen. De leefruimte kan wel helemaal open met een groot schuifraam. Het huisje is heel gerieflijk, wij hadden niets te kort. De aquamundo is leuk. Wel jammer dat kinderen die net geen 1,20m zijn, geen gebruik kunnen maken van de glijbanen met banden,.... Wij hebben dat probleem niet, maar het is goed om weten als je kinderen wat jonger zijn en toch graag glijden. De touwen aan de klimmuur in het zwembad zijn stuk, gaan ze dit vernieuwen??? Hopelijk wel, want vorige keer was dat superleuk met die klimmuur in het zwembad. Mooi park in de natuur, blijft aangenaam om te wandelen/fietsen. Ik raad toch een fiets aan, omdat het park uitgestrekt is. Klein minpuntje: de poolparty in de aquamundo is van 21.15u-23.15u heel luid hoorbaar in het park, dit strookt wat met de rustige natuur op het park...1x/w is dat

Gereisd met vrienden in juli 2018

Leuke vakantie

Thierry,
4-8-2018
  • Activiteiten9

Heel leuke vakantie .mooie huisjes. Ramen en vaat waren wel extreem vuil bij aankomst. Heel groot park met mooie dierentuin in de buurt

Top!

Lies,
28-7-2018
  • Activiteiten9

Hele leuke vakantie gehad! Mooi domein en prachtig zwembad welke goed onderhouden zijn. Voor elk wat wils! De huisjes zijn mooi ingericht en van alles voorzien, ze konden net nog ietsje beter schoon gemaakt zijn..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuke vakantie, huisje zag er goed uit.

Nicole,
24-7-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

We zijn hier een week geweest. We hadden een VIP huisje (63)

Huisje was schoon, behalve het bad (die was verstopt met haar en viezigheid. Is uiteindelijk verholpen.) en de hammam zat schimmel op de voegen en stonk enorm.

We hadden een hoekhuis en supergrote tuin.

Helaas veel last van muggen gehad en jammer dat er geen airco in het huisje zat. Zwembad perfect, alleen jammer dat Kids tot 1.20 en 1.40 niet in de glijbanen mogen. (maar ze gingen wel hard)

We dachten dat het park groot was en het huisje ver van de dome was, (maar dat was niet) en hadden fietsen gehuurd. Na 3 jaar verwacht je de fietsen nog in orde. Dat was niet, helemaal verroest en fietste slecht.

Speeltuinen en kinderboerderij stelde niet veel voor. En buiten de park was er heel weinig te zien, en de supermarkten waren 30 a 50 min met de auto rijden... En duur. Helaas voor ons geen 2de keer. (teveel rijden (9u) voor weinig te doen op het park)

Sfeerloos park

Van volsem,
18-6-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5

We waren er een hele week op vakantie en verbleven in een 4 pers boomhut. Vuil huisraad en overal stof. S'nachts kabaal van kikkers en militair domein in de buurt. Kinderboerderij weinig actie. Binnenspeeltuin stelt niks voor.beschadigingen aan speeltuigen.directe omgeving weinig te beleven. Geen animatie/muziek in het centrum. Geen gezellige drankgelegenheid.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Mooi park en mooie huisjes

Avdlaan,
27-9-2017
  • Activiteiten9

Wij zijn hier een week geweest en hebben het erg leuk gehad. Huisjes zijn schoon en goed ingericht. Lekker bubbelbad en turksstoombad in het huisjes. Zwembad is erg mooi en voor ieder wat wils. Van grote glijbanen en wildwater banen tot een pierenbadje met zandbak in het midden. Verder is er veel te doen op het park maar vooral de hertjes in je eigen tuin, die je zelfs kan aaien zijn erg leuk. Onze dochter vond het prachtig. Zeker een aanrader. We werden overal met goed engels geholpen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Le Bois aux Daims in Morton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Le Bois aux Daims zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.