Vakantiepark Center Parcs Le Bois aux Daims

Vakantiepark Center Parcs Le Bois aux Daims
7,7

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Le Bois aux Daims voor je op een rij gezet:

55 reviews over Vakantiepark Center Parcs Le Bois aux Daims in het Nederlands

Mooi groot groen schitterend park

sylvia
21-10-2018
  • Onderkomen10

Schitterend groot groen park,waar de herten los lopen .

Mooie huisjes en goed onderhouden.

Vriendelijk personeel , en ook de plaza was goed onderhouden .

Voor de kids veel te doen , wel tegen betaling .

Wel waren er weinig herten in het onderkomen met de hangbrug zelf ,en ook de wilde zwijnen waren bijna niet zichtbaar.

Vond het wel jammer dat je tegen betaling de andere dieren pas kon zien .

Zoals de vos en de vogels achter het hek.

Je betaald al genoeg dus waarom dat niet opengooien voor de mensen om alle dieren te zien en als je wilt voeren of de( ervaring) wilt beleven dan daar een kleine bijdrage voor vragen.

Maar voor de rest een schitterend park , erg groot dus een kar huren of een fiets is wel een prë.

Veel eetgelegenheid , al is er met aankomst dagen en vertrek dagen wel veel dicht , dat vonden we wel erg jammer.

Maar we komen zeker terug.

Fantastische herfstvakantie met kinderen

Ilja
16-10-2018
  • Onderkomen8

Aankomst bij receptie zeer efficient door thuis al in te checken. In tegenstelling tot eerdere berichten werden we in prima engels tewoord gestaan. Indruk van personeel is dat ze idd niet allemaal evengoed engels spreken maar zeer zeker allemaal hun best doen.

Klantvriendelijkheid en service staan hoog in t vaandel.

Supermarkt is prima voorzien maar iets of wat prijzig.

Voor wat betreft de activiteiten onze dochters van 5 en bijna 7 hebben pony gereden en gevaren. Alles goed georganiseerd en begeleid.

Zijn er dan nog negatieve zaken:

- vaat had schoner mogen zijn

- stoomcabine ruikt tikkie muf.

Verder is het 4 persoons huisje helemaal top (nr 907). Ja het park is groot maar dat hadden we van te voren al gezien en wij hebben met dit huisje een centrale maar toch rustige ligging.

Leuke vakantie, maar er zijn nog verbeterpunten.

Van Ranst Hans
4-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Wij boekte de 2p Vip-cottage 565, deze was schoon bij aankomst en absoluut in orde! Het gehele park is verzorgd en oogt nog steeds allemaal nieuw. De toeslag voor huisdieren is te hoog! 56 euro/midweek, t.o.v 16,50 euro in B/NL. De prijs voor de VIP-cottage was zijn geld waard. Leuke activiteiten op het park, maar vele zijn erg duur, en met de gratis activiteitsvouchers heb je erg weinig keuze. Het zwembad is echt prachtig!, maar sommige glijbanen zijn tegen betaling. Broodjes geleverd aan de cottage, echter in Frankrijk tegen betaling bij de VIP-cottages. Het ontbijtbuffet viel erg tegen, warme gerechten waren niet warm genoeg, te weinig keuze, geen doek/servette om het brood te snijden (hygiëne), het buffet werd niet aangevuld, de serveerster had er duidelijk geen zin in. Dit is in B/NL wel véél beter! S'avonds gaan eten bij het Italiaans restaurant, om op safe te spelen, maar helaas viel ook dit restaurant tegen.

• Onderkomen9

Bij ons eerste verblijf 2 jaar geleden stond de horeca helemaal niet goed op punt qua personeel,... nu is dat helemaal weggewerkt. Een duidelijk verbeterpunt. Tip bij zeer warm weer: neem een ventilator mee van thuis om het huisje wat af te koelen, vooral de kamers zijn niet gemakkelijk fris te houden, doordat de ramen enkel in kip-stand kunnen. De leefruimte kan wel helemaal open met een groot schuifraam. Het huisje is heel gerieflijk, wij hadden niets te kort. De aquamundo is leuk. Wel jammer dat kinderen die net geen 1,20m zijn, geen gebruik kunnen maken van de glijbanen met banden,.... Wij hebben dat probleem niet, maar het is goed om weten als je kinderen wat jonger zijn en toch graag glijden. De touwen aan de klimmuur in het zwembad zijn stuk, gaan ze dit vernieuwen??? Hopelijk wel, want vorige keer was dat superleuk met die klimmuur in het zwembad. Mooi park in de natuur, blijft aangenaam om te wandelen/fietsen. Ik raad toch een fiets aan, omdat het park uitgestrekt is. Klein minpuntje: de poolparty in de aquamundo is van 21.15u-23.15u heel luid hoorbaar in het park, dit strookt wat met de rustige natuur op het park...1x/w is dat

Leuke vakantie

Thierry
4-8-2018
  • Onderkomen8

Heel leuke vakantie .mooie huisjes. Ramen en vaat waren wel extreem vuil bij aankomst. Heel groot park met mooie dierentuin in de buurt

Top!

Lies
28-7-2018
  • Onderkomen9

Hele leuke vakantie gehad! Mooi domein en prachtig zwembad welke goed onderhouden zijn. Voor elk wat wils! De huisjes zijn mooi ingericht en van alles voorzien, ze konden net nog ietsje beter schoon gemaakt zijn..

Leuke vakantie, huisje zag er goed uit.

Nicole
24-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

We zijn hier een week geweest. We hadden een VIP huisje (63)

Huisje was schoon, behalve het bad (die was verstopt met haar en viezigheid. Is uiteindelijk verholpen.) en de hammam zat schimmel op de voegen en stonk enorm.

We hadden een hoekhuis en supergrote tuin.

Helaas veel last van muggen gehad en jammer dat er geen airco in het huisje zat. Zwembad perfect, alleen jammer dat Kids tot 1.20 en 1.40 niet in de glijbanen mogen. (maar ze gingen wel hard)

We dachten dat het park groot was en het huisje ver van de dome was, (maar dat was niet) en hadden fietsen gehuurd. Na 3 jaar verwacht je de fietsen nog in orde. Dat was niet, helemaal verroest en fietste slecht.

Speeltuinen en kinderboerderij stelde niet veel voor. En buiten de park was er heel weinig te zien, en de supermarkten waren 30 a 50 min met de auto rijden... En duur. Helaas voor ons geen 2de keer. (teveel rijden (9u) voor weinig te doen op het park)

Sfeerloos park

Van volsem
18-6-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

We waren er een hele week op vakantie en verbleven in een 4 pers boomhut. Vuil huisraad en overal stof. S'nachts kabaal van kikkers en militair domein in de buurt. Kinderboerderij weinig actie. Binnenspeeltuin stelt niks voor.beschadigingen aan speeltuigen.directe omgeving weinig te beleven. Geen animatie/muziek in het centrum. Geen gezellige drankgelegenheid.

Mooi park en mooie huisjes

Avdlaan
27-9-2017
  • Onderkomen10

Wij zijn hier een week geweest en hebben het erg leuk gehad. Huisjes zijn schoon en goed ingericht. Lekker bubbelbad en turksstoombad in het huisjes. Zwembad is erg mooi en voor ieder wat wils. Van grote glijbanen en wildwater banen tot een pierenbadje met zandbak in het midden. Verder is er veel te doen op het park maar vooral de hertjes in je eigen tuin, die je zelfs kan aaien zijn erg leuk. Onze dochter vond het prachtig. Zeker een aanrader. We werden overal met goed engels geholpen.

Prachtig park

Arendsoog
15-9-2017
  • Onderkomen8

Wij zijn net terug van een verblijf van 11 dagen op dit mooie park van Center Parcs. De cottage was nieuw en schoon en iedere dag volop herten rondom de cottage (239). Voor kinderen is er genoeg te doen op het park. Mooi zwembad, fantastische binnenspeeltuin en buitenspeeltuinen en leuke kinderboerderij.

Het viel ons op hoe beperkt (tot geen enkel woord) Engels de Fransen spreken. Dit zou je wel verwachten van een park van Center Parcs met parken in Europa. Echter, we werden elke keer vriendelijk te woord gestaan en kwamen er altijd zo uit. Restaurants in het park helaas pas om 19.00 uur open wat net te laat is voor jonge kinderen. Één keer gedaan maar was niet heel praktisch.

In de omgeving voldoende te doen. Bioparc dierentuin is een aanrader op 25 min rijden. Tevens mooie kastelen in de omgeving zoals Saumur, Montreuil - Bellay en Ternay waar we bij laatstgenoemde een leuk ridderweekend was georganiseerd (top voor kinderen!)

Prijzen zijn ons erg meegevallen. In de supermarkt van het park is het Carrefour huismerk verkrijgbaar met normale prijzen. Tevens voldoende supermarkten binnen 25 min aanwezig (Loudun). De afstand vanuit Nederland was prima te berijden. Wij hebben genoten met het gezin!

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Le Bois aux Daims in Morton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Le Bois aux Daims zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.