Vakantiepark Center Parcs Le Bois aux Daims

6.8Voldoende

• 6.1Activiteiten
  • 5.7Eetgelegenheden
  • 7.4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Le Bois aux Daims voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Tonen op kaart

67 reviews over Vakantiepark Center Parcs Le Bois aux Daims

• 2019
    8Martin Boerlage31-08-2019

Leuk park met verbeter punten

Op zich een mooi park. Jammer dat als je rond 8:30 uur broodjes voor het ontbijt wil halen, er alleen nog wat stokbroden zijn. ( croissants of chocoladebroodjes zijn niet meer te krijgen) Inderdaad slecht engels van personeel, aks je bij de Quick wat had besteld werd je nummer alleen in het Frans omgeroepen ( dus je kinderen kunnen het niet afhalen). Cottage was wel in orde. Als je met de auto van het park ben geweest moest je wachten tot iemand de slagboom voor je open deed( en als zo iemand dan toevallig met zijn telefoon bezig is, moet je uitstappen om je te melden. Ze hebben een mooi systeem met polsbandjes voor je cottage en zwembadkluisje, waarom ook niet voor de slagboom? Zwembad prima, onze jongste was er niet uit te krijgen, en werd boos als we een dagje weg gingen...:-). ( kon hij maar heel even zwemmen)

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Kristin02-07-2019

Nooit meer

Vip bungalow was proper maar geen airco, dus verschrikkelijk warm. Quick aan het zwembad is amper open (tss 12 en 15uur), dus je mag hier dorst lijden. Onvriendelijk personeel. Restaurants zijn amper open en wil je om 21uur nog iets gaan drinken, moet je je haasten want om 22u is alles dicht. En alles verschrikkelijk duur. Zeker geen aanrader

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Madelon01-07-2019

Sfeerloos park, nooit meer

Ik snap alle positieve reacties totaal niet! De positieve punten:Het huisje zelf was aan de binnenkant super mooi en schoon. De Market Dome en Aqua Mundo uitgebreid en mooi. Wat wij het meest vonden tegenvallen is dat je het idee hebt naar een park middenin het bos te gaan. Maar in werkelijkheid zijn er grote hectare bos gekapt ter plekke van de huisjes en de faciliteiten. De huisjes bevinden zich dus niet tussen het bos , maar op een open vlakte die uitkijkt op het bos. Hierdoor oogt het park sfeerloos en lopen de temperaturen bij mooi weer erg op in de huisjes en de tuinen. Ook geen airco in de Market Dome. Onaardig personeel, dat ons als niet-Franse toerist het geval gaf lastig te vinden. Ze spreken nauwelijks Engels. Lange afstanden van huisjes naar Market Dome (10-30 min) op onbeschutte paden zonder speeltuintje of iets tegen te komen. Kinderentertainment niet centerparcswaardig. Bezorgen van lauwe pizza aan cottage duurde 2 uur.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    9Leontine24-11-2018

Super!

Wat een mooi park is dit! 2 weken lang genoten in onze 6p-vip! Mooie cottage. Had alleen een gewone sauna in mogen zitten van ons maar dat wisten we van te voren. Onze oudste (4) heeft het nog over de hertjes die ons dagelijks opzochten bij de cottage. Superleuk zwembad, leuke speeltuinen (tip aan CP om de binnenspeeltuin na te lopen want er zijn een paar kleine dingen kapot). Het dierenhart is erg kunstmatig maar wel mooi. Wil je hier dieren zien dan moet je een rustig moment zoeken. Wel jammer dat je voor bepaalde dieren zoals de vos extra moet betalen. Kinderbomenparcours vond onze kleine (4) geweldig. Horeca gaat voor Nederlandse begrippen laat open. Dat is wel lastig als je er met kleintjes bent. Mooie omgeving! Heerlijk tussen de wijnvelden door toeren naar bijv. Saumur. Chateaus te over en vergeet vooral biopaec Doue la Fontaine niet! Als we nog eens betaalbaar kunnen boeken komen we zeker terug.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9sylvia21-10-2018

Mooi groot groen schitterend park

Schitterend groot groen park,waar de herten los lopen . Mooie huisjes en goed onderhouden. Vriendelijk personeel , en ook de plaza was goed onderhouden . Voor de kids veel te doen , wel tegen betaling . Wel waren er weinig herten in het onderkomen met de hangbrug zelf ,en ook de wilde zwijnen waren bijna niet zichtbaar. Vond het wel jammer dat je tegen betaling de andere dieren pas kon zien . Zoals de vos en de vogels achter het hek. Je betaald al genoeg dus waarom dat niet opengooien voor de mensen om alle dieren te zien en als je wilt voeren of de( ervaring) wilt beleven dan daar een kleine bijdrage voor vragen. Maar voor de rest een schitterend park , erg groot dus een kar huren of een fiets is wel een prë. Veel eetgelegenheid , al is er met aankomst dagen en vertrek dagen wel veel dicht , dat vonden we wel erg jammer. Maar we komen zeker terug.

• 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 8Ilja16-10-2018

Fantastische herfstvakantie met kinderen

Aankomst bij receptie zeer efficient door thuis al in te checken. In tegenstelling tot eerdere berichten werden we in prima engels tewoord gestaan. Indruk van personeel is dat ze idd niet allemaal evengoed engels spreken maar zeer zeker allemaal hun best doen. Klantvriendelijkheid en service staan hoog in t vaandel.

Supermarkt is prima voorzien maar iets of wat prijzig.

Voor wat betreft de activiteiten onze dochters van 5 en bijna 7 hebben pony gereden en gevaren. Alles goed georganiseerd en begeleid.

Zijn er dan nog negatieve zaken: - vaat had schoner mogen zijn - stoomcabine ruikt tikkie muf.

Verder is het 4 persoons huisje helemaal top (nr 907). Ja het park is groot maar dat hadden we van te voren al gezien en wij hebben met dit huisje een centrale maar toch rustige ligging.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 7Van Ranst Hans04-10-2018

Leuke vakantie, maar er zijn nog verbeterpunten.

Wij boekte de 2p Vip-cottage 565, deze was schoon bij aankomst en absoluut in orde! Het gehele park is verzorgd en oogt nog steeds allemaal nieuw. De toeslag voor huisdieren is te hoog! 56 euro/midweek, t.o.v 16,50 euro in B/NL. De prijs voor de VIP-cottage was zijn geld waard. Leuke activiteiten op het park, maar vele zijn erg duur, en met de gratis activiteitsvouchers heb je erg weinig keuze. Het zwembad is echt prachtig!, maar sommige glijbanen zijn tegen betaling. Broodjes geleverd aan de cottage, echter in Frankrijk tegen betaling bij de VIP-cottages. Het ontbijtbuffet viel erg tegen, warme gerechten waren niet warm genoeg, te weinig keuze, geen doek/servette om het brood te snijden (hygiëne), het buffet werd niet aangevuld, de serveerster had er duidelijk geen zin in. Dit is in B/NL wel véél beter! S'avonds gaan eten bij het Italiaans restaurant, om op safe te spelen, maar helaas viel ook dit restaurant tegen.

• 10Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Sofie B08-08-2018

2de keer le bois aux daims, duidelijke verbetering

Bij ons eerste verblijf 2 jaar geleden stond de horeca helemaal niet goed op punt qua personeel,... nu is dat helemaal weggewerkt. Een duidelijk verbeterpunt. Tip bij zeer warm weer: neem een ventilator mee van thuis om het huisje wat af te koelen, vooral de kamers zijn niet gemakkelijk fris te houden, doordat de ramen enkel in kip-stand kunnen. De leefruimte kan wel helemaal open met een groot schuifraam. Het huisje is heel gerieflijk, wij hadden niets te kort. De aquamundo is leuk. Wel jammer dat kinderen die net geen 1,20m zijn, geen gebruik kunnen maken van de glijbanen met banden,.... Wij hebben dat probleem niet, maar het is goed om weten als je kinderen wat jonger zijn en toch graag glijden. De touwen aan de klimmuur in het zwembad zijn stuk, gaan ze dit vernieuwen??? Hopelijk wel, want vorige keer was dat superleuk met die klimmuur in het zwembad. Mooi park in de natuur, blijft aangenaam om te wandelen/fietsen. Ik raad toch een fiets aan, omdat het park uitgestrekt is. Klein minpuntje: de poolparty in de aquamundo is van 21.15u-23.15u heel luid hoorbaar in het park, dit strookt wat met de rustige natuur op het park...1x/w is dat

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7Thierry04-08-2018

Leuke vakantie

Heel leuke vakantie .mooie huisjes. Ramen en vaat waren wel extreem vuil bij aankomst. Heel groot park met mooie dierentuin in de buurt

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Lies28-07-2018

Top!

Hele leuke vakantie gehad! Mooi domein en prachtig zwembad welke goed onderhouden zijn. Voor elk wat wils! De huisjes zijn mooi ingericht en van alles voorzien, ze konden net nog ietsje beter schoon gemaakt zijn..

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

6 tips over Vakantiepark Center Parcs Le Bois aux Daims

• Lehael, 10-08-2015

Huur een fiets, is echt nodig want park is groot! Boodschappen doen in Loudun. Verschillende supermarkten Leader Price, super U & Leclerc. Later gehoord dat daar ook een wasserette zit. Id buurt van sport 2000 en Leclerc.

• Corrie, 30-08-2015

In Rochemenier zit een mooi grot museum en de dierentuin BioParc Zoo in Doue- la-Fontaine is de mooiste dierentuin die we ooit gezien hebben.Futuroscoop is de moeite waard. Huur fietsen of een e-car want het park is groot.

• schinkelshoek, 26-07-2015

Pak de auto en rij langs de Loire naar Amboise. Prachtige rit, mooie kastelen.

6 vragen over Vakantiepark Center Parcs Le Bois aux Daims

• Karin Nijland, 26-05-2018

Buitenzwembad

Is er een buitenzwembad? Is dat ook leuk voor (kleinere) kinderen?

n, 24-07-2018

ja, groot open bad en een gedeelte met glijbaan.

• Debbie, 18-09-2016

Kosten buffet restaurant

Wie weet hoe duur het buffetrestaurant is? En is dat inclusief of exclusief drank? Wij overwegen het keuze arrangement van te voren te boeken voor 19,95 exclusief drankjes. Dan kun je ook in het buffetrestaurant eten.

Alvast bedankt.

n, 24-07-2018

vooraf boeken van buffet is 19,95 en ter plekke kost het 24,50 voor volwassene. drinken is inbegrepen, maar het standaard cola water sinas

• Annemarie, 26-06-2016

Wildwaterbaan,glijbaan

In de reviews lees ik dat de wildwaterbaan en de glijbaan;boomerang,niet open zijn. Zijn deze in de zomervakantie wel open??

Stefan, 04-07-2016

Opening is alweer opgeschoven naar 15 Juli. Hij zit nu al geruime tijd dicht geen idee waarom.

chantalmv2, 25-07-2016

En wildwaterbaan nu open?

W Dekkers, 25-07-2016

Hij is inmiddels weer open.

Stefan, 18-07-2016

De Wildwaterbaan is niet opengegaan is weer 1 week uitgesteld.

Stefan, 04-07-2016

Gisteren contact gehad met een medewerker van Centerparcs. Ze heeft dit gecontroleerd en zou open zijn. Wellicht kan iemand dit bevestigen?

chantalmv2, 06-07-2016

Vind 10 pp te besteden in park eigenlijk niet in verhouding! En omboeken kan niet want rest vd vakantie is erop aangepast!

stefan, 06-07-2016

10.00 p.p. tegoedbonnen wellicht kan je overboeken naar een ander park.

chantalmv2, 04-07-2016

Ook gisteren gebeld en zelfde gehoord! Hoop dat iemand inderdaad kan bevestigen

chantalmv2, 05-07-2016

Niet echt netjes want ons is verteld dat hij vanaf afgelopen vrijdag al open is!

Anne67, 04-07-2016

Bedankt voor het reageren!! Hopelijk gaan ze gauw open,we gaan er de 22ste namelijk naar toe

Annemarie67, 17-07-2016

Weet iemand al of op 15 juli de wildwaterbaan is open gegaan!?

Stefan, 05-07-2016

Ben benieuwd of hij inderdaad open gaat 15 Juli, wellicht lezen we het hier.

Stefan, 05-07-2016

Gisteren heb ik contact gehad met het park in Frankrijk. Hier wordt duidelijk verteld dat ze proberen om 15 juli de wildwaterbaan te openen. Maar de beste man klonk niet vol overtuiging.en dat is meestal niet positief bij een Fransman. Wellicht heeft iemand die er is geweest meer info waarom de baan zolang dicht is?

chantalmv2, 05-07-2016

Echt niet netjes! Ben ook bang dat hij 15 juli niet open zal gaan! Mag ik vragen of iemand weet wat de geboden compensatie (zie review) is?

Vakantiepark Center Parcs Le Bois aux Daims info

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingOpen haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages