Géén boekingskosten
FrankrijkPoitou CharentesMortonVakantieparken MortonVakantiepark Center Parcs Le Bois aux Daims

Vakantiepark Center Parcs Le Bois aux Daims

FrankrijkPoitou CharentesMorton

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Center Parcs Le Bois aux Daims voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 70 reviews

Meer vakantiepark info

70 Reviews over Center Parcs Le Bois aux Daims

• 5Monica31-08-2022

Teleurgesteld

Ik vertrouwde op de naam centre parcs en verwachte een net onderkomen en service. Helaas was het huisje vies en zat onder de mieren. De douche liep niet door, waardoor we amper konden douchen zonder overstroming, ook na klacht is niemand gekomen. Geen ligbedden bij huisje. Het zwembad en de regio/omgeving is top, de herten zijn een pluspunt. Park is heel groot, ver lopen om iets te kunnen doen. Buiten het park is er niet veel, dus ver rijden om ergens te eten oid. Restaurants op park vaak vol. Onvriendelijk personeel. Slappe oude kussens.

• 6Activiteiten
    • 4Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 5Fam de Louw12-08-2022

Prima, plussen en minnen

Mooi park in de bossen met geweldig zwembad. Restaurants matig tot slecht, hygiëne ok, geen service (muv badmeesters). Tollende ogen mdw info en bediening restaurant en geen gehoor nav klacht kakkerlakken in huisje.

• 6Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Anne A26-07-2021

Super vakantie!!

Ik begrijp de slechte score echt niet, wij hebben hier een super vakantie!! Ja, het is duur maar dat weet je bij Center Parcs... Het zwembad is echte het beste ever, voor jong en oud. Super mooie premium cottage, eindelijk eens iets anders dan het typische center parcs huisje 😉 Park met 95% Franse gasten maar je bent tenslotte in Frankrijk. Heel vriendelijk personeel. De damherten komen gewoon in je tuin, fantastisch! Winkel in de dome veel te duur maar op 15min een spotgoedkope super U. Mooie natuur en hier kom je echt tot rust, ook al is het park volzet. Zeker aan te raden!!!

• 7Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 2Franck Sion05-09-2019

Remboursement

J ai réserver par tel 2 nuits et 3 jours j ai reçu une confirmation par mail de 3 nuits je demande une modification ayant déjà payer mon séjour et on me propose un remboursement du prix d une nuitée diviser par 3 😳 Du vol ... Attention

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen
  • 8Martin Boerlage31-08-2019

Leuk park met verbeter punten

Op zich een mooi park. Jammer dat als je rond 8:30 uur broodjes voor het ontbijt wil halen, er alleen nog wat stokbroden zijn. ( croissants of chocoladebroodjes zijn niet meer te krijgen) Inderdaad slecht engels van personeel, aks je bij de Quick wat had besteld werd je nummer alleen in het Frans omgeroepen ( dus je kinderen kunnen het niet afhalen). Cottage was wel in orde. Als je met de auto van het park ben geweest moest je wachten tot iemand de slagboom voor je open deed( en als zo iemand dan toevallig met zijn telefoon bezig is, moet je uitstappen om je te melden. Ze hebben een mooi systeem met polsbandjes voor je cottage en zwembadkluisje, waarom ook niet voor de slagboom? Zwembad prima, onze jongste was er niet uit te krijgen, en werd boos als we een dagje weg gingen...:-). ( kon hij maar heel even zwemmen)

• 6Eetgelegenheden
  • 4Kristin02-07-2019

Nooit meer

Vip bungalow was proper maar geen airco, dus verschrikkelijk warm. Quick aan het zwembad is amper open (tss 12 en 15uur), dus je mag hier dorst lijden. Onvriendelijk personeel. Restaurants zijn amper open en wil je om 21uur nog iets gaan drinken, moet je je haasten want om 22u is alles dicht. En alles verschrikkelijk duur. Zeker geen aanrader

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 6Madelon01-07-2019

Sfeerloos park, nooit meer

Ik snap alle positieve reacties totaal niet! De positieve punten:Het huisje zelf was aan de binnenkant super mooi en schoon. De Market Dome en Aqua Mundo uitgebreid en mooi. Wat wij het meest vonden tegenvallen is dat je het idee hebt naar een park middenin het bos te gaan. Maar in werkelijkheid zijn er grote hectare bos gekapt ter plekke van de huisjes en de faciliteiten. De huisjes bevinden zich dus niet tussen het bos , maar op een open vlakte die uitkijkt op het bos. Hierdoor oogt het park sfeerloos en lopen de temperaturen bij mooi weer erg op in de huisjes en de tuinen. Ook geen airco in de Market Dome. Onaardig personeel, dat ons als niet-Franse toerist het geval gaf lastig te vinden. Ze spreken nauwelijks Engels. Lange afstanden van huisjes naar Market Dome (10-30 min) op onbeschutte paden zonder speeltuintje of iets tegen te komen. Kinderentertainment niet centerparcswaardig. Bezorgen van lauwe pizza aan cottage duurde 2 uur.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Leontine24-11-2018

Super!

Wat een mooi park is dit! 2 weken lang genoten in onze 6p-vip! Mooie cottage. Had alleen een gewone sauna in mogen zitten van ons maar dat wisten we van te voren. Onze oudste (4) heeft het nog over de hertjes die ons dagelijks opzochten bij de cottage. Superleuk zwembad, leuke speeltuinen (tip aan CP om de binnenspeeltuin na te lopen want er zijn een paar kleine dingen kapot). Het dierenhart is erg kunstmatig maar wel mooi. Wil je hier dieren zien dan moet je een rustig moment zoeken. Wel jammer dat je voor bepaalde dieren zoals de vos extra moet betalen. Kinderbomenparcours vond onze kleine (4) geweldig. Horeca gaat voor Nederlandse begrippen laat open. Dat is wel lastig als je er met kleintjes bent. Mooie omgeving! Heerlijk tussen de wijnvelden door toeren naar bijv. Saumur. Chateaus te over en vergeet vooral biopaec Doue la Fontaine niet! Als we nog eens betaalbaar kunnen boeken komen we zeker terug.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 9sylvia21-10-2018

Mooi groot groen schitterend park

Schitterend groot groen park,waar de herten los lopen . Mooie huisjes en goed onderhouden. Vriendelijk personeel , en ook de plaza was goed onderhouden . Voor de kids veel te doen , wel tegen betaling . Wel waren er weinig herten in het onderkomen met de hangbrug zelf ,en ook de wilde zwijnen waren bijna niet zichtbaar. Vond het wel jammer dat je tegen betaling de andere dieren pas kon zien . Zoals de vos en de vogels achter het hek. Je betaald al genoeg dus waarom dat niet opengooien voor de mensen om alle dieren te zien en als je wilt voeren of de( ervaring) wilt beleven dan daar een kleine bijdrage voor vragen. Maar voor de rest een schitterend park , erg groot dus een kar huren of een fiets is wel een prë. Veel eetgelegenheid , al is er met aankomst dagen en vertrek dagen wel veel dicht , dat vonden we wel erg jammer. Maar we komen zeker terug.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 8Ilja16-10-2018

Fantastische herfstvakantie met kinderen

Aankomst bij receptie zeer efficient door thuis al in te checken. In tegenstelling tot eerdere berichten werden we in prima engels tewoord gestaan. Indruk van personeel is dat ze idd niet allemaal evengoed engels spreken maar zeer zeker allemaal hun best doen. Klantvriendelijkheid en service staan hoog in t vaandel.

Supermarkt is prima voorzien maar iets of wat prijzig.

Voor wat betreft de activiteiten onze dochters van 5 en bijna 7 hebben pony gereden en gevaren. Alles goed georganiseerd en begeleid.

Zijn er dan nog negatieve zaken: - vaat had schoner mogen zijn - stoomcabine ruikt tikkie muf.

Verder is het 4 persoons huisje helemaal top (nr 907). Ja het park is groot maar dat hadden we van te voren al gezien en wij hebben met dit huisje een centrale maar toch rustige ligging.

• 8Onderkomen

Vakantiepark Center Parcs Le Bois aux Daims info