Camping Yelloh! Village Les Gorges du Chambon

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°14°
Camping Yelloh! Village Les Gorges du Chambon
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Les Gorges du Chambon voor je op een rij gezet:

120 reviews over Camping Yelloh! Village Les Gorges du Chambon in het Nederlands

Met jonge kinderen

Super!

Joyce
29-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad, samen met onze kids van 11 jaar. Op de camping is genoeg te doen. Tennissen, midgetgolfen, zwemmen, voetballen, volleyballen, pingpongen. De kinderen maken ook snel vriendjes omdat het een overzichtelijke camping is. Vaak werd er 's avonds wel wat georganiseerd en anders wisten de kinderen elkaar wel te vinden om samen te spelen. In de omgeving zijn vlakbij een aantal sportieve activiteiten te doen. Wij hebben gekanood, gemountainbaiked vanaf de camping en boomklimparcourt. Daarnaast leuke dorpjes en de markt in Pluviers. Supermarkten zijn op korte afstand. Brood en croissants zijn altijd verkrijgbaar in de campingwinkel. Ook hebben wij goede ervaring met het halen van eten, de pizza's waren prima. Verwacht geen luxe diner maar prima om af te halen of simpel te eten.

Het is een ruim opgezette camping. Wij hadden een stacaravan gehuurd, die vrij nieuw was met een groot grasveld ervoor.

Aanrader met een paar verbeter punten.

JGB
22-8-2018

Hier net 2 weken gestaan met onze caravan en een hele fijne vakantie gehad met onze kinderen van 4 en 6. Camping ligt in een prachtige omgeving en de plekken zijn ruim (behalve in het “A” gedeelte). Sanitair vonden we gedateerd en kent hier en daar gebreken (o.a. ontbreken haakjes en wastafelplankjes). Al met al is het sanitair zeker niet 4 sterren waardig. Verder ligt de camping op een heuvel waardoor veel plaatsen erg aflopen. Dit is in een tent niet fijn en betekende in ons geval dat we de caravan enorm moesten levelen. Het zou fijn zijn als je hier vooraf beter over geïnformeerd zou worden zodat je je hierop kunt voorbereiden. Heerlijk zwembad met fantastastische glijbanen voor de kinderen (en ouders...).

Luc en Esther
20-8-2018

We vonden het een fantastische camping. Mooie ruime plek in een zo goed als nieuwe stacaravan. Het zwembad en vooral de nieuwe glijbanen waren super leuk. Soms een beetje druk en er waren ook rustige momenten tijdens de twee weken dat wij er waren. Alles werd goed onderhouden, elke dag een mooi schoon zwembad en de service was ook uitstekend. Onze dochter van acht heeft zich uitstekend vermaakt met andere kinderen en ook door de animatie.

Wat betreft het restaurant hebben wij het idee dat het een ander management is dan de eigenaren van de camping en dat ze nog niet zo lang dit restaurant beheren. Het eten was goed, de klantvriendelijkheid soms niet en soms wel. Op de drukke momenten was er wat stress bij het personeel. Wij hebben in ieder geval een fijne vakantie gehad.

Leuk gehad.

Corina
19-8-2018

Leuk beekje, heel mooi zwembad. Douchegebouw mag gerenoveerd worden. Verder een leuke camping met leuke activiteiten.

mooie camping, ruime opzet in natuurlijke omgeving

Tevreden campinggast
17-8-2018

Wat direct opviel was de zeer ruime opzet van de camping. Waar de campingeigenaar zeer eenvoudig 2x zoveel plaatsen had kunnen creëren, is gekozen voor de ervaring van de campinggast. Het zwembad was druk maar erg schoon. Sanitair is eenvoudig maar schoon. Mijn jonge kinderen vonden het jammer dat de rivier zich niet op de camping bevond. De wandeling is een kleine 10 minuten, onze jonge kinderen konden daardoor niet alleen naar het riviertje. De kidsclub is fantastisch voor kinderen (zingen, zeepglijden, spelletjes, dierenspeurtocht, etc.). De nachten zijn zeer rustig met uitzicht op de prachtige sterrenhemel. Genieten!

Het restaurant (niet gerund door de eigenaar) viel erg tegen. Aangebrande pizza's, menukaart waar bijna niks van te verkrijgen is, vergeten bestelling. Daardoor slechts 1x gegeten.

Onze kinderen wilden nog lang niet niet huis. Het beste compliment voor elke camping!

Mooie camping, paar verbeterpuntjes

Nicole
13-8-2018

Mooie camping, prachtig gelegen in de heuvels. We hadden een superplek voor onze vouwwagen (62), die net als 63 en 64 zeer ruim en rustig zijn en uitzicht hebben op de het dal. 's Avonds is het daar na 22u stil, wat erg fijn is. Er is ook een leuk beekje bij de camping om dammetjes in te bouwen. Zwembad is mooi en schoon, vooral de nieuwe glijbanen zijn top voor de kinderen. Het zwembad is wel soms te vol. Daarnaast is het jammer dat er geen toilet is bij het zwembad en er zijn te weinig parasols (en bedjes) voor de vaak hete middagen.

Er is ook wat te weinig animatie voor kinderen onder de 10, veel activiteiten zijn voor oudere kinderen, of het is veelal knutselen. Sanitair is verouderd en niet altijd schoon. Restaurant heeft prima eten en we afhalen ging bij ons ook altijd goed, zelfs rond 21u nog. Personeel is wel erg gestresst en niet altijd even vriendelijk.

Op een aantal verbeterpunten na, zeker voor herhaling vatbaar!

Leuk maar verbeterpunten

E.
13-8-2018

Erg nette camping met mooie stacaravans met ruime plekken. Keukeninventaris minimaal. Dit moet echt beter. Zwembad voorzien van nieuwe glijbanen. Midgetgolfbaan is nieuw. Speeltuin bestaat uit wat klimtoestellen en 2 trampolines. Verder nog een springkussen. De kidsclub is elke dag open maar is niet meer dan een beetje kleuren, dansen en een spelletje. Dit gaat na een paar dagen vervelen. De dames van de animatie zijn wel enthousiast en vriendelijk. De voetbalkooi is populair maar sluit helaas om 20.00 uur. Dit omdat het overlast zou bezorgen aan de aangrenzende campingplaatsen. Het "probleem" van overlast verplaats zich dan naar een oude tennismuur verderop de camping maar dat wordt blijkbaar niet gezien. Na 20.00 uur voor kinderen niks meer te doen. Voor ons een reden om niet terug te gaan. De rivier ligt buiten de camping en een stuk lager. Leuke camping maar wel minpunten. Als je oudere kinderen hebt zou ik deze camping overslaan.

Alleen geschikt voor 12-

Gerwin
11-8-2018

Ruime camping, maar niet zo geschikt voor de oudere jeugd. Dus niet voor onze kinderen 12,14 en 16 jaar Vanaf een jaar of 12 wordt er niets meer georganiseerd. De camping is echt ingericht op peuters, kleuters en kinderen tot 12. Voetbalveld gaat dicht om 20:00 uur. Kan gerekt worden tot 20:30 maar dan gaat het slot erop en wordt de jeugd weggestuurd. ?? Navraag bij receptie is dat de mensen rond het veldje rust willen. Wel 1x per week muziek tot 2330 of later wat over de gehele camping hoorbaar is. Komt vast de bar omzet te goede. Maar het is wel meten met 2 maten. Daarna kan nog wel getafeltennist worden op 1 tafel binnen en 1 buiten. Tevens ligt de rivier onder naast de camping. De camping zelf ligt op een plateau. Daardoor moet je eigenlijk de camping af om er te komen via een stijl zandpaadje. Van 2400 tot 0700 is het stil. Geen uitslaapcamping dus. Veel kleine kinderen. Bij de receptie zit een klein winkeltje met alles wat

Superruime plekken en heel kindvriendelijk

Astrid
10-8-2018

Heerlijke camping als je zoals wij houdt van rust terwijl je kids zich vermaken. Rust ontstond o.m. door de supergrote plekken en een relaxte sfeer met een fijne mengeling van vnl Engelse en Nederlandse kampeerders. Kids vermaakten zich bij de goed georganiseerde kidsclub waar alles mocht en het zwembad met de fijne nieuwe glijbanen. Infomap door de camping samengesteld was super net zoals service bij de receptie. Andersom merkten we buiten de camping (oa wijnboer, garage toen we pech hadden) dat de mensen ons nog meer hielpen als we vertelden dat we vd camping kwamen. Enig minpunt vonden we het restaurant, daar ervaarden we totaal niet de gastvrijheid die we bij de campingmedewerkers juist wel voelden.

Jammer van het restaurant

D. Van Vlies
7-8-2018

Camping ligt mooi, ruime plaatsen. In de omgeving weinig te doen. Animatie niet enorm actief.

Een minpunt is echt het restaurant. Personeel onbeschoft en gestresst. De helft van de al kleine menukaart kun je maar bestellen. De ene dag kun je wel afhalen, de andere dag niet. Beetje vervelend dat daar geen duidelijk beleid in is.

De manager en haar team van de camping zijn ontzettend vriendelijk en doen erg hun best. Dit staat in groot contrast met het personeel van het restaurant.

Yelloh! Village

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Les Gorges du Chambon in Montbron (Charente), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Les Gorges du Chambon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.