Camping Yelloh! Village Les Gorges du Chambon

Camping Yelloh! Village Les Gorges du Chambonsterstersterster

8.1Fantastisch

Frankrijk, Poitou Charentes, Montbron (Charente)

8.1Fantastisch

• 6.6Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Les Gorges du Chambon voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Yelloh Village les Gorges du Chambon is erg geschikt om heen te gaan met kleine kinderen. Dit komt door het zwembad met meerdere glijbanen, het animatieteam, de kinderspeelplaatsen en de vele activiteiten die mogelijk zijn. De omgeving is erg groen en dus geschikt om wandelingen in te maken. Het zwemparadijs bij Angoulême is een aanrader.

144 reviews over Camping Yelloh! Village Les Gorges du Chambon

• 2019
    8Y12-11-2019

Super vakantie gehad

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Wij zaten in een stacaravan Cognac nr 25. Zag er als nieuw uit en lekker ruim opgezet. Het uitzicht was prachtig. De drukte met de staanplaatsen was achter de caravan, maar daar merkte je weinig van. Wel jammer dat ook met het ontzettend warme weer het zwembad 19.30/20.00u dicht ging. Het personeel was erg vriendelijke en hielp waar kon. Supermarkt was dichtbij. Het enige nadeel vonden wij dat je wel even moest rijden om een plaats te bezoeken.

• 8Rian12-08-2019

Klein en fijn

Wij zijn op deze camping komen aanwaaien op doorreis en zijn langer gebleven dan gepland. Het is een kleine overzichtelijke camping, ook voor onze kids van 5 en 7 die zelf overal naartoe gingen zoals de kidsclub , de speeltuin en wcgebouw. De kinderen waren gek van de kidsclub. De sanitairgebouwen vond ik oud en viezig aandoen. Zo hingen overal spinnenwebben wat echt niet nodig is. Het zwembad was niet heel groot maar prima voor de afkoeling en met leuke glijbanen. De midgetgolf was ook een leuke activiteit ,voor maar 2 euro kreeg je een kaartje voor het hele gezin en kon je zo vaak als je wilde. Het brood uit het winkeltje was prima maar voor de rest moet je naar de supermarkt wat maar 5 min rijden is. Er waren heel veel nederlanders wat erg makkelijk vriendjes maken was voor de kids. Wij vinden de camping zeker een aanrader

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7A.v.D.11-08-2019

leuke camping, gezellig, mooie ligging

leuke camping voor gezinnen met jonge kinderen , veel te doen, gezellige camping

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Erik09-08-2019

Aanrader voor gezinnen met kleine kinderen!

Heerlijke weken gehad op deze camping. We hadden een gloednieuwe stacaravan (Cognac), dus dat was super. Een mooie ruime plek en prachtige vlonder. Over het algemeen veel ruimte in de caravan en voor stacaravan begrippen een goed bed en een goede badkamer. kleine minpuntjes; de worstelingen met de douchekraan (heet of koud) en het voor mij krappe toilet (maar ben vrij groot). Ik denk dat 85% van de campinggasten Nederlands was, en dat was leuk voor de kids. Zwembad soms wat druk maar nooit overvol. Prima simpele glijbanen waar de kinderen geen genoeg van kregen. Ook genoeg ruimte voor de allerkleinsten om veilig in het water te zitten. Hygiëne was top! Voorbeeld; iedere ochtend werd op de knietjes de zijkant van het zwembad wat boven het water zit gepoetst. Van de sanitairruimtes maakten wij geen gebruik dus daar kan ik weinig over zeggen. De mix van stacaravans en campeerplekken geven echt een campinggevoel. Echt een aanrader!

• 9Daphne02-08-2019

Héérlijk!!

Héérlijke camping met vele mogelijkheden op de camping; zwemmen, animatie, midgetgolf, spelen voor de kinderen en relaxen voor de ouders . Stadjes en activiteiten van de camping wel wat verder. Vriendelijk en behulpzaam personeel! Wij raden deze camping zeker aan als je op zoek bent naar een kleinere camping met goede voorzieningen!!

• 9Eetgelegenheden

• 9Anouk30-07-2019

Supervakantie voor onze kleine kindjes!

Heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 3 en 1. Het peuterbadje is super en erg geschikt voor kleine kindjes. Er is een verhoging in, waarop de kindjes zelfs in het water kunnen kruipen. Het grote bad is fijn en rondom liggen stenen waarop de kindjes niet kunnen uitglijden. De glijbanen zijn apart en waren een groot succes bij onze oudste!

Het sanitair is prima, erg schoon en netjes. Er is een aparte ruimte om met kinderen te douchen, waar ook een bad, toilet en kinderdouche in zit. Erg prettig!

De meiden van de animatie deden het erg leuk. Helaas was de muziek bij de kidsclub slecht te horen, maar gelukkig dansten de kinderen er niet minder door. Een heel groot succes was de disco bij het zwembad 1x in de week. Wat een feest!

Restaurant was oke, maar niet geweldig. Het enige wat wij hebben gemist was een soort van feestavond met leuke band. Het 'concert' wat er nu was, viel wat tegen. Verder echt een top vakantie gehad!

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 9Robert30-07-2019

Karakteristieke camping met álle benodigdheden

Wij hebben een super tijd op deze heerlijke camping gehad. Het is een 'kleine' camping met alle voorzieningen van een grote camping. Karakter én gemak!

De camping is heel ruim opgezet, heeft een heerlijk zwembad, prima sanitair en leuke animatie.

Zeker voor herhaling vatbaar!

• 2018
    9fam. Vogelaar11-11-2018

ruime plekken, mooie natuur

We zochten een niet te grote camping maar wel één met zwembad en glijbanen. Dat is hier gelukt! Er is een mooie balans tussen niet te groot/massaal maar groot genoeg voor de kinderen om vriendjes te maken. Voor een "kleine" camping zijn ze wel voorzien van zwembad met glijbanen, tennisbanen, panna kooi, restaurant. Onderaan de berg was ook nog een heerlijk riviertje om dammetjes te bouwen en in de schaduw te zwemmen. Ook de omgeving is niet massaal overspoeld door toeristen. De camping is ruim en schaduw rijk opgezet en heeft grote plaatsen. . De kinderanimatie was voor ons geen vereiste, maar was wel een prettige. Je werd niet doof van de muziek :-) Het sanitair is verouderd en kan een update gebruiken maar werd net als het zwembad goed schoon gehouden. Het personeel is zeer behulpzaam en spreekt meerdere talen!

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Peter05-11-2018

Heerlijke vakantie

Deze zomer een heerlijke vakantie gehad op camping Gorges du Chambon. Wij hadden een mobil home gehuurd die compleet was ingericht, schoon en met een mooi overdekt terras. Camping is mooi gelegen in de natuur met ruime plaatsen en er is een fijne , ongedwongen sfeer met eigenaren die klaar staan voor hun gasten. Nieuwe glijbanen zijn een aanwinst bij het zwembad waar het op mooie dagen wel druk kan zijn. Service bij het restaurant liet soms wel te wensen over. Op de camping zou het prettig zijn wanneer het sportveld in de avond wat langer open is (20.00 uur dicht is echt te vroeg) en er voor de iets oudere jeugd (7-12 jaar) bijv. meer tafeltennistafels zijn.

Voor bezienswaardigheden moet je wel wat verder met de auto maar op 10 minuten rijden is zijn er in Montbron wel alle voorzieningen die je nodig hebt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Leonie Visser08-10-2018

Fijne rustige camping met lekker veel privacy!

Een leuke camping voor met name jongere kinderen. Wij waren in het laagseizoen wat maakte dat de take away wat gekke tijden hanteerde (soms ineens dicht of na 19 u afhalen) maar hier kon de camping weinig aan doen. Lekkere broodjes service voor de ochtend en mooie tenten! De lodge tenten van touroperator waren voor ons qua zon (van 12 tot 20 vol in de zon) met een baby van 7 mnd niet geschikt maar gelukkig was dit snel opgelost. Heerlijk zwembad met een paar nieuwe glijbanen. Onze zoon van 2,5 jaar heeft zich hier goed vermaakt! Enige minpunt vonden we de indeling qua toiletgebouwen, deze voorzieningen zijn vrij ver lopen voor de tenten terwijl de ingerichte caravans er vlakbij staan. Daarnaast kan het gebouw bij de tenten van touroperator een update gebruiken, voor een babyruimte moet je nu naar mijn menig te ver lopen. Supermarkt op 10 minuten rijden verder weinig in de omgeving. Angouleme waar meer te doen is op een half uurtje rijden.

• 6Staat v/h sanitair

Lidewij, proprietaire, 01-03-2019

Hartelijk dank voor jullie review en de positieve reactie. De touroperator heeft deze plekken uitgekoen voor de byzondere ligging met het prachtige uitzicht. Ik kan me voorstellen dat met een kleintje deze plekken minder geschikt zijn. Wij hopen jullie nogmaals op onze camping te mogen ontvangen, en van de omgeving en de glijbanen te kunnen genieten!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

13 tips over Camping Yelloh! Village Les Gorges du Chambon

• Agnes, 31-08-2013

Tips: - houten spellen avond - met kano op riviertje (vanuit de camping georganiseerd) - mooie wandelroutes (ook met onze kinderen van 5 en 7) - La Rochefoucauld: Mooi kasteel aldaar waar je verkleed rond kunt lopen - ponyrijden bij Ponyclub Couret in St. Sornin: kind op de pony en ouders wandelen met pony aan de hand een leuke wandeling door de omgeving - BBQen georganiseerd door de camping (vooral gezellig, eten niet spectaculair)

• Marcel, 16-08-2013

Tips om te bezoeken: Kasteel Rouchecoufauld, Brantôme, Abeterre-Sur-Dronne, Aventure Parc in Massignac, verlaten stad in Oradour-Sur-Glane en diverse markten in de buurt

• Adam, 26-08-2013

Ga voor een plek die het verste ligt van de receptie - erg mooi uitzichten!!Meer dan genoeg in de buurt om je bezig te houden - idd leuk strand aan meertje 20 minuten rijden. Brantome is leuk en Piegut markt erg groot.

11 vragen over Camping Yelloh! Village Les Gorges du Chambon

• Moniek, 07-04-2018

Omgeving

Is er in de directe omgeving een supermarkt? Zijn er leuke stadjes om te bezoeken met een (week)markt?

• Jannie, 05-02-2018

Kun je zwemmen in het riviertje?

In de review van Teddy van 6 sept. 2017 staat dat je niet kunt zwemmen in het riviertje. Waarom is dat? Te ondiep/te weinig water of is het water te vies? Kun je met een bootje een stukje afdrijven?

• Dennis , 10-01-2018

klimaat

Beste Allemaal Beetje een vreemde vraag wellicht. Ik begrijp dat het weer niet voorspeld kan worden. Kan iemand iets nuttigs roepen over het klimaat in de zomer voor deze omgeving? Ik zie dat de temperatuur +- 25 graden is, maar ook dat er 20 regendagen zijn in de maand Juli. Betekend dit dat er veel regen valt overdag, of zijn het vooral ee paar druppels in de nacht en kun je overdag dus fijn genieten.

Camping Yelloh! Village Les Gorges du Chambon info

• Aantal sterrensterstersterster