Camping Yelloh! Village Les Gorges du Chambon

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°9°
Camping Yelloh! Village Les Gorges du Chambon
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Les Gorges du Chambon voor je op een rij gezet:

123 reviews over Camping Yelloh! Village Les Gorges du Chambon in het Nederlands

ruime plekken, mooie natuur

fam. Vogelaar
11-11-2018

We zochten een niet te grote camping maar wel één met zwembad en glijbanen.

Dat is hier gelukt! Er is een mooie balans tussen niet te groot/massaal maar groot genoeg voor de kinderen om vriendjes te maken. Voor een "kleine" camping zijn ze wel voorzien van zwembad met glijbanen, tennisbanen, panna kooi, restaurant.

Onderaan de berg was ook nog een heerlijk riviertje om dammetjes te bouwen en in de schaduw te zwemmen. Ook de omgeving is niet massaal overspoeld door toeristen.

De camping is ruim en schaduw rijk opgezet en heeft grote plaatsen. . De kinderanimatie was voor ons geen vereiste, maar was wel een prettige. Je werd niet doof van de muziek :-)

Het sanitair is verouderd en kan een update gebruiken maar werd net als het zwembad goed schoon gehouden.

Het personeel is zeer behulpzaam en spreekt meerdere talen!

Heerlijke vakantie

Peter
5-11-2018

Deze zomer een heerlijke vakantie gehad op camping Gorges du Chambon. Wij hadden een mobil home gehuurd die compleet was ingericht, schoon en met een mooi overdekt terras. Camping is mooi gelegen in de natuur met ruime plaatsen en er is een fijne , ongedwongen sfeer met eigenaren die klaar staan voor hun gasten. Nieuwe glijbanen zijn een aanwinst bij het zwembad waar het op mooie dagen wel druk kan zijn. Service bij het restaurant liet soms wel te wensen over. Op de camping zou het prettig zijn wanneer het sportveld in de avond wat langer open is (20.00 uur dicht is echt te vroeg) en er voor de iets oudere jeugd (7-12 jaar) bijv. meer tafeltennistafels zijn.

Voor bezienswaardigheden moet je wel wat verder met de auto maar op 10 minuten rijden is zijn er in Montbron wel alle voorzieningen die je nodig hebt.

Fijne rustige camping met lekker veel privacy!

Leonie Visser
8-10-2018

Een leuke camping voor met name jongere kinderen. Wij waren in het laagseizoen wat maakte dat de take away wat gekke tijden hanteerde (soms ineens dicht of na 19 u afhalen) maar hier kon de camping weinig aan doen. Lekkere broodjes service voor de ochtend en mooie tenten! De lodge tenten van touroperator waren voor ons qua zon (van 12 tot 20 vol in de zon) met een baby van 7 mnd niet geschikt maar gelukkig was dit snel opgelost. Heerlijk zwembad met een paar nieuwe glijbanen. Onze zoon van 2,5 jaar heeft zich hier goed vermaakt! Enige minpunt vonden we de indeling qua toiletgebouwen, deze voorzieningen zijn vrij ver lopen voor de tenten terwijl de ingerichte caravans er vlakbij staan. Daarnaast kan het gebouw bij de tenten van touroperator een update gebruiken, voor een babyruimte moet je nu naar mijn menig te ver lopen. Supermarkt op 10 minuten rijden verder weinig in de omgeving. Angouleme waar meer te doen is op een half uurtje rijden.

Super!

Joyce
29-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad, samen met onze kids van 11 jaar. Op de camping is genoeg te doen. Tennissen, midgetgolfen, zwemmen, voetballen, volleyballen, pingpongen. De kinderen maken ook snel vriendjes omdat het een overzichtelijke camping is. Vaak werd er 's avonds wel wat georganiseerd en anders wisten de kinderen elkaar wel te vinden om samen te spelen. In de omgeving zijn vlakbij een aantal sportieve activiteiten te doen. Wij hebben gekanood, gemountainbaiked vanaf de camping en boomklimparcourt. Daarnaast leuke dorpjes en de markt in Pluviers. Supermarkten zijn op korte afstand. Brood en croissants zijn altijd verkrijgbaar in de campingwinkel. Ook hebben wij goede ervaring met het halen van eten, de pizza's waren prima. Verwacht geen luxe diner maar prima om af te halen of simpel te eten.

Het is een ruim opgezette camping. Wij hadden een stacaravan gehuurd, die vrij nieuw was met een groot grasveld ervoor.

Aanrader met een paar verbeter punten.

JGB
22-8-2018

Hier net 2 weken gestaan met onze caravan en een hele fijne vakantie gehad met onze kinderen van 4 en 6. Camping ligt in een prachtige omgeving en de plekken zijn ruim (behalve in het “A” gedeelte). Sanitair vonden we gedateerd en kent hier en daar gebreken (o.a. ontbreken haakjes en wastafelplankjes). Al met al is het sanitair zeker niet 4 sterren waardig. Verder ligt de camping op een heuvel waardoor veel plaatsen erg aflopen. Dit is in een tent niet fijn en betekende in ons geval dat we de caravan enorm moesten levelen. Het zou fijn zijn als je hier vooraf beter over geïnformeerd zou worden zodat je je hierop kunt voorbereiden. Heerlijk zwembad met fantastastische glijbanen voor de kinderen (en ouders...).

Luc en Esther
20-8-2018

We vonden het een fantastische camping. Mooie ruime plek in een zo goed als nieuwe stacaravan. Het zwembad en vooral de nieuwe glijbanen waren super leuk. Soms een beetje druk en er waren ook rustige momenten tijdens de twee weken dat wij er waren. Alles werd goed onderhouden, elke dag een mooi schoon zwembad en de service was ook uitstekend. Onze dochter van acht heeft zich uitstekend vermaakt met andere kinderen en ook door de animatie.

Wat betreft het restaurant hebben wij het idee dat het een ander management is dan de eigenaren van de camping en dat ze nog niet zo lang dit restaurant beheren. Het eten was goed, de klantvriendelijkheid soms niet en soms wel. Op de drukke momenten was er wat stress bij het personeel. Wij hebben in ieder geval een fijne vakantie gehad.

Leuk gehad.

Corina
19-8-2018

Leuk beekje, heel mooi zwembad. Douchegebouw mag gerenoveerd worden. Verder een leuke camping met leuke activiteiten.

mooie camping, ruime opzet in natuurlijke omgeving

Tevreden campinggast
17-8-2018

Wat direct opviel was de zeer ruime opzet van de camping. Waar de campingeigenaar zeer eenvoudig 2x zoveel plaatsen had kunnen creëren, is gekozen voor de ervaring van de campinggast. Het zwembad was druk maar erg schoon. Sanitair is eenvoudig maar schoon. Mijn jonge kinderen vonden het jammer dat de rivier zich niet op de camping bevond. De wandeling is een kleine 10 minuten, onze jonge kinderen konden daardoor niet alleen naar het riviertje. De kidsclub is fantastisch voor kinderen (zingen, zeepglijden, spelletjes, dierenspeurtocht, etc.). De nachten zijn zeer rustig met uitzicht op de prachtige sterrenhemel. Genieten!

Het restaurant (niet gerund door de eigenaar) viel erg tegen. Aangebrande pizza's, menukaart waar bijna niks van te verkrijgen is, vergeten bestelling. Daardoor slechts 1x gegeten.

Onze kinderen wilden nog lang niet niet huis. Het beste compliment voor elke camping!

Mooie camping, paar verbeterpuntjes

Nicole
13-8-2018

Mooie camping, prachtig gelegen in de heuvels. We hadden een superplek voor onze vouwwagen (62), die net als 63 en 64 zeer ruim en rustig zijn en uitzicht hebben op de het dal. 's Avonds is het daar na 22u stil, wat erg fijn is. Er is ook een leuk beekje bij de camping om dammetjes in te bouwen. Zwembad is mooi en schoon, vooral de nieuwe glijbanen zijn top voor de kinderen. Het zwembad is wel soms te vol. Daarnaast is het jammer dat er geen toilet is bij het zwembad en er zijn te weinig parasols (en bedjes) voor de vaak hete middagen.

Er is ook wat te weinig animatie voor kinderen onder de 10, veel activiteiten zijn voor oudere kinderen, of het is veelal knutselen. Sanitair is verouderd en niet altijd schoon. Restaurant heeft prima eten en we afhalen ging bij ons ook altijd goed, zelfs rond 21u nog. Personeel is wel erg gestresst en niet altijd even vriendelijk.

Op een aantal verbeterpunten na, zeker voor herhaling vatbaar!

Leuk maar verbeterpunten

E.
13-8-2018

Erg nette camping met mooie stacaravans met ruime plekken. Keukeninventaris minimaal. Dit moet echt beter. Zwembad voorzien van nieuwe glijbanen. Midgetgolfbaan is nieuw. Speeltuin bestaat uit wat klimtoestellen en 2 trampolines. Verder nog een springkussen. De kidsclub is elke dag open maar is niet meer dan een beetje kleuren, dansen en een spelletje. Dit gaat na een paar dagen vervelen. De dames van de animatie zijn wel enthousiast en vriendelijk. De voetbalkooi is populair maar sluit helaas om 20.00 uur. Dit omdat het overlast zou bezorgen aan de aangrenzende campingplaatsen. Het "probleem" van overlast verplaats zich dan naar een oude tennismuur verderop de camping maar dat wordt blijkbaar niet gezien. Na 20.00 uur voor kinderen niks meer te doen. Voor ons een reden om niet terug te gaan. De rivier ligt buiten de camping en een stuk lager. Leuke camping maar wel minpunten. Als je oudere kinderen hebt zou ik deze camping overslaan.

Yelloh! Village

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Les Gorges du Chambon in Montbron (Charente), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Les Gorges du Chambon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.