Appartement Les Maisons du Lac

Appartement Les Maisons du Lac

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag23°18°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Les Maisons du Lac voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Les Maisons du Lac in het Nederlands

2007

dit park is bedoeld voor vissers, die echt alleen maar van

H.Tollenaar
13-8-2007

dit park is bedoeld voor vissers, die echt alleen maar van vissen en niet van comfort houden. de 2 kamerappartementen waren heel klein, 1 tafel 2 stoelen , 2 eenpers.bedden en een keukentje met 2 electrische platen. geen koffiezetapparaat en het ergste van alles, je kon niet buitenzitten. er is geen balkon. beneden waren er de 4 kamerappartementen die waren redelijk, en je kon buitenzitten! het park zelf was waardeloos, wel schoon, maar voor de rest doodstil. in de omgeving is er ook niets te doen! als je een keer wil winkelen of gewoon een terrasje wil pikken moet je ongeveer 50 á 100 km rijden. dit alles was niet vermeld op het internet. er stonden foto's bij van chalets maar die stonden wel op het park maar hoorden niet bij deze groep. het enige positieve is het kleine zwembad met ligstoelen en de natuur. verder was het park heel slecht te vinden. zelfs de routeplanner stuurt je de rimboe in. het park heet Pescali, als dit op het internet gezet was, was het makkelijk te vinden.

Gereisd Met partner in augustus 2007

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Maisons du Lac in Moncoutant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Maisons du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.