Camping Soleil Levante

Gereisd Anders in augustus 2018

Echt franse camping

G.W.
20-8-2017

Mooie plekken, afgebakend en met bomen. Goede combinatie zon/schaduw. Geen geluidsoverlast van medekampeerders (wel van animatie `s avonds) Kleinschalige camping. Vriendelijke receptionistes. Leuk haventje waar heerlijk ijs te krijgen is. Op de hoek een goed restaurant, zeer vriendelijk personeel. De lasagne en pizza is daar heerlijk!! Iedere dag een markt in Meschers en vanuit Meschers zijn andere plaatsen goed en snel te bereiken. Zwembad niet groot, maar heerlijke temperatuur. Jongens mogen geen zwemshort dragen maar een gewone zwembroek/boxer. Het water van de glijbaan is een chloorbak waar je in terechtkomt. Ga absoluut geen pizza bestellen op de camping, want deze zijn niet te eten!! Evenals het ijs uit de koeling, leek wel ontdooid en opnieuw ingevroren. Douches waren niet altijd warm, zelfs koud en een aantal wel goed. Niet heel schoon. Animatie alleen voor fransen. Zeer weinig nederlanders, maar dat hadden we al gelezen. Heel klein campingwinkeltje. Voor ons geen 4 sterren waard!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Prima camping, maar erg gedateerd sanitair

Robert VAN ES
11-8-2017

De camping op zich is prima, alleen is het sanitair erg gedateerd: geen wc-papier aanwezig, geen aparte plaats om chemische toiletten leeg te storten en geen duidelijke scheiding tussen dames- en heren toiletten. Ook de douches waren erg slecht: ik heb de meeste keren met koud water moeten douchen, de douches bleven maar heel kort aan als je de knop had ingedrukt en de straal water was regelmatig niet meer dan een klein straaltje waardoor bijvoorbeeld je haar uitspoelen lastig was.

Gereisd Anders in augustus 2017

A l'annee prochaine! Nous avons passe un tres bon moment a

Michel MARION
17-7-2017

A l'annee prochaine! Nous avons passe un tres bon moment a Meschers.

Gereisd Anders in juli 2017

Prima camping

Willem
8-6-2017

Op deze camping komen weinig Nederlanders. Wij vinden dat prima maar voor anderen is dat misschien juist jammer. In het stadje Meschers is er 's zomers elke ochtend een marktje waar de dagelijkse boodschappen gedaan kunnen worden. Er is ook een supermarkt en in Royan, op 10 min. rijden, zijn er de grote Franse supermarkten. Meschers heeft een leuk haventje met goede restaurantsin div. prijsklassen. De stranden zijn makkelijk te bereiken. In de maand juli nog niet heel druk....in augustus daarentegen overvol. Wij zijn al meerdere keren naar deze camping geweest en zullen er zeker nog vaker naar toe gaan. Het sanitair is een paar jaar geleden geheel vernieuwd en weer helemaal up to date. Op de camping is een restaurant(je) en een afhaalmogelijkheid. Het zwembad is prima met een glijbaan, ligwiede en ligstoelen rondom het bad.

Gereisd Met partner in juli 2016

Leuke caming

Chantal van Gelder
27-11-2011

Afgelopen zomer hebben wij 3 weken op deze camping gestaan.De camping is typisch frans. Mooie ruime plekken die die zelf mag kiezen. Het strand is geweldig. Je kunt er makkelijk met de fiets naar toe en ook met de auto is het goed te bereiken. Ook het plaatsje is erg gezellig. Het sanitair is vrij oud, maar wel schoon. Het zwembad is niet heel groot, maar de fantastische glijbaan maakt veel goed. Heerlijke ligstoelen en altijd een badmeester! Supermarkt is dichtbij en op de camping is elke dag vers stokbrood. Helaas waren er bijna geen Nederlanders, dus dat was voor de kids iets minder. Leuke dingen te doen in de omgeving: Talmont en Saintes zijn aanraders. De grotten in de plaats zelf waren zonde van het geld!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Soleil Levante

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Soleil Levante in Meschers-sur-Gironde (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Soleil Levante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.