Sorteren

vakanties Meschers-sur-Gironde (Charente Maritime)

Reviews over Meschers-sur-Gironde (Charente Maritime)

Patrice
    17-8-2018

Prima camping, maar erg gedateerd sanitair

Robert VAN ES
    11-8-2017

De camping op zich is prima, alleen is het sanitair erg gedateerd: geen wc-papier aanwezig, geen aparte plaats om chemische toiletten leeg te storten en geen duidelijke scheiding tussen dames- en heren toiletten.

Ook de douches waren erg slecht: ik heb de meeste keren met koud water moeten douchen, de douches bleven maar heel kort aan als je de knop had ingedrukt en de straal water was regelmatig niet meer dan een klein straaltje waardoor bijvoorbeeld je haar uitspoelen lastig was.

A l'annee prochaine! Nous avons passe un tres bon moment a

Michel MARION
    17-7-2017

A l'annee prochaine! Nous avons passe un tres bon moment a Meschers.

Prima camping

Willem
    8-6-2017

Op deze camping komen weinig Nederlanders. Wij vinden dat prima maar voor anderen is dat misschien juist jammer.

In het stadje Meschers is er 's zomers elke ochtend een marktje waar de dagelijkse boodschappen gedaan kunnen worden. Er is ook een supermarkt en in Royan, op 10 min. rijden, zijn er de grote Franse supermarkten.

Meschers heeft een leuk haventje met goede restaurantsin div. prijsklassen.

De stranden zijn makkelijk te bereiken. In de maand juli nog niet heel druk....in augustus daarentegen overvol. Wij zijn al meerdere keren naar deze camping geweest en zullen er zeker nog vaker naar toe gaan.

Het sanitair is een paar jaar geleden geheel vernieuwd en weer helemaal up to date. Op de camping is een restaurant(je) en een afhaalmogelijkheid.

Het zwembad is prima met een glijbaan, ligwiede en ligstoelen rondom het bad.

Leuke caming

Chantal van Gelder
    27-11-2011

Afgelopen zomer hebben wij 3 weken op deze camping gestaan.De camping is typisch frans. Mooie ruime plekken die die zelf mag kiezen. Het strand is geweldig. Je kunt er makkelijk met de fiets naar toe en ook met de auto is het goed te bereiken. Ook het plaatsje is erg gezellig. Het sanitair is vrij oud, maar wel schoon. Het zwembad is niet heel groot, maar de fantastische glijbaan maakt veel goed. Heerlijke ligstoelen en altijd een badmeester! Supermarkt is dichtbij en op de camping is elke dag vers stokbrood.

Helaas waren er bijna geen Nederlanders, dus dat was voor de kids iets minder. Leuke dingen te doen in de omgeving: Talmont en Saintes zijn aanraders. De grotten in de plaats zelf waren zonde van het geld!

Meschers-sur-Gironde (Charente Maritime) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 50 reviews