Camping Le Clos Fleuristerstersterster

8.3Fantastisch

Frankrijk, Poitou Charentes, Médis (Charente Maritime)

8.3Fantastisch

• 7.1Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

22 reviews over Camping Le Clos Fleuri

• 2018
    8Hoevenaars15-09-2018

Een echte aanrader voor koppels

Geweldige camping als je wel wil genieten van de stranden en deze omgeving maar liever niet op een overvolle en drukke strandcamping wil zijn. Parkachtig gelegen en heel rustig, de voorzieningen zijn prima en schoon.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Hertog19-08-2018

Heerlijk rustige camping uitstekend voor kids

Campingplekkem zijn ruim met zon en schaduw, zwembad is schoon en netjes. Eigenaren zijn vriendelijk maar niet opdringerig. Kidsclub is erg leuk. Regelmatig muziek avonden of een wijnproeverij. Erg leuk en kost allemaal niks. Elke dag vers brood te krijgen. Restaurant heeft voor een camping een redelijke kwaliteit. Camping was nog niet half vol. Geen idee waarom want ook de ligging tov stranden en royan, cognac is gunstig. Sanitair idd verouderd maar tot de laatste paar dagen erg schoon. Waarschijnlijk laatste dagen wat minder nette mensen op de camping. Prijs camping is goed. Prijs van de chalet die we een nacht hebben gehuurd veel te hoog! 75 euro per nacht en echt enorm verouderd, geen woonkamer, smalle bedjes, 2 kookpitten en koelkastje.. dat was het. Dus voor kamperen een aanrader!!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Kuis25-07-2018

Uitzonderlijke camping!!

Deze camping is absoluut de moeite waard! Onbegrijpelijk dat deze camping niet meer bezoekers trekt. Het sanitair is erg schoon, maar gedateerd. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en spreken goed Engels. Toen we aan kwamen werden we door de eigenaresse hartelijk welkom geheten en dat maak je niet veel meer mee. Daarnaast zijn de eigenaren druk bezig de camping te vernieuwen iets wat we begrijpelijk vinden aangezien je je op mooie camping bevindt.

Gereisd met partner in juli 2018

• 2017
    9Heidi en Tim13-09-2017

Warm aanbevolen

Wij waren blij verrast toen wij op de camping kwamen. Het was niet druk meer, maar hier straalt de natuur je tegemoet. Het sanitair is oud, maar heeft echt zijn charme en wordt geweldig bijgehouden. De eigenaren van de camping zijn eigenlijk te goed voor deze wereld, aardig, warm en behulpzaam. Van het mooie zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt, maar het zag er keurig uit. Wil je tot rust komen, dan is dit de plek. Supermarkt op fietsafstand en kleine dingen zijn in de camping winkel te krijgen.

Gereisd met partner in september 2017

• 8De Jongh19-08-2017

Aanrader! Rust en groen in een heerlijk gebied

Wij verbleven hier medio juli een week. De camping was rustig, zowel in sfeer als in aantal bezoekers. Heel bijzonder dat veel toeristen deze camping niet weten te vinden. Aan de andere kant ook wel lekker voor de mensen die er wel komen! De camping ligt centraal in een gebied met heel veel schitterende stranden (zowel aan Atlantische kust als aan Gironde) en bezienswaardigheden als La Rochelle, Ile d'Oleron, Ile de Ré en Cognac zijn binnen een uur te bereiken. De voorzieningen van Royan zijn om de hoek.

De camping zelf beschikt over schoon sanitair en een kraakhelder en lekker zwembad. De eigenaar is enthousiast en spreekt goed Engels.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

7Hartogh den04-08-2015

rustige bloemrijke groene camping

2 weken op deze camping gelogeerd en genoten van de gastvrije eigenaren, die het hun gasten graag naar de zin willen maken. sanitair is schoon maar enkele douches zijn voor slanke mensen.... klein dus. vanuit de camping vele bezienswaardigheden,welke met de auto of fiets te bezoeken zijn. Wij hebben genoten

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 8YSchutte 03-08-2015

Prima camping

Een rustige camping met zowel schaduwrijke als zonnige plaatsen. Prima zwembad en sanitair erg schoon. Eigenaar zeer behulpzaam. Wij hebben ons hier prima vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 6Chris23-07-2015

rustige camping net buiten Medis

Camping voor de rustzoeker, plaatsen zijn ruim maar ook erg bebost waardoor de camping nogal somber overkomt , veel vaste bezoekers ( engelsen) , santair is gedateerd maar wel schoon, voor de ouder jeugd geen vermaak , klein restaurantje en bar aanwezig , ondanks het hoogseizoen maar voor 10 procent gevuld, eigenaar is behulpzaam en spreek goed engels , camping is een rustige uitvalsbasis om de stranden en steden langs de kust te bekijken.klein zwembadje aanwezig , in verhouding prijs kwaliteit aan de dure kant € 38,- voor 2 personen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Marieke06-07-2015

Rust, ruimte en gastvrijheid

Wat een heerlijke camping! Rustig gelegen, mooie plekken met naar keuze wel/ geen of weinig schaduw. Prima sanitair dat met zorg wordt onderhouden en schoongemaakt. Strand, Royan en winkels op ongeveer een halfuurtje fietsen. In de omgeving die redelijk vlak is, kun je fantastisch fietsen over mooie fietspaden en rustige weggetjes. Gedetailleerde Michelinkaart als gids is wel handig. Zeer vriendelijke eigenaren die je graag adviseren over leuke bezienswaardigheden in de buurt. Kortom een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 8leoo5710-02-2013

Mooie rustige camping in medis

Camping Le Clos Fleuri is tevens een charme camping van de ANWB, is rustig gelegen met een klein zwembad en een kleine winkel. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2012