Camping Capfun Les Chenes de Medis

6.3Voldoende

Frankrijk, Poitou Charentes, Médis (Charente Maritime)

6.3Voldoende

• 8.1Staat v/h sanitair
  • 6.3Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Les Chenes de Medis voor je op een rij gezet:

Meer camping info

17 reviews over Camping Capfun Les Chenes de Medis

• 2018
    1Arthur Flipse23-07-2018

Never again / nooit meer. kind onvriendelijk

Heb met mijn gezin voor de eerste en laatse keer voor Capfun gekozen. Naast dat het te druk is in het zwembad en niemand van de staff een andere taal spreekt dan Frans ben ik teleurgesteld in de kind en klantonvriendelijkheid. Mijn dochter van bijna 4 jaar mag niet deelnemen aan de mini club activiteiten (kleuren, knutselen etc) omdat ze nog geen 4 jaar is. Gaf aan dat ik erbij blij dus alle verantwoordelijkheid bij mij blijft maar dat mocht niet. Kreeg terug van manager dit zijn de regels punt. Geen begrip, ze kreeg zelfs geen kleurplaat mee te nemen om bij het huisje te kleuren.

• 7Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

6Cato28-08-2016

Met tieners nooit meer!

Toen wij arriveerden bleek de caravan er veel anders uit te zien dan op de foto. De receptioniste zei in eerste instantie dat deze caravan wel de juiste was. Toen ik haar een foto liet zien van de door mij geboekte caravan vroeg zij hoe ik aan deze foto kwam (gewoon van de site) en daarna gaf zei aan dat deze caravan een dag eerder volgeboekt was. Ik moest terugkomen naar de leidinggevende die dus geen engels sprak. Een collega moest mijn verhaal vertalen en zij gaf aan dat aan de foto's geen rechten konden worden verleend en dat de door mij geboekte caravan niet bestond? Zat dus niet veel anders op dan toch in de caravan te blijven. Deze is achteraf gelukkig goed bevallen. Op deze camping is alles in het frans, ook geen engels, ook de animatie. Ik snap dit wel want 90% op de camping is frans, maar een beetje rekening houden met de buitenlandse gasten zou fijn zijn. Voor tieners vanaf 14 jaar is er niets te doen op de camping. Zwembad is veel te klein voor de gasten.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Hensbroek01-08-2016

Leuke camping!

Het is een leuke camping met een natuurlijk zwembad. De kinderen hebben lekker in het zand gespeeld en van de glijbanen gegleden. Ook was het zwemwater van een goede temperatuur. Wij verbleven in een Resort top presta en deze was erg netjes. Sommige mobilhomes staan wat dicht op elkaar. Ook de auto mag bij de mobilhome geparkeerd worden. In de omgeving is ook veel te doen. Er zijn volop strandjes in de buurt, waar je gratis mag parkeren. Ook de dierentuin is erg leuk. Wij zijn op een bewolkte ochtend naar Yoepiland in La Palmyre gegaan, een klein pretparkje waar de kinderen op allerlei springkussens kunnen springen. En vanaf de vuurtoren Phare de la coubre heb je een prachtig uitzicht over de kustlijn. Supermarkten zijn er ook voldoende. Wij zijn de eerste week naar Royan gegaan voor de boodschappen ( E.Leclerc en Lidl) maar de weg er naartoe is vaak erg druk. Daarom gingen wij later naar de Super U in Saujon, deze was gemakkelijk te bereiken en de weg er naartoe is veel rustiger.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Familie Dijk31-07-2016

Leuke franse camping voor jonge kinderen

In juli 2016 zijn wij (gezin met 2 kinderen van 4 en 7) 2 weken op deze camping geweest. Er staan alleen stacaravans, wij verbleven in een 4 pers. Habana +. Praktisch ingericht, met vaatwasser en voldoende inventaris. Een kleine, half overdekte veranda. Mooi zwembad, tafeltennistafels, jeu de boules veld, springkusen, voetbalkooi en een erg leuk speelkasteel. Klein winkeltje, genoeg supermarkten in de omgeving. Het overgrote deel van de gasten is Frans, Nederlanders en Belgen zijn er ook (10%). Franstalige animatie, voor zowel jonge kinderen, tieners als volwassenen. Het personeel is vriendelijk, een enkeling spreekt Engels. We hadden bij aankomst een probleem met de douche, dit werd zeer snel en netjes verholpen. Helaas zaten wij op het enige stukje van de camping waar de stacaravans erg dicht op elkaar staan, alleen gescheiden door een smal (voet)pad. De auto moest verderop geparkeerd worden. Het grootste deel van de camping is echter ruimer opgezet en daar kan de auto ook naast of voor je stacaravan staan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7Susanne14-08-2014

leuke relaxte camping

Relaxte camping, leuke dingen in de buurt, zwembad fantastisch, royan erg modern niet ons soort boulevard, genoeg supermarkten in de buurt. We hadden gelukkig nooi weer. stacaravan Habana was groot genoeg en vooral net nieuw dus ook schoon en heel! helaas was hier geen Nl entertainment , dus alles was op de fransen gericht, dus Franceloc even paar nederlanders erbij en het amusement en gezelligheid word al veel beter!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Linda11-08-2014

Leuke camping

Ruime kampeerplaats op een niet hele grote camping. Toiletgebouw wordt meerdere malen per dag schoongemaakt, soms is het water niet warm.

Animatie team & personeel vriendelijk, spreken wel slecht Engels. Maar met handen en voeten kom je er wel uit.

Zwem meer was een uitkomst met 2 kleine kinderen van 18mnd. Die konden lekker aan de rand van het meertje zitten spelen met een emmertje en een schepje. Wel jammer dat de liner van het zwem meer langs de randen onder het zand vandaan steekt, dat oogt dan toch gelijk als achterstallig onderhoud.

Op het terrein zit een winkeltje die vers stokbrood & croissants verkoopt.

Camping ligt op perfecte afstand van diverse stranden/stadjes zoals Royan, St. George de Didonne, st. palais sur mer etc. LeClerq & Lidl zijn dicht bij.

Super leuke vakantie gehad. Prima prijs / kwaliteit verhouding.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Verhagen06-08-2013

leuke familiecamping. Een aanrader!

Deze zomer verbleven we een weekje in de camping "Les chenes" in Médis. We zaten in een moderne, goed onderhouden chalet. We hebben iedere keer kunnen ontbijten en eten op de halfoverdekte terras. Het zwembad, het 'kleine' meer en de glijbanen zijn super! Ook de streek biedt heel wat mogelijkheden: mooie stranden, een mooie zoo in la Rochelle, wijngaarden, grotten, ...

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013