Vakantiehuis Chez Fely

• 7.6Inrichting
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

5 Reviews over Chez Fely

• 9Familie Straetemans14-08-2018

Wat een rust!

Wat een heerlijk huis! Wij hebben er een topvakantie gehad! Goede keuken (fijn, 2 koelkasten, oven en een afwasmachine!), prima slaapkamers (heerlijk, die openstaande deuren, zodat je vanuit je bed de natuur in kan kijken..), volledige rust om het huis (het enige dat je hoort zijn krekels, vogeltjes, de wind in de bomen en in de verte een koe. sporadisch komt er een keer een auto voorbij en 's avonds kun je zoveel sterren en de Melkweg zien..), de tuin van 7 hectare was heerlijk voor onze jongste om in te leren lopen en de oudste om met zijn mountainbike doorheen te fietsen en we lagen de hele dag in het zwembad (de jongste 2 liepen de hele dag met zwembandjes om, dat ging prima). Veel gebruik gemaakt van de barbecue. Ook in de omgeving is genoeg te doen; leuke Franse stadjes om te ontdekken en vader en zoon hebben een aantal keer lekker gefietst op de mountainbikes die er staan. Voor herhaling vatbaar!

• 9A Dijkstra04-04-2013

Prima week gehad!

Prima weekje gehad in dit huisje. We hadden een weekje met vrienden weg gepland met de Pasen en hebben deze accommodatie voor een weekje gehuurd. Bij aankomst lag het er keurig schoon bij en alles was aanwezig. Aangezien we met een groep van 6 volwassenen waren was de 2e koelkast ook ideaal! Veel ruimte om het huis en in een mooie omgeving. Van het zwembad hebben we helaas geen gebruik kunnen maken want het weer zat niet echt mee. Daarentegen hebben we dus wel veel gebruik gemaakt van de schoteltelevisie om gewoon onze Nederlandse programma's te kunnen kijken, erg fijn! Daarnaast waren ook alle andere gemakken aanwezig als een magnetron maar ook een bad. Het eigen vuurtje opstoken in de houtkachel met dit koude weer had ook wel iets en zorgde voor veel sfeer. Verder waren de verhuurders erg behulpzaam en konden we zo altijd bellen voor uitleg of als we vragen hadden (over het aansluiten van de TV bijvoorbeeld en waar het hout voor de kachel lag). Al met al zeker een aanrader!

• 9is/fdg23-08-2012

tof huisje!

we hebben het enorm naar onze zin gehad!Het was er super rustig, puur genieten van de stilte. Het huis vertoont hier en daar wat mankementen, vermoedelijk te wijten aan huurders die niet al te veel zorg dragen voor andermans spullen.Zwembad was proper, huisje is gezellig ingericht en praktisch ingedeeld, wat weinig kooppotten,ruime badkamer ... Vatbaar voor herhaling!

• 8Susan Mulder17-07-2011

Super huisje!

Ik ben in de mei vakantie 2011 naar dit huisje toe geweest met mijn vriend. De inrichting was helemaal mijn ding, gezellig zag er goed nieuw uit! Heel veel ramen/deuren waardoor er veel licht binnenkwam. Even een klein probleempje met de schotel, maar met één belletje was het gepiept en konden we er ook Nederlandse zenders ontvangen. Het was er mooi en rustig, zwembad was net schoongemaakt door de eigenaar (nog wel een beetje koud). Er waren ook twee ligstoelen die súper waren. Daar heb ik minstens de helft van de vakantie op doorgebracht. Op maandag zijn we even naar de markt geweest (in Chalais) waar het druk en gezellig was, een typisch Frans marktje. Ook Bordeaux en Angoulême zijn goed te bereiken. De kamer was ruim, keuken schoon en netjes. Badkamer was verzorgd, dubbele wastafels + wasmachine + bad/douche. De slaapkamer was knus en gezellig. Zelfs nog met kano een tochtje gemaakt! Het was een top vakantie!

• 3mevrouw k.v.k08-10-2010

Grote teleurstelling

Dit huis wordt o.a. via marktplaats te huur aangeboden. Wij verbleven hier 1 week in juli 2010. Huis ziet er van buiten netjes uit,ligt op een groot stuk grond met rondom weiland van een plaatselijke boer, uitzicht vanaf het terras:begraafplaats van Medillac!, niet echt gezellig dus.De inrichting van het huis laat te wensen over, toen wij aankwamen vonden we een puinzooi van de vorige huurders, was gewoon echt smerig, eerst flink moeten schoonmaken, op het dekbed zat zelfs bloed!?, gebruikte tandenstokers in de vaatwasmachine , stukken zeep met haren in de badkamer. Salontafel stond op instorten, vieze haren overal.Zwembad is niet proper, lag veel zand en schelpen in, niet 1 maal schoongemaakt tijdens ons verblijf. De eigenaar van dit huis wil wel de lusten(geld) maar niet de lasten, er is te veel mis met dit huis.O ja bed in de hoofdslaapkamer is zeer oud, 1.40-1.90,!, hopeloos

Vakantiehuis Chez Fely info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij