Géén boekingskosten

Municipal du Bois Dinot

FrankrijkPoitou CharentesMarans (Charente Maritime)

7GoedScore uit 5 reviews
  • 7Waardering

5 Reviews over Municipal du Bois Dinot

• 8Rien31-07-2016

Op adem gekomen tijdens fietsvakantie

In de zomerse hitte hadden we 77 km. gefietst op de laatste dag voor onze oplaaddag. De dagen dagen ervoor reden we als gezin langs de Atlantische kust (La Vélodyssée). We waren moe en hadden zin in ff uitrusten. Extra blij met prettige receptie-ontvangst en we kregen een heerlijk ruime en rustige schaduwplek. Twee nachten gestaan, heerlijk op adem gekomen, voordat we gingen starten met de route La Velo Francette. Van de 11 campings die we deze fietsvakantie hebben aangedaan, was dit de meest goedkope.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7carola_flach20-07-2015

Fantastische plek!

Geweldige camping. Aardige mensen bij de receptie. Campingplaatsen ruim en zeer betaalbaar. Leuke camping voor langere periode of voor de doorreis.

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Ingrid31-07-2011

Erg donkere camping met slechte grondplekken

Wegens een lange file naar La Rochelle zijn we uit de file gegaan en een nachtje hier overnacht. We kregen een plek toegewezen wat net een bouwveldje kon zijn vol stenen en heuvels. Zelf een andere plek gekozen waar de tent wel egaal stond. Veel bomen en donkere weggetjes. Niet overzichtelijk met kinderen.

• 7Peter17-09-2008

Vriendelijkheid kost niks!

Na uren aan de kust alleen maar volle campings gezien te hebben uit wanhoop willekeurig het binnenland ingereden naar Marans. De campingeigenaar was een ontzettend vriendelijke man die zijn best deed Nederlands te praten en ging schuiven met reserveringen om ons een goede plek te geven omdat we een week wilden blijven. Ook zijn vrouw was zeer hartelijk. Mooie campingplekken in het groen, camping ligt wel langs een zeer drukke weg (elke dag file) maar overlast hadden we er niet van. Sanitair is matig/slecht, douches zijn veel te klein. Marans heeft een paar leuke terrassen aan het water waar je gezellig kunt eten of een bootje huren. Grote supermarkt op loopafstand. La Rochelle is geweldig leuk, wij hebben er gebruik gemaakt van P+R (volg de borden): voor €4,- de hele dag parkeren en met de gratis bus naar het centrum. Werkt prima!

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Dubbeldam17-11-2007

Vriendelijke Nederlands sprekende beheerders. Ruime plaatsen. Goede sanitair. Gratis internet. Gemeentezwembad naast de camping. Marans is een leuke stad met voldoende eetgelegenheden. Grote supermarkt vlakbij de camping. Prachtige fietsroutes. Vanuit hier La Rochelle verkennen.

Camping Municipal du Bois Dinot info

• Adresgegevens