Reviews over Marans (Charente Maritime)

Op adem gekomen tijdens fietsvakantie

Rien,
    31-7-2016

In de zomerse hitte hadden we 77 km. gefietst op de laatste dag voor onze oplaaddag. De dagen dagen ervoor reden we als gezin langs de Atlantische kust (La Vélodyssée). We waren moe en hadden zin in ff uitrusten. Extra blij met prettige receptie-ontvangst en we kregen een heerlijk ruime en rustige schaduwplek. Twee nachten gestaan, heerlijk op adem gekomen, voordat we gingen starten met de route La Velo Francette. Van de 11 campings die we deze fietsvakantie hebben aangedaan, was dit de meest goedkope.

Fantastische plek!

carola_flach,
    20-7-2015

Geweldige camping. Aardige mensen bij de receptie. Campingplaatsen ruim en zeer betaalbaar. Leuke camping voor langere periode of voor de doorreis.

klein maar wel proper

Marthe,
    17-7-2011

Ons appartement was heel netjes. De keuken was goed en modern uitgerust. Wel heel klein, er stond ook nog een draaitrap naar de mezzanine in. Het was er vrij donker, geen raam alleen een glazen deur. Er is geen zetel of bank. Het terras is ook heel krap. Op het terras stond onze airco en de airco van de buren. Rustig op het terras zitten ging niet. Neem zeker een parasol mee want buiten zit je de hele dag in de vlakke zon. Het zwembad was verzorgd maar niet verwarmd.Op het park stonden veel huisjes leeg en veel waren verhuurd aan mannen die van hieruit gingen werken. Om half zeven 's morgens vertrokken ze. De huisjes zijn heel gehorig en alles kraakt. Wel vriendelijk aan de receptie. Grote supermarkt naast het park is gemakkelijk.

Gewoon goed

Keshia,
    12-9-2009

Van 29 augustus tot 7 september hier geweest.

Heel goed ontvangen en personeel aan de receptie was heel vriendelijk. Zochten direct dingen op voor jou als je iets vroeg.

Mooi huisje,we kregen enkel onze slaapkamer deur niet goed dicht. Wij waren met 2 en het was ruim genoeg. Voor 4 personen zou het ook nog gaan maar met 6 zou het echt wel te krap zijn. Rustige ligging. Mooi zwembad.

Prijs kwaliteit is het zeker goed.

Wij komen zeker nog eens terug.

Een ramp voor kinderen.

Kristof,
    18-8-2009

Bezocht eind juni - begin juli 2009. Kinderzwembad gedurende gans ons verblijf (11 dagen) defect. Was reeds enkele weken defect.

Al het vroegere gazon was bedekt met een dikke laag kiezelstenen. Stuk gazon dat overbleef lag her en der bezaaid met steengruis, putten en onkruid.

Wel rustig gelegen. Ideale ligging voor uitstappen. Strandbezoekers kiezen beter een andere locatie. (Ong. 20 km van strand)

App. van 6 personen. In werkelijkheid slechts plaats voor 4 pers. Zeer weinig plaats in kleerkasten. Alles nieuw gerenoveerd. Wij hadden een slaapkamer zonder lichtschakelaar. Keukeninhoud (bestek, etc) zeer beperkt.

Wandelpaden op domein niet geasfalteerd. (laag kiezelstenen) Onmogelijk om kleine kinderen te laten fietsen.

Speeltuin mooi en nieuw, doch veel te klein. Slechts geschikt voor 5-tal kinderen.

Marans (Charente Maritime) scoort een 4,8 uit 10, op basis van 5 reviews