Reviews over Magné

Mooi terrein.

Ferrie Moubis,
    22-6-2017

Prachtig terrein onder veel bomen. De weg die er langs loopt geeft weinig overlast. Het ernaast gelegen gemeentelijke zwembad evenmin. Behalve toiletten, prima douches en andere gebruikelijke sanitaire voorzieningen is er niks. Geen bar, geen restaurant. geen winkel. En dat komt de rust ten goede.

Gastvrije en hulpvaardige eigenaar

Rien Bregman,
    2-8-2016

Tijdens onze gezinsfietsvakantie over een deel van de La Velo Francette hebben we op deze camping 1 nacht met onze tenten gestaan. Erg prettige eigenaar die de gasten graag verder helpt. Sanitair mooi en netjes. Enige nadeel was dat op maandag (de dag dat wij aankwamen) het zwembad dicht was, we hadden anders op deze hete zomerdag na een dag fietsen zeker zin in een verkoelende duik.