Hotel Les Orangeries

Kleine hotelsWeer vandaag23°

We hebben een aantal aanbieders voor Les Orangeries voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Les Orangeries in het Nederlands

2006

Een jaar of 6 geleden hebben wij een nachtje in dit hadden

Wendy
19-6-2006

Een jaar of 6 geleden hebben wij een nachtje in dit superhotel geslapen. Helaas hadden wij maar 1 nachtje geboekt. Het was een perfect adres! De kamers waren geweldig, ruim, mooi ingericht en een zeer sfeervolle badkamer. Het ontbijt was zeer compleet met verse ingredienten (zeker niet wat wij in Frankrijk gewend waren). De tuin met zwembad was een oase. Het enige minpunt was de ligging. Het ligt aan een doorgaande weg in een nietszeggend plaatsje zonder enige charme. Het pand is prachtig gerestaureerd door de eigenaar (architect geloof ik).

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2002 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenHiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Orangeries in Lussac-les-Château, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Orangeries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.