Hotel Le Chapeau Rouge

Met oudere kinderen

Overnachting op doorreis

Familie
2-8-2013

Hotel geboekt op doorreis naar de Pyreneeen. Nieuwe eigenaren. Website ziet er leuk uit. Kamers prima, netjes, wel gedateerd. Sanitair schoon, kraantje WC lekte. Parkeerplaats wordt 's-nachts afgesloten.

Ontbijt is mogelijk, hiervan echter geen gebruik gemaakt (duurde allemaal heel erg lang). Bovendien zet ik mijn vraagtekens bij de netheid van de keuken. Dorpje maakt een ietwat uitgestorven indruk.

wat een topper!!

Gheeraert Christiane
5-7-2009

Via logis de france geboekt voor 1 nacht. Ongelooflijk goed hotel gerund door homo's die werkelijk alles doen om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Menu van 17 euro was een culinair genoegen.Wij hebben al veel ervaring met hotels en kunnen dit hotel echt aanprijzen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Chapeau Rouge in Lusignan (Vienne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Chapeau Rouge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.