Hotel Best Western Le Bois de la Marche

Hotel Best Western Le Bois de la Marche

5.8Voldoende

Frankrijk, Poitou Charentes, Liguge

Op vakantie geweest naar Best Western Le Bois de la Marche?

5.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Le Bois de la Marche voor je op een rij gezet:

• Sauna

4 reviews over Hotel Best Western Le Bois de la Marche

• 6Wieder03-08-2013

Nooit meer

Niettegenstaande het lekker eten en aangenaam zwembad scoort het hotel voor ons ondermaats. Dit door een muffe kamer. Schimmel geur in de kast ( geurzakjes om dit te verdoezelen) en de volledige kamer. Gezond kan dit niet geweest zijn.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 8J. Glashouwer30-09-2012

Mooi hotel

Dit hotel was voor ons een doorreis hotel naar Spanje. Best Western Bois de La Marche ligt afgelegen, op een mooie, rustige locatie. Veel ruimte en bomen rond het hotel. Personeel is vriendelijk. Wij hadden een grote kamer met in de badkamer een bubbelbad. We hebben gegeten in het hotel en dat was wel goed. We hadden een ruime tweepersoons bed wat nogal hard was. Het ontbijtbuffet was goed.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7Christel27-08-2008

Verouderd, vriendelijk en zeer goede keuken

sobere en verouderde kamers (maar proper)(versleten dekens maar na melding hiervan werden ze direct vervangen door splinternieuwe) maar heerlijk eten, prima zwembad en vriendelijk personeel. We boekten all-in formule, ongelooflijk wat men voor dit geld krijgt. Kinderen (7 en 10 jaar) gratis op kamer. Zwembad hadden we vaak voor ons alleen. Ideaal als tussenstop voor verdere reis en als uitvalsbasis voor bezoekjes aan de regio. Bezocht in juli 2008

Gereisd met familie in augustus 2008

• 2C. Huigen10-08-2006

Bij aankomst werd ons verteld dat we aan de overzijde van het hotel moesten bivakeren in een rijtje van 5 hotelkjamertjes. Het was erg smerig en we pikten dit niet want ik hat geboekt voor ion een hotel en niet in een bijgebouwtje. Na veel strubbelingen opgelost en we kregen een kamertje op 3-hoog achter. Personeel spreekt niet of nauwelijks engels. Beddengoed is in 7 nachten niet 1 keer verschoond. Toiletpapier werd zelden of nooit aangevuld. "Schone"handdoeken haden grote gele vlekken. De Franse gasten werden duidelijk anders behandeld dan de niet Fransen. Zo heb ik nog veel meer maar ik hou het hierbij, het hotel vind ik echt geen aanrader. Mvg, Kees Huigen

Gereisd met familie in augustus 2005

Hotel Best Western Le Bois de la Marche info