Reviews over Liguge

Mooi hotel

J. Glashouwer,
    30-9-2012

Dit hotel was voor ons een doorreis hotel naar Spanje. Best Western Bois de La Marche ligt afgelegen, op een mooie, rustige locatie. Veel ruimte en bomen rond het hotel.

Personeel is vriendelijk. Wij hadden een grote kamer met in de badkamer een bubbelbad. We hebben gegeten in het hotel en dat was wel goed.

We hadden een ruime tweepersoons bed wat nogal hard was. Het ontbijtbuffet was goed.

Verouderd, vriendelijk en zeer goede keuken

Christel,
    27-8-2008

sobere en verouderde kamers (maar proper)(versleten dekens maar na melding hiervan werden ze direct vervangen door splinternieuwe) maar heerlijk eten, prima zwembad en vriendelijk personeel.

We boekten all-in formule, ongelooflijk wat men voor dit geld krijgt.

Kinderen (7 en 10 jaar) gratis op kamer. Zwembad hadden we vaak voor ons alleen. Ideaal als tussenstop voor verdere reis en als uitvalsbasis voor bezoekjes aan de regio.

Bezocht in juli 2008