Vakantiehuis le Clos des Chênes

Vakantiehuis
Vakantiehuis le Clos des Chênes
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor le Clos des Chênes voor je op een rij gezet:

5 reviews over Vakantiehuis le Clos des Chênes in het Nederlands

dit nooit meer

bingert
21-4-2012

De in de brochure geplaatste vakantie woning is een lokkertje, je komt in een "schuur" terecht. De tuin? een onverzorgd grasveldje. buitenmeubilair? ziet er niet uit. De oven? onbruikbaar door het oude vet! Navraag bij de touroperator gedaan maar leverde dit op. Eerst maar eens kijken waar je terecht komt. dat doe je zo maar even zeker hm.

Gereisd met partner in juni 2008

De foto's geven een totaal vertekend beeld van het terrein. De huisjes zijn heel klein, de meubels en vloerbedekking zijn verouderd en stinken. De douche werkt niet goed. Het tuintje is een ommuurd stukje kale aarde met plastic stoeltjes. Het zwembad is overvol met regels waardoor kinderen nauwelijks kunnen spelen. De prijs is hoog. Het park is netjes onderhouden en de omgeving is mooi. Niet naartoe gaan! Er zijn genoeg leukere parken in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010
2008

De buitenkant ziet er totaal anders dan in de brochure staat en lijkt op een schuur.

Verder krappe ruimtes en zeker niet geschikt voor 6 personen waar het wel voor staat.

Gereisd met partner in juli 2008

Clos des Chenes

Overmars
2-7-2008

Ons huis staat voor 6 personen maar voor 2 personen is het al krapjes.

Teleurstellend!

Gereisd met partner in juni 2008

Rustig Park ,fraai zwembad

F, de Vries
29-2-2008

Rustig Park ,fraai zwembad.Engels of Frans sprekend,Hoge borgsom TV niet gratis.

Gereisd met partner in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis le Clos des Chênes in Les Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis le Clos des Chênes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.