Camping La Pinèdesterstersterster

7.5Goed

Frankrijk, Poitou Charentes, Les Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes)

7.5Goed

219 reviews over Camping La Pinède

• 2019
    7NW01-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Zeer mooie camping. Zaten in 2e gedeelte. Mooie houten caravan. Heerlijk terras. Foodtruck met live muziek. Helaas camping vooral gericht op Fransen. Animatie ook alleen In het Frans. Hierdoor weinig aansluiting voor de kids. Zwembad met glijbanen leuk maar ontzettend warm water. Niet geschikt voor een verfrissende duik. 2e zwembad heerlijk. Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Mevrouw van de broodjes altijd vriendelijk en met een glimlach. Daar kunnen sommige dames van de supermarkt nog wat van leren. Luna park tegenover de camping. Voor de kids geweldig en totaal geen overlast gehad van geluiden. Al met al een vakantie waar we van genoten hebben.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Fam Kool26-07-2019

Teveel laten verleiden door nieuwe mobile homes

Drukke camping in alle opzichten. Grote straten met dicht op elkaar geplaatste mobile homes met autos voor de acco’s. Autos rijden de hele dag over de camping. Als je van animatie en glijbanen houdt, zit je hier goed. Programma geheel gericht op Fransen. 99% Franse gasten en dat zal hierdoor niet veranderen. NL-vlag miste 🤔. Het park ligt tegenover Lunapark en quad parcours. Aan ons niet besteed. Hierdoor geregeld in de file gestaan. Wij houden van kleinere campings met ruime plaatsen. Betaalden Eur 50 voor de hond - geen eens n prullenbak in de buurt, 300m lopen. Receptie heeft er op ons verzoek een laten plaatsen. Pinede 2 is beter aangelegd. Daar nieuwe acco’s van hout met verzamel P-plekken. Maar nog steeds dicht op het Luna park. Er staan er zo 150, waarvan niet een hondvriendelijk. Na n heerlijke week in de Dordogne, komen wij niet meer terug. Omgeving wel prachtig, nog veel rustige stranden, mooi om te fietsen, veel oesters.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Jeroen29-04-2019

Mooie omgeving en seizoen kermis, prima staplekken

Franse camping, animatie puur gericht op fransen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2018
    5Kris Cools01-08-2018

Eén keer maar NOOIT meer

Als je echt GEEN rust wilt en ook 's avond laat (nacht) graag veel lawaai hebt dan is deze camping een aanrader. Vlakbij is een groot Pretpark dat tevens ook zorgt voor geluidsoverlast. Auto's mogen binnenrijden tem. 00h00, niet echt leuk als je kinderen liggen te slapen om bvb. 22h30. Sanitair is helaas ook niet fris en proper. Zwembad is wel in goed in orde, aangenaam. Ook het winkeltje op de camping is makkelijk. De streek is wel zeker de moeite waard, toeristisch maar zeker mooie stranden. In het restaurant gegeten: kip was enorm droog, not-done.

Mijn conclusie; ik kom nog terug naar deze regio maar zeker NOOIT meer naar deze camping.

• 4Staat v/h sanitair

Olivier, Directeur, 12-08-2018

Bonjour, nous sommes désolés de lire votre insatisfaction principalement sur le bruit à cause du Luna Park. Beaucoup de familles apprécient cette proximité permettant de s'y rendre à pied mais nous en subissons également quelques désagréments surtout lorsque les vents sont contraires. Pour les véhicule la circulation est terminé à 23h30 sauf au 14/07 et 15/08 à l'occasion des feux d'artifices. Concernant les sanitaires ils sont nettoyés 4 fois par jour malheureusement les gens sont de moins en moins respectueux et laisse souvent très sale derrière eux. Nous espérons que, malgré cela, vous avez pu bien profiter de nos infrastructures. Cordialement

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Strijbos10-08-2017

Prima camping

Wij hadden een nog zo goed als nieuwe caravan, dus heel erg netjes. De camping heeft een schoon(bij slecht weer overdekt)zwembad met super glijbanen. En een buitenbad waar div activiteiten worden gedaan. In en om het zwembad wordt het goed schoongemaakt. Je mag alleen niets eten bij het zwembad, maar daarom is het er wel schoon! Er is ook een fijne speeltuin en sportvelden voor de kids. Er is een Lunapark tegenover de camping, dit is de moeite waard om te bezoeken. Het strand van La Palmyre is dicht in de buurt en ook de dierentuin.

• 7Eetgelegenheden

Olivier, Directeur, 08-05-2018

Merci pour votre commentaire et votre note. Cordialement

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 5Henk12-08-2016

Camping voor fransen

In tegenstelling tot wat de naambordjes doen vermoeden spreekt men matig frans. Ze laten je gerust 2 uur in de waan dat je eerder de camping op mag. Ook wordt er geen suggestie gedaan in wat er te doen is in de omgeving. Restaurant deelt een ruimte met de animatie ; is dus erg ongezellig. Glijbanen zijn aan vervanging toe. Ondanks dat wij op zaterdag moesten aankomen en vertrekken, hebben wij heel wat Fransen door de week zien komen en gaan. Al met al niet het geld waard.

• 3Eetgelegenheden

Olivier, Directeur, 06-05-2018

Bonjour, nous sommes désolés que vous n'aillez pas trouvé entière satisfaction à La Pinède. Cordialement

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Carmeliet miguel16-11-2014

camping met zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Deze camping bezocht in de zomer 2014 met twee kleine kindjes (2j en 5j). Er is een kleine supermarkt, een kleine kinderboerderij, een springkasteel maar vooral, een geweldig zwembadcomplex met lazy river en 5 glijbanen. Kinderanimatie en eetmogelijkheden vallen goed mee. 's morgens vers stokbrood. Het lunapark aan de overkant vormt géén overlast en is zeer leuk (is eigenlijk meer een kermispark). In de omgeving is er veel te doen (aquarium, fietstochten, eilanden, stranden). Wel opletten voor volgende : wil je overlast van voorbijrijdende auto's beperken ? vraag dan een stacaravan op het einde van de camping. Je ligt iets verder van het gebeuren maar, op vakantie hebben we toch géén haast ?

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7M. Kamerling29-10-2014

Leuke omgeving

Langgerekte camping, wij zaten aan het eind van de camping in een vrij nieuwe mooie, luxe caravan. Caravans staan wel wat dicht op elkaar. Restaurant nodigt niet echt uit om te komen eten, lijkt wel een kantine met tl licht. Zwembad erg leuk, glijbanen en bad (half) overdekt. Je mag alleen niets eten bij zwembad, maar broodje afhalen bij kiosk lukt ook niet want gesloten tussen de middag + erg duur!. Kinderboerderij stelt echt niets voor, paar hokken (waar je niet in mag) met eenden en nog wat klein spul. Speeltuintje erg klein en verouderd. Aan overzijde weg een Lunapark, totaal geen geluidsoverlast van gehad & ;leuk om keer te bezoeken. In de omgeving veel leuke dorpjes om te bezoeken. Helaas was alleen het weer wat minder toen wij hier verbleven. Al met al leuk voor één keer, camping voornamelijk geschikt voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Op camping zelf 80% Fransen + Ieren en Britten. Nog nooit op een camping verbleven met zo weinig Nederlanders.......

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10Edwin15-09-2014

Geweldige Camping ! !

Ik en mijn vriendin hebben een uitstekende vakantie gehad op deze camping. Wij hadden een ruime tent met veel ruimte in en om de tent om de auto te parkeren en gezellig buiten te eten. alles was ook aanwezig in de tent dus geen eigen bekers en of bestek en borden mee te nemen. Sanitair was ook iedere dag schoon. in de morgen verse stokbroodjes en croissantjes. Restaurant had ook een ruime kaart om lekker op de camping zelf te eten en was ook erg lekker. Adriaan had ook veel kennis van de omgeving en was enorm behulpzaam om te vertellen wat leuk en mooi was en de moeite waard was om te bezoeken. We hebben echt enorm genoten van de vakantie en de uitstekende service van de camping. De mensen van de camping ook erg aardig en behulpzaam spraken goed Engels TO bedankt ! La Pinede bedankt ! had geen betere vakantie kunnen wensen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8xindra20-08-2014

leuke camping

leuke vakantie gehad met kinderen van 12 en 14 jaar leuke omgeving kan er goed fietsen camping ook leuk gezellig binnenkomst en vooral voor de warme dagen lagen de stacaravans mooi onder de bomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

7 tips over Camping La Pinède

• Fam. van der Leeuw, 13-12-2013 Rapporteren
    • dagje fietsen langs de kust
    • avondje Lunapark
    • Dierentuin

• Aalbeke73, 27-08-2013 Rapporteren

1avond was er vuurwerk op strand. In de buurt is er lunapark=park met kermisattr. aan lage prijzen( 2,5 euro pp).In Palmyre=zoo=moeite. La cité de l'huître=aanrader.Vanaf vertrekpunt=fietsen tussen de oestervijvers.In de haven van Palmyre =boottochten doen of jetski huren=prijzig. in deze haven=kinderspeeltuin Youpiland, betalend, voor kinderen tot 12 j.=staan massa's springkastelen.Naar zee fietsen=goed te doen, eerst stukje drukke weg daarna aangelegd bospad. afstand tot zee is goede 5 km.

• Carmeliet miguel, 16-11-2014 Rapporteren

10 vragen over Camping La Pinède

• cah, 11-10-2015 Rapporteren

Jongens van 14 en 15 jaar.

Wij zitten er aan te denken om naar deze camping te gaan in juli 2016. Wij hebben 2 jongens van 14 en 15 jaar. Is dit een leuke camping voor hun? En hoe is het zwembad en de animatie op deze camping?

Ilse, 18-11-2016

bent u inmiddels op camping la pinede geweest? Waren er nederlandse gezinnen/kinderen? hoe was de camping verder?

• CHANTAL, 29-06-2014 Rapporteren

Bali vacansoleil

Wij gaan deze zomer naar la pineda. Weet iemand of de mobilhomes Bali een overdekt terras hebben? Zoniet dan nemen we partytentje mee. Mag er tentje bij de mobilhome geplaatst worden .

xindra, 20-08-2014

ja deze hebben een overdekt terras

• B., 12-06-2014 Rapporteren

Aventurenpark

Ik heb gehoord dat niet ver vandaan de camping een andere camping is met een avonturenpark ( PARC INDIAN FOREST ) mag je daar naartoe of is dat alleen voor de mensen van die camping?

Met vriendelijke groet fam. B.

M. Kamerling, 29-10-2014

weet niet, wel gezien maar niet geweest

Camping La Pinède info

• Aantal sterrensterstersterster