Camping La Palombiere

45 reviews over Camping La Palombiere in het Nederlands

Super!

Mw. Netten
23-11-2018

Een groene oase van rust in een drukke toeristische omgeving. Zeer vriendelijke eigenaren met passie voor hun werk. Een nette, schone, rustige camping met zeer ruime plekken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar

Kristien
30-8-2018

Gelegen in een straat met allemaal erg grote massa-campings, is La Palombière een verademing. Mooie verzorgde camping tussen de bomen. Straalt een rustige sfeer uit, aangenaam zwembad, vriendelijke eigenaars (meertalig), leuk speeltuintje met trampolines, elke dag mogelijkheid tot huren van fietsen, ... Wij huurden een chalet met zicht op groen, erg verzorgd met alles op en aan. De camping is een ideale uitvalsbasis voor leuke uitstapjes in de regio. Enige nadeel is het ‘s avonds het geluid van het Luna Park aan de overkant.

Prachtige camping, alleen de buren id avonduren...

Nina
21-8-2018

Mooie verzorgde camping tussen de dennenbomen. Grote plekken, weinig privacy afhankelijk van hoe je je tent oid neerzet (en ff waslijntje hangen :-) ) Geen heggetjes oid ertussen. Fijn zwembad en speelmogelijkheden voor kinderen en enige maar leuke animatie in de Yurt-tent. Zeker voor deze omgeving een prachtige camping, de andere campings in deze omgeving zijn met 6 zwembaden ed. Daar moet je van houden. Enige nadeel van deze camping is dat je "meegeniet" id avonduren van het geluid van de naastgelegen camping en het "pittoreske" kermispark ad overkant... Dat is jammer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie camping maar nooit meer ivm geluidsoverlast

jaap
7-8-2018

Mooie ruime camping. Lekker zwembad. Zaten zelf in huurtent achter op de camping. Afstand naar toiletgebouw was te ver met kleine kinderen. Van de zeven nachten dat we hier geweest zijn 5 avonden overlast van Luna park en/of andere campings. Harde muziek waarvan we de tekst letterlijk konden horen. Elke donderdag vuurwerk als de kinderen al op bed liggen. Om die reden gaan we hier nooit meer terug. Erg jammer want de camping zelf is heerlijk ruim en rustig.

Geweldig. Hier gaan we zeker nog een keer heen.

Esther
29-7-2018

Supermooie en schone camping. Je hebt helemaal niet het gevoel dat je in het hoogteseizoen op vakantie bent. Heel ruime plekken. Mooie fietspaden. In het hoogteseizoen komt er elke dag om 11.00 uur een fietsverhuurbedrijf langs. Leuk restaurant met goed eten. Heel vriendelijke eigenaren die alle talen spreken.

Wat een oase van rust

Herman
5-8-2017

Deze camping heeft gekozen voor een natuurlijke omgeving en dat is te merken. Mooie ruime plaatsen zonder poespas voor onze tent. Vriendelijke mensen die je altijd behulpzaam zijn als je er om vraagt. De camping ligt vlak bij een pretpark waar wij nauwelijks geluidsoverlast van hebben ondervonden. Het restaurant serveert eenvoudige maaltijden. Deze zijn echter wel van goede kwaliteit. Een mooi en schoon zwembad is aanwezig. Door de vlakke omgeving kun je overal leuk en prima fietsen. Naar Franse begrippen is er een uitgebreid netwerk aan fietspaden aanwezig.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 17 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustige Camping met goede faciliteiten

Harry Splinter
16-7-2017

Deze camping ligt tussen de massale campings in. Het naast gelegen Luna park is achterop de camping nauwelijks hoorbaar en vormde voor ons geen probleem (Een bezoekje is trouwens erg leuk). De faciliteiten zijn keurig verzorgt en schoon. Het restaurant op de camping verzorgt lekkere maaltijden. Al met al een aanrader!

Gereisd Met vrienden in juli 2017

supercamping!

Fam Damen
22-8-2016

Tussen al het geweld in dit toch wel erg toeristische gebied hebben we deze parel bij toeval gevonden. Op de bonnefooi naar la Palmyre in Augustus bleek toch niet zo'n goed plan. Zoveel campings (met superglijbanen) gevraagd naar een plaatsje maar alles vol. We waren dan ook erg blij dat we hier nog wel een plaatsje hadden. Drie sterren(maar) maar goed, heel blij dat we nog ergens terecht konden. Tot onze grote verbazing bleken we op een prachtige camping terecht gekomen te zijn! Hele grote natuurlijke plaatsen, geweldig mooi en schoon sanitair, een superschoon zwembad, enorm vriendelijk personeel en ook nog allerlei activiteiten. Toen we er eenmaal stonden zijn we uit nieuwsgierigheid nog wat campings opgelopen die we hadden uitgezocht en waar geen plaats meer was en ooooo wat waren we achteraf blij dat we daar niet meer terecht konden. Wat een verschil! We hebben er een heerlijke vakantie gehad. Nadat we alle drukte hadden opgezocht was het heerlijk thuiskomen op deze fantastische plek!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijke camping. Rustig en mooie plaatsen.

Zoetekouw
12-8-2016

Zeer gastvrij. Eenvoudig maar heerlijk zwembad. Sanitair zeer schoon. Gelegen aan netwerk van fietspaden in bosrijk gebied.

Heerlijk gehad!

Familie Groenewoud
1-8-2016

De camping ligt aan de rand van het bos en is een oase van rust in een toeristisch gebied. 's Avonds hebben we een aantal keren het geluid van de buurcamping moeten doorstaan. Van het lunapark tegenover de camping hoor je vrijwel niets. De campingeigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam en altijd in voor een praatje. De huurtent waarin wij verbleven was erg mooi en knus. Hij stond achter op het camping terrein met drie andere tenten. Er was een goede mix van zon en schaduw. De afstand naar de receptie en het winkeltje was goed te doen. Het sanitair schoon. Wij vonden de familiedouches met wastafel en toilet prettig. Onze kinderen hadden al snel een paar vrienden om mee te zwemmen of bij de trampolines te spelen. Ook hebben ze een paar keer meegedaan aan een workshop boogschieten. In het restaurant hebben we heerlijke pizza en salade gegeten. Binnen 10 minuten ben je met de auto bij het strand. Ook op de fiets is het goed te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Palombiere in Les Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Palombiere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.