Camping La Palombiere

7.9Goed

Frankrijk, Poitou Charentes, Les Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes)

7.9Goed

• 7.7Staat v/h sanitair
  • 7.1Eetgelegenheden

Meer camping info

78 reviews over Camping La Palombiere

• 2018
    8Mw. Netten23-11-2018

Super!

Een groene oase van rust in een drukke toeristische omgeving. Zeer vriendelijke eigenaren met passie voor hun werk. Een nette, schone, rustige camping met zeer ruime plekken.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Kristien30-08-2018

Voor herhaling vatbaar

Gelegen in een straat met allemaal erg grote massa-campings, is La Palombière een verademing. Mooie verzorgde camping tussen de bomen. Straalt een rustige sfeer uit, aangenaam zwembad, vriendelijke eigenaars (meertalig), leuk speeltuintje met trampolines, elke dag mogelijkheid tot huren van fietsen, ... Wij huurden een chalet met zicht op groen, erg verzorgd met alles op en aan. De camping is een ideale uitvalsbasis voor leuke uitstapjes in de regio. Enige nadeel is het ‘s avonds het geluid van het Luna Park aan de overkant.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Nina21-08-2018

Prachtige camping, alleen de buren id avonduren...

Mooie verzorgde camping tussen de dennenbomen. Grote plekken, weinig privacy afhankelijk van hoe je je tent oid neerzet (en ff waslijntje hangen :-) ) Geen heggetjes oid ertussen. Fijn zwembad en speelmogelijkheden voor kinderen en enige maar leuke animatie in de Yurt-tent. Zeker voor deze omgeving een prachtige camping, de andere campings in deze omgeving zijn met 6 zwembaden ed. Daar moet je van houden. Enige nadeel van deze camping is dat je "meegeniet" id avonduren van het geluid van de naastgelegen camping en het "pittoreske" kermispark ad overkant... Dat is jammer.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6jaap07-08-2018

Mooie camping maar nooit meer ivm geluidsoverlast

Mooie ruime camping. Lekker zwembad. Zaten zelf in huurtent achter op de camping. Afstand naar toiletgebouw was te ver met kleine kinderen. Van de zeven nachten dat we hier geweest zijn 5 avonden overlast van Luna park en/of andere campings. Harde muziek waarvan we de tekst letterlijk konden horen. Elke donderdag vuurwerk als de kinderen al op bed liggen. Om die reden gaan we hier nooit meer terug. Erg jammer want de camping zelf is heerlijk ruim en rustig.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Esther29-07-2018

Geweldig. Hier gaan we zeker nog een keer heen.

Supermooie en schone camping. Je hebt helemaal niet het gevoel dat je in het hoogteseizoen op vakantie bent. Heel ruime plekken. Mooie fietspaden. In het hoogteseizoen komt er elke dag om 11.00 uur een fietsverhuurbedrijf langs. Leuk restaurant met goed eten. Heel vriendelijke eigenaren die alle talen spreken.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Herman05-08-2017

Wat een oase van rust

Deze camping heeft gekozen voor een natuurlijke omgeving en dat is te merken. Mooie ruime plaatsen zonder poespas voor onze tent. Vriendelijke mensen die je altijd behulpzaam zijn als je er om vraagt. De camping ligt vlak bij een pretpark waar wij nauwelijks geluidsoverlast van hebben ondervonden. Het restaurant serveert eenvoudige maaltijden. Deze zijn echter wel van goede kwaliteit. Een mooi en schoon zwembad is aanwezig. Door de vlakke omgeving kun je overal leuk en prima fietsen. Naar Franse begrippen is er een uitgebreid netwerk aan fietspaden aanwezig.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Harry Splinter16-07-2017

Rustige Camping met goede faciliteiten

Deze camping ligt tussen de massale campings in. Het naast gelegen Luna park is achterop de camping nauwelijks hoorbaar en vormde voor ons geen probleem (Een bezoekje is trouwens erg leuk). De faciliteiten zijn keurig verzorgt en schoon. Het restaurant op de camping verzorgt lekkere maaltijden. Al met al een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Fam Damen22-08-2016

supercamping!

Tussen al het geweld in dit toch wel erg toeristische gebied hebben we deze parel bij toeval gevonden. Op de bonnefooi naar la Palmyre in Augustus bleek toch niet zo'n goed plan. Zoveel campings (met superglijbanen) gevraagd naar een plaatsje maar alles vol. We waren dan ook erg blij dat we hier nog wel een plaatsje hadden. Drie sterren(maar) maar goed, heel blij dat we nog ergens terecht konden. Tot onze grote verbazing bleken we op een prachtige camping terecht gekomen te zijn! Hele grote natuurlijke plaatsen, geweldig mooi en schoon sanitair, een superschoon zwembad, enorm vriendelijk personeel en ook nog allerlei activiteiten. Toen we er eenmaal stonden zijn we uit nieuwsgierigheid nog wat campings opgelopen die we hadden uitgezocht en waar geen plaats meer was en ooooo wat waren we achteraf blij dat we daar niet meer terecht konden. Wat een verschil! We hebben er een heerlijke vakantie gehad. Nadat we alle drukte hadden opgezocht was het heerlijk thuiskomen op deze fantastische plek!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Zoetekouw12-08-2016

Heerlijke camping. Rustig en mooie plaatsen.

Zeer gastvrij. Eenvoudig maar heerlijk zwembad. Sanitair zeer schoon. Gelegen aan netwerk van fietspaden in bosrijk gebied.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Familie Groenewoud01-08-2016

Heerlijk gehad!

De camping ligt aan de rand van het bos en is een oase van rust in een toeristisch gebied. 's Avonds hebben we een aantal keren het geluid van de buurcamping moeten doorstaan. Van het lunapark tegenover de camping hoor je vrijwel niets. De campingeigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam en altijd in voor een praatje. De huurtent waarin wij verbleven was erg mooi en knus. Hij stond achter op het camping terrein met drie andere tenten. Er was een goede mix van zon en schaduw. De afstand naar de receptie en het winkeltje was goed te doen. Het sanitair schoon. Wij vonden de familiedouches met wastafel en toilet prettig. Onze kinderen hadden al snel een paar vrienden om mee te zwemmen of bij de trampolines te spelen. Ook hebben ze een paar keer meegedaan aan een workshop boogschieten. In het restaurant hebben we heerlijke pizza en salade gegeten. Binnen 10 minuten ben je met de auto bij het strand. Ook op de fiets is het goed te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Camping La Palombiere info