Camping Bonne Anse Chalets

FrankrijkPoitou CharentesLes Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes)

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Bonne Anse Chalets voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 2 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.5VoldoendeScore uit 2 reviews
  • 6Eetgelegenheden
  • 2Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

3 Reviews over Bonne Anse Chalets

• 0fauchon18-03-2011

plus jamais

camping bonne anse chalet aimabilite zero trop anglais pas conviviable ne corespond pas pour des ados de plus de 16ans proprietaire decu de la direction toujour en conflis piscine tres bien restauration zero trop chére il vaut mieux aller a la palmire dans les restaurent moins couteux pendant le sejour la direction que j ai vu plusieur fois jamais de bonjour le seul objectif c est l argent que vous aller depenser je ni retounerai plus decu

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 6l. van Riet26-08-2010

Nette camping, maar te veel minpunten

In juli 4pers. mobilhome gehuurd van B.A. Chalets, op zich was de accomodatie prima, maar we stonden op een zandveld, i.p.v. op gras. Vooral bij slecht weer een drama, elke dag meerdere keren schoonmaken. Camping wordt keurig onderhouden, geen rommel of viezigheid, het zwembad vonden wij voor een camping van deze omvang (groot) aan de kleine kant, wel mooie glijbanen. Wij troffen vrij weinig nederlanders, bijna allemaal fransen en engelsen, onze zoon heeft geen nederlandse speelkameraadjes kunnen vinden. Wat verder een groot nadeel was, was dat elke ochtend tussen 6 en 7 uur de vuilniswagen langs kwam rijden om over het gehele terrein containers te legen, waardeloos om zo vroeg in de ochtend gewekt te worden! Inderdaad geen strand te bekennen, iets waarmee de organisatie volop adverteert, maar men moet toch echt een aantal kilometers verderop zijn voor, overigens erg mooie, strand. Veel aparte fietspaden, die o.a. naar het strand lopen, mooie omgeving, veel bos. Eens, maar niet weer.

• 5Martine03-08-2010

Drama!

Wij, gezin met 2 kinderen van 9 en 13 jaar, zijn dit jaar (juli 2010) 2 nachten op Bonne Anse (van Seeblu) geweest. Eens moet dit een prachtige camping zijn geweest met een mooie ligging. Het is nu een mobilhome getto. Op iedere vierkante meter staat een mobile home en waar er echt geen meer kan staan kan er een tent of caravan worden neergezet. Ook de tenten staan vaak op rampzalige plekken. (We hebben er 1 zien staan naast 20 kliko's en het toiletgebouw). Sanitair is grotendeels afgesloten omdat de mensen van de mobilhomes deze natuurlijk niet nodig hebben. Afwassen moet met water uit de douche. Wel moet je als campeerder €50,- per nacht betalen! De mensen van deze "camping" vertelde dat er volgens jaar nog meer mobile homes komen. Wees dus gewaarschuwd wanneer je een mobilehome wilt huren voor je vakantie, je zit hutje mutje. Voor ons nooit meer!

• 6Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij