Camping Atlantique Forêt

Geweldige camping

Susanne
26-8-2018

Heerlijke camping!

Mooie grote plaatsen, groen, rustig.

Hele lieve eigenaren, voelt als thuis.

Rust, maar genoeg te doen in de omgeving.

Leuke plaatsen, prachtige stranden en bossen.

Heerlijk rustig ,mooie omgeving

Kees en Hannemiek
30-12-2017

Rustige camping met mooie plaatsen. Hele aardige en vriendelijke eigenaren.De camping ligt wat buiten een gedeelte met wat drukkere campings. Het strand is prachtig met hoge golven, waar je menig landgenoot in een surfklasje ziet ploeteren op een wankel surfboard. Er liggen leuke plaatsen in de omgeving om te bezoeken ( b.v. Ile d'Oleron, Saintes,)

In het stadje la Tremblade kun je fantastisch verse mosselen en oesters eten en dat vlak naast de bootjes die ze binnen brengen.

Op de camping zelf is geen zwembad, maar op loopafstand ligt een groot zwembad met glijbanen.

In juli is het op de camping en in de omgeving minder druk dan in augustus.

Wij kijken nu al weer uit naar de zomervakantie en hebben al weer geboekt.

Zoals al meer dan 25 jaar weer heerlijk hier te zi

Helga Bakker
25-10-2017

Het is hier als een warme deken met heel hartelijke eigenaren. Er heerst een fijne sfeer op de camping.

Je kan hier mooi fietsen door bos en langs strand. En in omgeving typische restaurantjes.

En 1 maal hier geweest, je komt terug dat is zeker

Fijne rustige camping met grote plaatsen

Gerard en Ina
23-1-2017

We komen hier al jaren, voor ons een camping om tot rust te komen.

Op korte afstand van de schitterende Atlantische kust, strand ideaal om er per fiets heen te gaan. Schitterende fietsroutes langs de kust. De beheerders Fabienne en Jocelyn zijn de vriendelijkheid zelve, ze proberen je het altijd naar de zin te maken. Het sanitair is schoon en het voornaamste is; het is hier zo heerlijk rustig.

Super fijne rustige kampeerplek

Barend Jonker
22-1-2017

Midden tussen de grote "schreeuwerige”, over georganiseerde campings ligt deze vriendelijke familiecamping als een oase van rust. Met heel veel bestemmingen in de omgeving, de mooie woeste stranden, maar ook de leuke (vissers)dorpjes en marktjes is er voor iedereen wel wat te doen.

Onze kinderen (4, 6 en 8) voelden zich meteen thuis op de camping waar je gewoon de ruimte hebt om naast de tent te voetballen, jeu des boules of Kubb te spelen. Het was daarmee zoveel leuker dan de te drukke 100% NL camping waar we vandaan kwamen. Ik ben hier zelf in mijn jeugd veel geweest en het is super om dit met mijn eigen kinderen te delen.

Een verrassend fijne camping met vriendelijke eigenaren.

Zeer ruime staanplaatsen, schoon en goed sanitair en lekkere broodjesservice.

Onze kinderen (16 en 14 jr), hebben zich uitstekend vermaakt met leeftijdsgenoten op de camping, op het strand en 's avonds o.a. op de nabijgelegen campings met vertier. Voor wifi moesten we bij de receptie gaan zitten.

Er zijn vele (beveiligde) stranden met geweldige golven. Op het strand ontstaan telkens poeltjes, waardoor ook kleine kinderen prima in de zee kunnen spelen.

Omgeving: o.a. klimpark, surfschool, dierentuin, fietsen, wandelen, leuke dorpjes en grote steden, festivals en heerlijk eten.

In alle rust kamperen op een prachtige camping!

J. Kuijpers
21-1-2017

Camping Atlantique Forêt is een camping met prachtige grote kampeerplekken, waarin je in alle rust tot jezelf kunt komen. Het sanitair is wat verouderd, maar voldoet echt prima. Fabienne & Jocelyn zijn de vriendelijke en gastvrije eigenaren van deze camping die reeds lang in familiebezit is.

In de schilderachtige haventjes van de omliggende dorpen (o.a. La Tremblade, Marennes en Mornac) kun je je te goed doen aan mosselen en oesters. Het strand en de woeste zee zijn prima te bereiken (20 minuutjes op de fiets). Aan de kust is de omgeving bosrijk en licht glooiend, meer landinwaarts overheerst de oestercultuur.

Heerlijk

Carien en Rolf Treep
19-1-2017

We komen al meer dan veertig jaar regelmatig op deze rustige camping met royale kampeerplaatsen, prima sanitair en zeer vriendelijke eigenaars. Hier is kamperen nog ouderwets,sportief op een prachtig terrein. In de buurt zijn allemaal campings met veel lawaaierige voorzieningen, maar hier is nog rust met alle comfort, dat je nodig hebt. De uitgestrekte stranden met de woeste zee zijn bereikbaar via de mooie domaniale bossen. In de haven van La Tremblade kan men volop mosselen en oesters eten in een autentieke omgeving.

Heerlijke camping voor rustzoekers.

Koos en Maaike
2-8-2016

Grote plekken, goed sanitair en heel erg vriendelijke uitbaters. Voor de rest niet veel te doen op de camping maar dat is ook gelijk de charme voor diegenen die niet zitten te wachten op hutje mutje en animatie. Prachtig strand op 5 kilometer, prima te doen op de fiets. Grote supermarkt op 4 kilometer en Palmyre ook vlakbij. Het nabij gelegen Lunapark sluit op tijd en wij hebben er geen hinder van ondervonden.

geweldig

akilyl
26-6-2016

het is er zo rustig, natuur, mensen uit allerlei verschillende landen. er is veel te doen in de omgeving. en de eigenaren zijn heel aardig.ik ga zeker nog een keer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Atlantique Forêt in Les Mathes / La Palmyre (Poitou Charentes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Atlantique Forêt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.