Bed and Breakfast Domaine de la Porte

100 reviews over Bed and Breakfast Domaine de la Porte in het Nederlands

Echt vakantie

Inge
3-8-2018

Dit was voor ons een super vakantie. We verbleven in een familiekamer, welke super ruim was.

Vakantie is voor ons kunnen genieten van en met elkaar. Dit konden we hier ten volle doen.

Eten s avonds telkens was genieten. En zeker terwijl de kinderen ondertussen ook genoten van spelletjes.

De spelmomenten waren dan ook telkens een enorme plezier voor de kinderen en zalig genieten voor de ouders.

We kwamen zonder voorkennis naar deze streek, maar dit was geen probleem want Judith had tips voldoende.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Want zelfs onze jongens van 3j en 7j vonden dat we moesten blijven ;)

Animatie: De kinderanimatie is leuk voor gezinnen met jonge kinderen, hierdoor hebben de ouders ook tijd voor zichzelf. Misschien kan er voor de animatie iets meer inkleding voorzien worden. (Thema's, muziek, spelletjes?)

Eten: Jochen zorgt 's avonds voor zeer lekkere (aparte) maaltijden voor ouders en kinderen. De passende wijn en prachtige tuin maken het geheel volledig. Het is ook zeer aangenaam om apart, zonder de kinderen, te kunnen eten. Het ontbijt is in orde maar mag misschien wel iets uitgebreider zijn.

Zwembad: Zeer aangenaam en net zwembad waarbij je gezellig iets kan drinken aan de bar.

Omgeving: viel voor ons iets tegen, hoewel je dit op voorhand weet. Oradour-Sur-Glane is zeer beklijvend, maar een must see naar mijn mening. (wel opletten met kinderen) Verder enkele (zeer) kleine dorpjes in de buurt, een echte stad ligt verder weg. De natuur in de omgeving is wel zeer mooi!

Kortom, wij hadden een zeer leuke en ontspannende vakantie. (1 week) We hebben allen lekker gegeten en Jochen en Judith hebben ons goed ontvangen.

Fantastisch voor gezinnen met jonge kinderen!

Jos en Wubke
28-7-2018

Inderdaad genieten met een grote G! Voor het eerst dat wij op vakantie waren met onze nog jonge kinderen en dat we zelf ook tot rust kwamen! Het is een prachtige plek, het doet erg sfeervol en luxe aan.

Wij zaten in een lodgetent, waar alles voorhanden was. Je hoeft voor kleine kinderen eigenlijk zelf niets meer mee te nemen.

Judith en Jochen hebben duidelijk gekozen voor een concept dat zich richt op jonge gezinnen. Mijn kinderen hebben een fantastische vakantie gehad in de grote tent, het mooie zwembad, met al hun nieuwe vriendjes eten aan de grote tafel en spelen met de leuke meiden die er vakantiewerk komen doen. Met meester Morrits (de zoon van Judith en Jochen) als grote favoriet.

Wij als ouders hebben genoten van het heerlijke franse plattelands eten, dat met liefde werd bereid. De Fruit de mer is echt een aanrader! De kinderen worden vermaakt, waardoor wij even rustig konden tafelen. Heerlijk vonden wij dat!

Fantastisch!

Fam mast
22-7-2018

Het is een hele gezellige plek waar je je kinderen hun gang kunt laten gaan. Tijdens de uurtjes dat ze opgevangen worden kom je helemaal tot rust! We gingen erheen met een twijfel of het sociale aspect wel wat voor ons zou zijn maar we hebben echt een super gezellige vakantie gehad! Jochen kookt heerlijk en je hebt alles wat je nodig hebt! Weinig spannends in de omgeving maar er zijn wel mogelijkheden tot dagjes weg.

Verwend en supergezellig !

Joke en Martijn
21-7-2018

Wat een fijne vakantie midden op het Franse platteland!

Jochen en Judith en hun hulptroepen zijn erg gastvrij en attent en zorgen dat het je aan niets ontbreekt, lekker doch basic ontbijt en savonds gezellig aanschuiven met zijn allen aan de lange tafel voor een heerlijk diner. Voor ons zoontje waren er genoeg vriendjes een prima zwembad en leuke animatie.

Kortom met zijn drieen hebben we hier een geweldige week gehad!

En voor een vakantie met kleine kinderen echt een aanrader!

Heerlijk verblijf voor een vakantie met jonge kinderen waar je heerlijk in de watten wordt gelegd. Jochem tovert elke avond weer n overheerlijke 3 gangen maaltijd op tafel, Judith geeft prettige tips over activiteiten in de buurt en amuseert samen met een team de kinderen 2 keer per dag als je op het domaine bent. De omgeving is prachtig, ook voor rennen. Er is genoeg te doen met de kinderen, ook al rijd je er een stuk voor, maar het zoeven over die Franse plattelandswegen is geen straf! Daarna een plons in het heerlijke zwembad.

Ik was van tevoren wat huiverig als alleenstaande ouder, maar heb dit totaal niet als probleem ervaren. Jochem en Judith bedankt voor jullie gastvrijheid!

Zou deze accommodatie nooit aanraden! Zou het zelfs ontraden.

Kwaliteit van alles viel enorm tegen:

* Luxe tent was weinig comfortabel.

* Animatie/ kinderopvang leuk voor kinderen vanaf 6 jaar. Voor jongere kinderen is opvang slecht: onervaren en te weinig personeel.

* prijs-kwaliteit verhouding van het eten voor kinderen is slecht: ongeïnspireerd en eenzijdig. Voor volwassenen is de maaltijd ook niet bijzonder.

* ligging is niet ideaal (30 min naar supermarkt)

gastheer-/vrouwschap is een vak: hier verstaat men het vak niet! De eigenaren zijn niet flexibel, bv vegetariër krijgt iedere avond ei voorgeschoteld, eigenaar vult eigen naam in op de lijst met schaarse massageplekken, er wordt voortdrurend benadrukt wat niet mag..als iemand commentaar heeft op het eten wordt het weggewuifd en als gast bijna stikt in vlees wordt het weggelachen!!!

Men wil hier makkelijk veel geld verdienen: een mooi concept, uitvoering slecht.

Genieten en bijtanken; beter wordt het niet!

van der Steege
8-7-2018

Wij waren voor de tweede keer op dit heerlijke vakantieverblijf. En niet voor niets! Want uitrusten met jonge kinderen tijdens de vakantie is nou eenmaal niet vanzelfsprekend. Alles is hier gericht op ouders met jonge kinderen, waardoor je zelf echt aan je rust toekomt. Het ontbijt staat voor je klaar, vanaf 10 uur kan je de lekkerste cappuccino's bestellen aan de bar, zelfs de lunch draaien ze zo voor je in elkaar. En iedere middag een speeluurtje voor de kids, zodat je even een boek kan lezen of bij kan slapen. Met name het avondeten voor de kinderen om 18 uur is perfect; samen met alle kids aan de lange tafel, een lekkere pasta bolo of pannenkoeken.. Als de kids na een dag spelen in het zwembad en speeltuintjes lekker slapen, worden de ouders in de watten gelegd met een 3-gangen menu en lekkere bijpassende wijnen. Kortom: genieten voor ouders en kinderen op een kleinschalige, idyllische locatie. Perfect!

Voor kinderen erg leuk, voor ouders minder

Philip
11-1-2018

Jonge kinderen vermaken zich uitstekend. Dat is erg belangrijk. Veel activiteiten, speeltoestellen, speelkameraadjes, leuke leidsters. Voor ouders toch duidelijk minder geslaagd. Gezien de prijs verwacht ik luxere accommodatie en veel beter eten en drinken. Wij zaten in een van de gites. Op zich erg leuk huisje maar ingericht met oude spullen en daardoor niet comfortabel. Niet echt schoon. In de zitkamer vielen de dode vliegen van de overvolle vliegenvanger. Bank zat vol vlekken. Er hing een sterke openhaardlucht. Gelukkig was het mooi weer en waren we steeds buiten. In de slaapkamer veel dode mieren en ook gifdoosjes op de grond (!). Wel veel privacy in de tuin. Jammer was wel dat het beloofde uitzicht over de vallei geheel verstopt was achter manshoge heg. Kwaliteit van het eten was matig. Voor deze prijzen verwacht ik veel beter eten. Op zich niet slecht klaargemaakt maar te simpele recepten en goedkope ingrediënten. Ook wijnen waren erg goedkoop. Ontbijt mag ook veel beter, gezien de prijzen. Ik vind de omgeving erg mooi. Heerlijk rustig. 's nachts hoor je niets... Eigenaren zijn vriendelijk (maar niet erg zichtbaar). Had klachten mbt hygiëne natuurlijk op dag 2 moeten aankaarten maar dat is ook weer zoiets.

Heerlijke week!

Familie Ingen Housz
26-11-2017

Wij hadden de gite gehuurd en die was zo groot dat we eerst nog in de veronderstelling waren dat we die moesten delen met een ander gezin. Was dus niet zo! Heel fijn. Het eten was heerlijk, het zwembad goed voor een week plezier en de eigenaren uiterst aardig en zeer behulpzaam vooral inzake onze auto die kapot ging op de heenweg en het afwikkelen van zaken in het Frans ed. We hadden het getroffen met de groep mensen met wie we de week doorbrachten, we hebben nog steeds een appgroep! Onze kinderen hebben een topweek gehad en wij ook.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine de la Porte in Les Hérolles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine de la Porte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Domaine de la Porte scoort een 8.18 uit 10 op basis van 100 reviews.