Vakantiepark FranceComfort L'Aveneau - Vielle Vigne

8Fantastisch

• 6.8Activiteiten
  • 6.9Eetgelegenheden
  • 8.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor FranceComfort L'Aveneau - Vielle Vigne voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

27 reviews over Vakantiepark FranceComfort L'Aveneau - Vielle Vigne

• 2019
    10Ernst25-09-2019

Een perfecte vakantie in een zeer luxe huis!

Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad in huis nummer 13. Een prachtig huis met alles er op en er aan. Prima onderhouden en in elke slaapkamer een luxe badkamer. In de perfect gemeubileerde woonkamer stond zelfs een piano van het mer Yamaha! Het vakantiepark straalt rust, privacy en kwaliteit uit. Aan de receptie staan kundige en aardige mensen. De omgeving is precies wat wij van Frankrijk verwacht hadden. Wij kunnen zo'n vakantie een ieder aanbevelen.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

• 9HAM van Uden17-09-2019

Wij komen zeker nog terug!

Het was een kleinschalig park waar wij heerlijk tot rust kwamen. Een heerlijk schoon huis met alles erop en eraan en aan een golfbaan. Mooie stadjes en dorpen in de buurt en natuurgebieden. De receptie was heel gastvrij en gaf veel informatie.

• 8Activiteiten

• 5Caroline03-09-2019

Een grote teleurstelling

Wij zaten in een 4 persoons huisje met privé zwembad. Huis nummer 9. De foto’s op de website zijn absoluut niet zoals het in werkelijkheid is. Het huis is zeer gedateerd. Keuken is erg klein en absoluut niet luxueus zoals gesuggereerd wordt! Verre van dat. De enige luxe is de tuin en het privé zwembad.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

• 8Fam. De Valk31-08-2019

Heerlijk rustig

Prachtig huis, super schoon en van alle gemakken voorzien met grote tuin. Meer een echte woning dan een vakantiehuis! Wij zaten op Vieille Vigne. Binnendoor was het 7 minuten lopen naar het - vrij kleine maar schone -zwembad van l’Aveneu. Heerlijke week gehad. Het gebied is ontzettend rustig. Op het park was voor volwassenen niets te beleven: geen bar of restaurant. De meeste gasten komen om te golfen: er is een grote golfbaan met 27 holes vlakbij. Om de hoek is een klein winkeltje met biologische producten. Van de directe omgeving valt weinig te zien doordat alle wegen afgezoomd zijn met bomen en struiken. Er is naast het golfen ook niet veel te beleven, behalve de prachtige openluchtvoorstelling van een opera in Sanxay. Geen wandelroutes vlakbij. Parthenay en Poitiers zijn leuke stadjes op resp 20 en 30 min. rijden. La Rochelle op 1,5 uur. Beheerders zijn aardig en zeer behulpzaam.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Fam Ton25-08-2019

Super huizen!!

Voor gezinnen met jonge kinderen is er buiten het zwembad weinig te beleven maar dat weet je van tevoren , verder als je er op uit trekt en oog voor de natuur hebt is het prachtig. De vakantie huizen zijn helemaal geweldig , wij zaten in huisje 13 , nou echt helemaal super. Mensen van de receptie zijn ook heel behulpzaam en heel aardig.

• 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8A. Vollebregt07-08-2019

Heerlijk rustig!

Het is een prachtige villa, zeer rustig gelegen met veel ruimte en privacy. Als je op zoek bent naar rust dan is dit een uitgelezen vakantiehuis voor je. De omgeving is prachtig, veel groen. In de villa is alles aanwezig om je verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Zelfs een combi-oven en wasmachine en droger. Als je met tieners hier naar toe wil gaan, is het leuk voor een week, maar er is in de omgeving niet heel veel te doen voor hen.

• 5Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Fam. van Dooren04-06-2019

Wat een heerlijke plek!

Dit jaar verbleven wij wederom in huis nr. 15, Vieille Vigne. Een heerlijk huis met een prachtig terras. Alles erop en eraan. Om te golfen ben je hier zeker op zijn plaats. Een 27 holes golfbaan. (3 lussen van 9) en goede oefenfaciliteiten. En na een rondje golf kun je terecht voor een drankje of lunch op het terras van het clubhuis. Op korte loopafstand van het huis ligt het buitenzwembad van L'Aveneau. Op 25 minuten rijden kun je in Parthenay voor je boodschappen naar de Hypermarche, maar in het dorp Vasles is ook een bakker, slager/traiteur en Spar aanwezig. Al met al een heerlijk verblijf om tot rust te komen, te golfen, fietsen, zwemmen en wandelen!

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Jolande03-06-2019

Comfortabel huis in rustige omgeving

Een mooie 27 holes golfbaan en een comfortabel huis . Wij verbleven op park L’Aveneau( er zijn verschillende villaparken ) in een 6 persoons villa , fijn als je met 2 stellen bent, ieder een eigen badkamer. De bedden waren goed en in de keuken vond je alles wat je nodig hebt. Er zijn diverse overdekte terrassen zodat je altijd heerlijk buiten kan zitten . Mooie grote tuin . Zwembad naast de deur. In het dorp is een klein winkeltje met streek producten en een restaurant. Op 3 km het dorpje Vasles waar een kleine supermarkt, bakker en een goede slager zijn. De grote supermarkten en winkels zijn verder weg ong 20 /35 min rijden. Wij hebben hier een fijne rustige vakantie gehad.

• 6Activiteiten

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 4M.W. van der Meer12-01-2019

Nooit weer! Absoluut geen vakantiepark!

In augustus 2018 zijn wij hier met ons gezin geweest. Nog nooit zo'n saai park meegemaakt! Er is echt, buiten het zwembad, niets te beleven. Dit is echt geen vakantiepark maar een park met tweede huizen van een aantal welgestelde Nederlanders die verhuurd worden op de momenten dat ze er zelf niet zijn. Het terrein rond de huizen is netjes maar het speelveld lag verborgen onder een halve meter onkruid. De beheerder nam niet eens de moeite om je te groeten als je langs reed. We hadden 2 weken gereserveerd maar zijn na 1 hele lange week vertrokken (gelukkig via touroperator wel ons geld teruggekregen dus dat was top geregeld). De animatie op het naastgelegen park Les Forges bestond meestal uit een uurtje golfles en was voor kinderen tot 11 jaar. Het huis op zich was prima maar de wifi is nog veel slechter dan de inbelverbindingen van de jaren 90 in Nederland, een drama! Als er 1 op internet zit kan de rest van het gezin het wel vergeten.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

FranceComfort Vakantieparken, directeur, 29-01-2019

Beste fam. van der Meer,

Wat jammer dat u op deze manier een review plaatst. Volgens ons ligt het toch iets anders. Zoals u zegt zijn het prachtige villa's die voorzien zijn van alle luxe. U heeft geboekt als gezin met 2 tieners die, zoals u aangaf, normaal de hele dag op internet zitten. Op het villapark is prima internet, maar op het platteland in Frankrijk is de snelheid nu eenmaal minder snel dan in Nederland. Dus af en toe haperde de film als beiden apart naar films etc keken. Daarnaast was het uw kritiek dat er voor tieners weinig te beleven valt. Tja, er is inderdaad geen disco op het park of uitgaansgelegenheden op 5 min. afstand. Dat wist u van tevoren. Dit gaf u ook toe in ons gesprek dat u de informatie niet goed gelezen had. Vervolgens bent u behoorlijk gaan dreigen en hebt de touroperator en ons onder druk gezet. Uiteindelijk, omdat u ook op het park negativiteit uitstraalde als pressiemiddel om geld terug te krijgen, hebben we u een volle week terug betaald (terwijl we die niet meer konden verhuren). U uitte zich op dat moment in dankbaarheid, maar zo te zien is dit volledig verdwenen. Het is goed als gasten reviews plaatsen, maar dan wel graag een eerlijke. Wij wensen u voor 2019 alvast een fijne vakantie toe!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2018
    8Fam. Pierik31-07-2018

Heerlijke plek om tot rust te komen....

De woningen in L’Aveneau zijn heerlijke ruime gezinshuizen met alle benodigde apparatuur en ingetogen inrichting.Dit vrijstaande huis ligt op een mooie ruime kavel met een goed aangelegde tuin en een praktische ‘carport’. Alles verkeert in een goede staat van onderhoud. De ligging is super met de achterzijde op het westen en een prachtig vrij uitzicht.
    L’ Aveneau park is mooi aangelegd , heeft een eigen wegennet en een verwarmd zwembad , en er is een beheerdersechtpaar waar een ieder bij terecht kan ook als uw Frans wat minder is, zij spreken gewoon Nederlands en ook goed Frans. Centraal in de gehele ontwikkeling is een 27 holes golfbaan die heel prettig bespeelbaar is, ook voor minder getalenteerde golfers. Het clubhuis is leuk passend in het landschap aangelegd maar de uitbater zou er een hogere kwaliteit moeten bieden en 7 dagen per week open moeten zijn. Les Forges is een heerlijk plek om tot rust te komen, te golfen, te fietsen

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2018

1 tip over Vakantiepark FranceComfort L'Aveneau - Vielle Vigne

• Helena, 21-02-2017

Bezoek la Rochelle. Fietsen in deze omgeving is ook mogelijk!

0 vragen over Vakantiepark FranceComfort L'Aveneau - Vielle Vigne

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinTerras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen