FrankrijkPoitou CharentesLes ForgesResorts Les ForgesVakantiepark FranceComfort L'Aveneau - Vielle Vigne

Vakantiepark FranceComfort L'Aveneau - Vielle Vigne

FrankrijkPoitou CharentesLes Forges

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark FranceComfort L'Aveneau - Vielle Vigne voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 37 reviews
+58/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 37 reviews
  • 6.9Activiteiten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark infoTonen op kaart

Contact

38 Reviews over FranceComfort L'Aveneau - Vielle Vigne

• 9I Limbourg12-10-2021

Elk jaar opnieuw.....

Voor ons de ideale vakantie: rust , verzorgd park, Luxues huis, diervriendelijk en last but not least super vriendelijk uitbaters. Wij gaan er volgend jaar voor de 5de keer.... zegt genoeg....

• 9J. Trommelmans27-09-2021

Uitstekend

Verwachting volledig ingevuld. Heel aangename ontvangst aan de receptie en zeer behulpzaam. Het weer zat ook mee zodat we veel kunnen fietsen hebben.

• 9Cornelis23-12-2020

Volgend jaar weer!

Het waren 2 heerlijke weken in een prachtige accommodatie met groot terras en geweldig uitzicht. We hebben fijn gegolfd op een mooie 27-holes golfbaan en ik heb lekker kunnen (race)fietsen op fraaie landweggetjes en door leuke dorpjes! Kortom, voor herhaling vatbaar.

• 9Activiteiten
  • 9Ank23-12-2020

Heerlijk bijkomen in deze groene oase.

We hadden een heerlijk verblijf in een fijn huis op Vieille Vigne, dat van alle gemakken voorzien is. Het huis is wat hoger gelegen zodat je een prachtig vergezicht hebt vanaf het terras. Veel gegolfd op de 27-holes golfbaan, maar ook mooie fietstochten en wandelingen gemaakt. De rust in het park, maakt dat je jezelf weer helemaal kunt opladen. Het Nederlands sprekend managementteam is heel vriendelijk en behulpzaam. Leuk dat er op 5 minuten lopen een winkeltje is dat streekproducten verkoopt en waar je dagelijks brood kunt bestellen. Bij de receptie konden we ook brood bestellen. We gaan zeker weer terug.

• 10Activiteiten
  • 9JAG22-12-2020

Aanrader om als golfer op vakantie te gaan.

We hebben erg genoten van dit mooie lichte huis. De slaapkamers met ieder eigen badkamer was fantastisch. Alles was aanwezig en privé zwembad was erg fijn. Mooie tuin en uitzicht op de golfbaan. De omliggende dorpjes hadden leuke winkeltjes voor brood etc en ook leuke kleine bistro’s om te lunchen. Een aanrader. Ook de 27 holes golfbaan recht voor de deur was ideaal. Bij het beheerders echtpaar konden we altijd terecht voor vragen en advies.

• 9M. Herman22-12-2020

Rust & Luxe

Wij verbleven met vrienden in het park L'Aveneau. De villa was ruim voor 2 koppels en van alle gemak voorzien. Bij aankomst was alles netjes geregeld en het huis/tuin was netjes in orde. Wij waren met 2 koppels van 50+ (+1 hond) en hebben mooie wandelingen gemaakt in de omgeving en lekker gaan eten in de naburige dorpjes. Het is echter geen toeristische omgeving (wat wij ook echt niet zochten) en we zouden deze plek niet direct aanraden met (jonge) kinderen. Indien U op zoek bent naar ruimte/rust/privacy en wandelen/fietsen/golfen U ding is dan is dit park echt een aanrader. Het is wel zo dat je idd een auto nodig heeft voor boodschappen aan te kopen daar de grotere supermarkten niet echt dichtbij liggen (25km). Kleinere (dagelijkse dingen) aankopen kun je doen in het dichtbij gelegen dorp. Al bij al een super park voor de juiste personen maar als U jonge/opgroeiende kinderen heeft zou ik een verblijf eerder afraden.

• 4J.M. Jansen19-09-2020

nooit meer

Het huis wat we gehuurd hadden stond in het park L'Aveneau- Vieille Vigne. Netjes maar basic ingericht. In de omgeving is er weinig tot niets te doen, tenzij je een uur wil rijden naar diverse steden. Restaurants in de omgeving zijn er bijna niet behalve op de golfbaan en die is drie dagen per week savonds geopend. Wij vonden het erg saai, te stil en te afgelegen.

De Nederlandse beheerders krijgen verdienen wel een compliment!!

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

FranceComfort Vakantieparken, directeur, 28-10-2020

Beste fam. Jansen,

Dank voor uw review. Een kleine aanvulling van onze kant. Op het moment van uw verblijf was corona volop aanwezig waardoor er minder activiteiten waren. En inderdaad, ook restaurants en terrasjes hadden hun beperkingen.

Het klopt dat het niet een streek is met uitgaansgelegenheden zoals aan de kust. Op onze website staan echter tientallen toeristische tips in de omgeving op minder dan een uur rijden.

Op het park zijn weinig activiteiten, dat staat ook duidelijk op de website aangegeven. Als u dat goed gelezen had zou dit duidelijk zijn geweest en had u dit niet met een 1 hoeven te waarderen.

Daarnaast bent u vol lof over de beheerders. Fijn! We horen dat van alle kanten. Om die reden geven andere gasten voor hun service toch wel wat meer dan uw 6. Zie de andere reviews.

• 8carolien17-08-2020

Genoten van de luxe en sfeer op het park

Het verblijf was helemaal top, goed meubilair en bedden en vooral de luxe van een eigen zwembad hebben we ervaren als decadent. De huizen bieden genoeg privacy en ruimte en het park is keurig bijgehouden. Ontvangst als heel prettig ervaren en het contact tijdens ons verblijf was heel gezellig en behulpzaam. De omgeving is rustgevend en prachtig.

• 8SV11-08-2020

Mooi aangelegd park, schoon en rustig

Mooi park, groot licht huis, alles is schoon

• 9GJB10-08-2020

Aanrader voor gezinnen

Heerlijk huis hadden wij, rustig park, maar wij hebben elke dag gezwommen, jeu de boule gespeeld en andere sporten gedaan. Fijn nederlands management die flexibel meedenken en goed bereikbaar is. Lekkere broodjes dagelijks te bestellen. Lekker windje maakte het aangenaam, temperatuur >25 graden. Golfbaan (27 holes) ligt op 5 min afstand, verder in de dorpjes eromheen marktjes en kleinere attracties. Voor grotere attracties is het wel 30-60 minuten rijden. Wij hebben ons juist in corona tijd prima vermaakt. Genoeg ruimte om afstand te bewaren.

• 8Activiteiten

Vakantiepark FranceComfort L'Aveneau - Vielle Vigne info