Vakantiepark
8,2

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,5

We hebben een aantal aanbieders voor FranceComfort Bourg Est - La Vigelière voor je op een rij gezet:

Bungalow.net

3 reviews over Vakantiepark FranceComfort Bourg Est - La Vigelière in het Nederlands

Woning kon beter! Heerlijk park voor rust en ruimt

Fam v/d Hoek,
25-7-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Voor de 5e keer naar een huisje van touroperator geweest. Helaas was het dit keer minder omdat de woning die wij geboekt hadden mogelijk actief door de eigenaars gebruikt wordt. Het voelde alsof je bij wildvreemde thuis kwam. Spullen stonden aan kant opgeslagen, kleedjes waren onder de bedden geschoven. Keukenkastjes die overvol stonden met levens en schoonmaakmiddelen. Het maakte een geheel rommelige indruk wat we niet gewend zijn van de overige vakantiehuizen. Het was er ook niet schoon, een toilet was niet schoongemaakt en in de badkamer veel gele (zeep)aanslag. Dit de volgende dag gemeld waarop de beheerder vroeg of het alsnog schoongemaakt moest worden. Wij zien het liever schoon bij aankomst. De senso werd overigens meteen vervangen omdat deze ook defect in de woning stond(bedrading lag open en bloot). Gelukkig was het heel de week mooi weer waardoor we vooral buiten hebben geleefd want de tuin met privézwembad was fantastisch.

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijke vakantie. Rustiek en actief! Genoten

Kreileman,
19-4-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Heerlijke landelijke rustige omgeving met toch genoeg leuke uitstapjes binnen rij-afstand. Heel erg leuke dagtrapjes gemaakt en genoten van de rustieke omgeving. Al met al een heerlijke vakantie voor het hele gezin!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Meer dan gezellig. We komen zeker terug.

van lieshout,
18-4-2018
  • Onderkomen8

Mooie, complete villa's. Uitdagende 27 holes golfbaan.

Gereisd met vrienden in april 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark FranceComfort Bourg Est - La Vigelière in Les Forges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark FranceComfort Bourg Est - La Vigelière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.