Vakantiepark
8,5

• Onderkomen9,0
  • Activiteiten6,5

Omschrijving
Vakantiegangers die op zoek zijn naar rust, privacy en luxe zijn bij Vakantiepark Domaine les Forges Le Bois Senis op de goede plek. De vakantiehuizen zijn ruim, luxe en goed onderhouden. De natuurrijke omgeving biedt rust en is ideaal voor wandel- of fietstochten. Bezoek de Romeinse opgravingen in Poitiers of het meer met speeltuin.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine les Forges Le Bois Senis voor je op een rij gezet:

Direct boeken

189 reviews over Vakantiepark Domaine les Forges Le Bois Senis in het Nederlands

Prima naar ons zin gehad.

Henk,
23-10-2018
  • Onderkomen9

Ruime en schone vakantiehuizen. Luxe ingericht en ook de privacy m.b.t. de ligging zit wel goed. Prettige ontvangst en bij vertrek alles goed geregeld.

Gereisd met partner in oktober 2018

Luxe, rust en ruimte.

Harm,
12-10-2018
  • Activiteiten8

Le Bois Senis is een villa park met ongeveer 100 woningen. Het park wordt perfect onderhouden en straalt luxe, rust en veiligheid uit. Op het park is een groot zwembad aanwezig en een peuter badje. Er is ook een speeltuintje. In het hoogseizoen is er animatie voor de kinderen. Ca 70 woningen zijn van particuliere eigenaren. De overige woningen zijn van een investeerder. Wij hadden een woning via touroperator geboekt. Dit bleek een woning te zijn van de investeerder. Onze woning qua onderhoud was matig (kapotte tegels, slecht schilderwerk, matige kwaliteit badkamers) In de directe omgeving is een golfbaan met restaurant. Op 5 min ligt Vasles, hier is een Spar. Op 20 min ligt een leuk meer met grote speeltuin (Lac de Verruyes) Op 40 min ligt Poitiers. We zouden in het vervolg een woning huren van een particulier. Bij touroperator kun je per huisnummer huren, zouden wij altijd doen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Voor rustzoekers

Philip,
6-10-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Het is een goed onderhouden park met nette woningen die er goed onderhouden uitzien. De tuinen zijn zeer ruim ,dus altijd zon. Tevens de mogelijkheid om beschut te zitten. In ons geval alleen helaas geen ligstoelen en parasol.

Het zwembad is prima. Helaas geen broodservice meer,dus zelf naar de bakker 3,5 km verderop.

Nadeel van de locatie is de afstanden naar uitstapjes.

Vooraf bekend dat het afgelegen lag,maar na een paar dagen ga je merken dat het in dit geval wel erg afgelegen is.

De dichtbijgelegen plaatsen stellen niets voor,de steden die wel iets voorstellen zijn vanaf 1 uur rijden (Poitiers,Nior,la Rochelle).

Ook geen typisch Franse markten zoals in de Dordogne,maar een beetje armetierige marktjes.

Kortom locatie is prima,de omgeving een stuk minder door de reisafstanden.

Mooi park.

Harry,
5-10-2018
  • Activiteiten8

Park voldoet volkomen aan de omschrijving. Woning was keurig in orde en goed schoongemaakt. Hebben we wel anders meegemaakt. WIFI zou betrouwbaarder en sneller kunnen zijn.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch, we komen hier zeker terug.

Els Verkaik,
25-9-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Prachtig park, veel privacy, een huis met echt alles erop en eraan, mooie omgeving.

Heerlijk

michel,
21-8-2018
  • Onderkomen9

Heerlijk huis, mooie omgeving. Om het helemaal af te maken zou een barretje bij het zwembad ideaal zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie rustige vakantieplek

D.P. Wolfs,
15-8-2018
  • Activiteiten8

Een rustig kleinschalig park met weinig faciliteiten maar alles was mooi en goed onderhouden. Luxe vakantiehuizen met mooie meubilair en alle faciliteiten. Huisje was zeker niet brandschoon (paar hooiwagens in een paar hoekjes) maar voldeet wel aan onze wensen, is namelijk een natuurrijke omgeving. Omgeving / regio was erg rustig, niet toerischtisch, dus als je tot rust wil komen kan dat zeker daar. Voor de nodige vertier moest men naar de grotere steden. Voor ons een geweldige vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie accomodatie met veel privacy!

Rene en Rachelle,
8-8-2018
  • Activiteiten7

Zeer mooie huisjes, zeer veel privacy en hoofdzakelijk NL gezinnen met kleinere kinderen maken dit een mooie stek voor een vakantie.

Minpuntje:

Het zwembad was voldoende maar bij lekker weer waren er wel te weinig ligbedden.

Auto is nodig (wordt ook aangegeven) want boodschappen doen of uit eten gaan vergt wat km'tjes rijden.

• Activiteiten7

Het is een vakantie park in en rustige streek in zuid-west Frankrijk. Niet zo erg toeristisch. Het ligt bij de oude Romeinse plaats Sanxe met een fraai amfie theater. In augustus worden hier opera's opgevoerd. Parteney is een oude, nu nog deels ommuurde stad. Hier deden wij de boodschappen. Een klein winkeltje in het dorp heeft brood en locale streekproducten. Ook is er een restaurantje. In de omgeving zijn meerdere restaurants, m'n in de omliggende steden. La Forges a fer is een top restaurant op 20 km. Op het park zelf is een fraai zwembad, er is wat animatie voor de kinderen en s'middags is er een barretje geopend bij het zwembad. In de directe omgeving is een fraaie 27 holes golfbaan. Wij hebben er heerlijk kunnen fietsen door een heuvelachtige omgeving. Futeroscoop ligt vlak bij Poitiers, maar dat hebben we niet bezocht(35km van Les Forges).

Voor ons een streek om zeker terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2018

Prima tot rust komen

Fuchten,
28-7-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Huisjes erg goed! Ook de tuin en het meubilair prima, Nederlandse tv zenders en zelfs bij inchecken gewoon Nederlands. Zwembad lekker om af te koelen en animatie voor de kinderen. Verder weinig te doen voor wat oudere kids. Omgeving ook alles wat ver weg, maar dat was vooraf bekend. Le Zinc gezellig restaurant, Deanos bar viel wat tegen. Wij kwamen voor een weekje rust en hebben dat meer dan voldoende gekregen!

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine les Forges Le Bois Senis in Les Forges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine les Forges Le Bois Senis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.