Vakantiepark Domaine les Forges Le Bois Senis

8.2Fantastisch

• 6.7Activiteiten
  • 6.7Eetgelegenheden
  • 8.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine les Forges Le Bois Senis voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Vakantiegangers die op zoek zijn naar rust, privacy en luxe zijn bij Vakantiepark Domaine les Forges Le Bois Senis op de goede plek. De vakantiehuizen zijn ruim, luxe en goed onderhouden. De natuurrijke omgeving biedt rust en is ideaal voor wandel- of fietstochten. Bezoek de Romeinse opgravingen in Poitiers of het meer met speeltuin.

197 reviews over Vakantiepark Domaine les Forges Le Bois Senis

• 2019
    3Fam. Peeters09-08-2019

Nooit meer

Park is minder als beloofd en in de omgeving is geen bal te zien. Bij aankomst was ons huisje niet echt proper. Overal spinnewebben en dode insecten. Huisje geeft een afgeleefde indruk en kan een opknapbeurt gebruiken. Zwembad is ok maar tegen het eind van de week merk je wel dat er meer en meer chloor in het zwembad zit. Op het park zelf heerst er s'avonds een doodse sfeer.geen barretje of zo waar je nog wat gezellig kan kletsen met de kids op de achtergrond in een eventuele speeltuin. De speeltuin hier stelt niet veel voor, eerder basic. Wij hebben zelf in onze tuin meer speeltuigen staan. De omgeving zelf stelt ook niet veel voor. Je moet al snel een uur rijden met de wagen eer je iets interessant tegen komt.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

FranceComfort Vakantieparken, directeur, 09-08-2019

Beste fam. Peeters,

Bedankt voor uw mail. Jammer dat het park anders is dan u verwachtte. Op onze website staat toch duidelijk vermeld wat er op en rond het park allemaal te doen is. Wellicht heeft u dat gemist?

Het klopt dat op bijv. parken aan het strand er een bruisender (avond en nacht-) leven is voor jongelui. Voor velen is echter juist dát de reden om naar Domaine les Forges te komen: mooie comfortabele villa's, prachtige natuur, binnen een half uur tot 3 kwartier volop te beleven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Peter14-07-2019

Geweldige vakantie in Maison 43!

We hebben twee weken verbleven op Le Bois Senis in Les Forges. Wat een heerlijke vakantie was het! Wij hebben nummer 43 gehuurd van Nederlandse eigenaren. Een prachtige en luxe villa welke stijlvol is ingericht. Aan de achterzijde heeft deze villa (een van de weinigen) vrij uitzicht. In de directe omgeving is er niet zoveel te doen, echter, rijd je een half uurtje dan zijn er volop leuke stadjes en meertjes te vinden.

Onze belangrijkste tip: huur een villa van een particuliere eigenaar en niet via een grote organisatie. De tuinen zijn vaak veel mooier, het onderhoud beter en de inrichting persoonlijker!

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 3Niels14-07-2019

Wat een deprimerende plek

Dit park adverteert onder het motto luxueus te zijn maar is het echter helemaal niet. Een ruim huisje zonder meer. Zo’n slechte WiFi dat je beter kan stellen dat er geen WiFi aanwezig is. Een zwembad dat zeer koud is voor de kindjes zelfs bij buitentemperaturen van 30 graden. Verder niets te verkrijgen aan het zwembad van drankjes of snacks. Één klein basic speeltuintje voor de kleinsten en meer valt er eigenlijk niet te beleven. Zeer triest moet ik zeggen zo’n wanpraktijken. Was beter thuis gebleven.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

FranceComfort Vakantieparken, directeur, 09-08-2019

Dag Niels,

Bedankt voor uw mail. Jammer dat uw verwachtingen niet overeen kwamen met wat u heeft ervaren. Ons park is inderdaad niet geschikt voor gezinnen en jongelui die volop vertier en uitgaansmogelijkheden zoeken. Zoals u bij de andere reviews kunt lezen zijn onze gasten zeer tevreden die zich richten op rust, een mooie omgeving, authentieke dorpjes met leuke marktjes etc.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10C.j.j.kuiper19-06-2019

Luxeus, zeer ruim vakantiehuis, op het franse platteland, prachtige golfbaan vlakbij, mooie omgeving

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 10L.Swart17-06-2019

fantastisch

mooi villapark ruimen villa's en kom pleet ingericht

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Johan09-06-2019

3de keer maar Komen nog terug-een aanrader!

Tof park - mooi opgezet met zwembad als hart van de bloem en de huisjes er rondom in de vorm van bloemblaadjes - denk aan je eerste tekening van een bloem en je hebt de plattegrond van het park. We waren hier voor de 3de keer en steeds opnieuw hebben we kunnen genieten van de rust, mooie huisjes met alle comfort. Uitstappen genoeg maar je hebt wel een auto nodig. Toffe mensen in de receptie die je graag zullen helpen met al je vragen.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10yvonne24-05-2019

fantastisch, waren hier voor de derde keer

wie van rust en een mooie omgeving houdt, het niet erg vindt om geen winkelcentra in de directe omgeving te hebben, vindt in dit park mooie bungalows met mooi terras en tuin. Huis volledig ingericht op je comfort met ruime zitkamer en volledig ingerichte keuken.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Henk23-10-2018

Prima naar ons zin gehad.

Ruime en schone vakantiehuizen. Luxe ingericht en ook de privacy m.b.t. de ligging zit wel goed. Prettige ontvangst en bij vertrek alles goed geregeld.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Harm12-10-2018

Luxe, rust en ruimte.

Le Bois Senis is een villa park met ongeveer 100 woningen. Het park wordt perfect onderhouden en straalt luxe, rust en veiligheid uit. Op het park is een groot zwembad aanwezig en een peuter badje. Er is ook een speeltuintje. In het hoogseizoen is er animatie voor de kinderen. Ca 70 woningen zijn van particuliere eigenaren. De overige woningen zijn van een investeerder. Wij hadden een woning via touroperator geboekt. Dit bleek een woning te zijn van de investeerder. Onze woning qua onderhoud was matig (kapotte tegels, slecht schilderwerk, matige kwaliteit badkamers) In de directe omgeving is een golfbaan met restaurant. Op 5 min ligt Vasles, hier is een Spar. Op 20 min ligt een leuk meer met grote speeltuin (Lac de Verruyes) Op 40 min ligt Poitiers. We zouden in het vervolg een woning huren van een particulier. Bij touroperator kun je per huisnummer huren, zouden wij altijd doen.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 7Philip06-10-2018

Voor rustzoekers

Het is een goed onderhouden park met nette woningen die er goed onderhouden uitzien. De tuinen zijn zeer ruim ,dus altijd zon. Tevens de mogelijkheid om beschut te zitten. In ons geval alleen helaas geen ligstoelen en parasol. Het zwembad is prima. Helaas geen broodservice meer,dus zelf naar de bakker 3,5 km verderop. Nadeel van de locatie is de afstanden naar uitstapjes. Vooraf bekend dat het afgelegen lag,maar na een paar dagen ga je merken dat het in dit geval wel erg afgelegen is. De dichtbijgelegen plaatsen stellen niets voor,de steden die wel iets voorstellen zijn vanaf 1 uur rijden (Poitiers,Nior,la Rochelle). Ook geen typisch Franse markten zoals in de Dordogne,maar een beetje armetierige marktjes. Kortom locatie is prima,de omgeving een stuk minder door de reisafstanden.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in september 2018

51 tips over Vakantiepark Domaine les Forges Le Bois Senis

• carmen, 11-12-2013

bekijk de grotere plaatsen, echt heelmooi

• Paul, 15-10-2013

Er is genoeg te zien in de omgeving (je moet er wel even voor rijden)

• Wim, 14-10-2013

Zoek een accommodatie meer aan de kust, en bezoek dan zeker het Marais poitevin en het park Puy du Fou

12 vragen over Vakantiepark Domaine les Forges Le Bois Senis

• Ping, 02-03-2018

Temperatuur

Wat is het temperatuur eind juni begin juli?

• Van der Have, 02-01-2017

golfbaan

hoe ver is het van Le Bois Senis naar de ingang van de golfbaan, loopstand ?

• Esther, 02-07-2016

hoe kan ik hier komen met de trein

Ik zit er over te denken om met de trein hier naar toe te gaan en niet met de auto echter niemand kan mij vertellen wel treinstation in de buurt ligt zo dat ik eventueel de reis kan gaan plannen

Vakantiepark Domaine les Forges Le Bois Senis info

• Aantal sterrensterstersterster