Camping Capfun La Bonne Etoilesterstersterster

6.1Voldoende

Frankrijk, Poitou Charentes, Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime)

6.1Voldoende

• 6.3Staat v/h sanitair
  • 5.8Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Bonne Etoile voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

24 reviews over Camping Capfun La Bonne Etoile

• 2018
    5Nicole20-01-2018

Mooie omgeving, camping viel erg tegen

Ile de Ré is een mooi eiland met leuke plaatsjes, marktjes en stranden. De camping viel helaas vies tegen. Het is geen camping voor kampeerders (5 staanplaatsen). De mobile homes staan direct tegen elkaar aan, waardoor je geen uitzicht hebt. Veel te drukke camping, animatie tot middernacht, elke avond. Het sanitair was in één woord vreselijk; te vies, gebroken tegels, schimmel, achterstallig onderhoud. Wij hadden een vouwwagen en door de kleine plek, zaten we bijna op de weg. Omdat het zo'n dure camping was zijn we wel 2 weken gebleven maar anders waren we eerder weggegaan. De meeste campings op het eiland zijn overvol met kleine plaatsen (we hebben overwogen te verhuizen naar een andere camping). Kortom: deze camping viel erg tegen en dit waren wij niet gewend van Capfun. Dit was onze 5e Capfun camping. Zwembad is ook niet zo bijzonder. Na 2 weken op deze camping moesten we echt bijkomen.

• 4Eetgelegenheden

Zeer goed

Mooie omgeving. Prima outillage. Goed restaurant en bar. Nvt

Gereisd in januari 2016

• 7M.E.06-08-2009

OK camping, maar niet meer dan dat

Prima vakantie gehad op het erg mooie eiland Ile de Re. De hele vakantie maar 1 keer de auto gebruikt voor een bezoekje aan de vuurtoren. Voor de rest alles gefietst, heerlijk tussen de wijnranken en door mooie stadjes! Als uitvalsbasis is deze camping dan ook prima geschikt, op 1 km van het strand, vlakbij het mooiste stadje van het eiland St Martin en centraal gelegen. De voorzieningen op deze erg Frans getinte camping zijn OK, maar niet meer dan dat. De camping zelf is erg hokkerig; weinig tot geen ruimte rondom de mobile homes, weinig vrije ruimte om te spelen/voetballen/etc voor de kinderen. Wel een prima zwembad met glijbanen, maar erg kinderachtige badmeesters. Zelfs onze zoon van 4 die aan het oefenen was met zelf in het water springen, mocht niet van de kant springen!! Kortom, wij hebben ons prima vermaakt deze vakantie, maar ik kan me voorstellen dat iets oudere kinderen vrije speelruimte missen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

0 tips over Camping Capfun La Bonne Etoile