Camping Campéole Les Amis de la Plage

8Fantastisch

Frankrijk, Poitou Charentes, Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime)

Op vakantie geweest naar Campéole Les Amis de la Plage?

8Fantastisch

• 7Eetgelegenheden

• Kinderopvang
Meer camping info

6 reviews over Camping Campéole Les Amis de la Plage

• 2019
    8Dianne Demeris10-04-2019

Heerlijke rustige camping

Een heerlijke rustige vakantie hebben wij hier gehad. Er is brood op de camping verkrijgbaar. Het is een echte strand camping, met veel Fransen en een aantal Duitsers, maar dat vonden wij heerlijk. De camping ligt direct aan het strand. Naast de camping is een restaurant met zwembad. Voor 5 euro, kan je hier zwemmen. Bij het restaurant kan je friet en heerlijke mosselen afhalen. Op de camping hebben ze Franse animatie, maar niet spectaculair. 'Avonds is het rustig en ' snachts is het stil. Vanwege de ligging aan het strand en de rust in de nacht, zullen we hier vast nog eens terug komen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

7Jessica Bitter18-07-2015

mooi

Mooie camping aan het strand maar, de beloofde meertalige kinderanimatie liet echt wensen te over.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Wendy13-06-2015

Echte strand camping achter duinen.

Doordat twee van onze gekozen campings vol waren bij toeval hier terecht gekomen. Zeer vriendelijke ontvangst. Plekjes mag je zelf kiezen dmv een lijstje met vrije plekken. Wij stonden in een duinpan. Er zijn diverse mooie plekjes te vinden maar dat leer je pas als je er een dag staat dan zie je er steeds meer. Wel winderig maar daar kan de camping niets aan doen. Sanitair rook erg fris en werd goed schoon gehouden. Nu waren wij wel in voorseizoen dus minder gasten een geen kinderen. Hekje naar het strand is geweldig. Camping heeft eigen strandopgang. In voorseizoen geen broodjes te verkrijgen maar in dorp, 20min lopen is iedere ochtend een geweldige overdekte markt met verse producten. Ook grote Carrefour. Ile de Re is een super fietseneiland. Overal zijn fietsen te huur en uitstekende fietspaden.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8tywiersma05-10-2013

Dicht bij het strand gelegen camping

Redelijk schoon sanitair. Goede ontvangst. Plaatsen wisselend van omvang, zanderige ondergrond en vaak oneffen. Directe toegang tot strand.(ca 100 mtr). Dorpje zelf stelt niet veel voor. Het eiland heeft uitgebreide fietsmogelijkheden. De ligging van de camping is rustig.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2013

• 7sander Boersen27-07-2012

mooie camping met toegang naar het strand

wij hebben 1 week op de camping gestaan, goede camping sanitair is goed, wel je eigen wc papier meenemen. het is wel een camping met kleine en grote plekken voor hetzelfde geld. wij stonden op een kleine plek vol in de zeewind, omdat we hogerop de camping stonden. jammer genoeg geen zwembad,( zwembad bij de bar ernaast is geen echt zwembad) maar wel toegang tot het strand vanaf de camping weinig nederlanders op de camping broodjes te koop op de camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair