Camping Campéole Les Amis de la Plage

FrankrijkPoitou CharentesLe Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime)

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Campéole Les Amis de la Plage voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 6 reviews

8FantastischScore uit 6 reviews
  • 8Waardering
  • 7Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

6 Reviews over Campéole Les Amis de la Plage

• 8Dianne Demeris10-04-2019

Heerlijke rustige camping

Een heerlijke rustige vakantie hebben wij hier gehad. Er is brood op de camping verkrijgbaar. Het is een echte strand camping, met veel Fransen en een aantal Duitsers, maar dat vonden wij heerlijk. De camping ligt direct aan het strand. Naast de camping is een restaurant met zwembad. Voor 5 euro, kan je hier zwemmen. Bij het restaurant kan je friet en heerlijke mosselen afhalen. Op de camping hebben ze Franse animatie, maar niet spectaculair. 'Avonds is het rustig en ' snachts is het stil. Vanwege de ligging aan het strand en de rust in de nacht, zullen we hier vast nog eens terug komen.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Kmi Galax27-07-2015

une équipe d'animation géniale !!!

Tout est dans le titre, le personnel est à l'écoute, disponible, réactif et professionnel et les animateurs sont de grande qualité, dynamiques, sympathiques et sont dotés de grandes qualités artistiques. Le centre est idéalement situé avec son accès direct à la plage et à deux pas du centre village du Bois-Plage-en- Ré

• 10Staat v/h sanitair
  • 7Jessica Bitter18-07-2015

mooi

Mooie camping aan het strand maar, de beloofde meertalige kinderanimatie liet echt wensen te over.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Wendy13-06-2015

Echte strand camping achter duinen.

Doordat twee van onze gekozen campings vol waren bij toeval hier terecht gekomen. Zeer vriendelijke ontvangst. Plekjes mag je zelf kiezen dmv een lijstje met vrije plekken. Wij stonden in een duinpan. Er zijn diverse mooie plekjes te vinden maar dat leer je pas als je er een dag staat dan zie je er steeds meer. Wel winderig maar daar kan de camping niets aan doen. Sanitair rook erg fris en werd goed schoon gehouden. Nu waren wij wel in voorseizoen dus minder gasten een geen kinderen. Hekje naar het strand is geweldig. Camping heeft eigen strandopgang. In voorseizoen geen broodjes te verkrijgen maar in dorp, 20min lopen is iedere ochtend een geweldige overdekte markt met verse producten. Ook grote Carrefour. Ile de Re is een super fietseneiland. Overal zijn fietsen te huur en uitstekende fietspaden.

• 8tywiersma05-10-2013

Dicht bij het strand gelegen camping

Redelijk schoon sanitair. Goede ontvangst. Plaatsen wisselend van omvang, zanderige ondergrond en vaak oneffen. Directe toegang tot strand.(ca 100 mtr). Dorpje zelf stelt niet veel voor. Het eiland heeft uitgebreide fietsmogelijkheden. De ligging van de camping is rustig.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7sander Boersen27-07-2012

mooie camping met toegang naar het strand

wij hebben 1 week op de camping gestaan, goede camping sanitair is goed, wel je eigen wc papier meenemen. het is wel een camping met kleine en grote plekken voor hetzelfde geld. wij stonden op een kleine plek vol in de zeewind, omdat we hogerop de camping stonden. jammer genoeg geen zwembad,( zwembad bij de bar ernaast is geen echt zwembad) maar wel toegang tot het strand vanaf de camping weinig nederlanders op de camping broodjes te koop op de camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair