Camping Antiochesterstersterster

8.5Fantastisch

Score uit 2088 reviews

Frankrijk, Poitou Charentes, Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime)

8.5Fantastisch

Meer camping info
Tonen op kaart

2088 reviews over Camping Antioche

• 10Charlotte30-01-2020

Bonnes vacances en fr ance! :0)

Fantastische camping!!! Dit is een camping die je liever niet verklapt!:0) Al vele jaren met tussen pauze's komen wij met veel plezier terug op deze camping. Ben je op zoek naar een leuke,schone, kleinschalige , relaxte camping? Dan ben je hier op het juiste adres! De slechte review over de processie rups van vorige beoordelaars, daar hebben wij in al die jaren niks van gemerkt. Een 1 geven is ook in onze opinie onterecht. Het team is erg vriendelijk en behulpzaam. Merci! Au Revoir!

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2019
    9Manon21-08-2019

Wij komen zeker terug!

Super leuke camping! Wij hebben een grote plek gevraagd en gekregen. Dichterbij zee is werkelijk niet mogelijk... fantastisch!!! Heel weinig Nederlanders op deze camping. Wij waren met iets oudere kinderen en daardoor geen animatie nodig, anders is het geheel Frans gericht.... onze dochter van 9 heeft zich prima vermaakt! Sanitair fantastisch schoon! De slechte review over de processie rups van vorige beoordelaars.... helemaal niks van gemerkt en tegenwoordig kunnen we die zelfs in onze achtertuin treffen, daarom een 1 geven is in onze opinie onterecht. Kortom, super camping met heel relax surf sfeertje... wij komen absoluut nog eens terug!!! Als ik een puntje van kritiek zou moeten geven.... kijk naar het restaurant... niet heel gastvrij. Heel onvriendelijke mevrouw...maak daar iets gezelligs van! Als er dan ook nog een echt zwembad zou zijn. Weet zeker dat jullie dan een van de beste camping van het eiland zouden zijn!!

• 3Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Coen30-04-2019

geweldige plek aan het strand

Prachtige locatie , aardige mensen

• 5Eetgelegenheden

• 9Flo17-08-2018

• 1Jean16-08-2018

Gevaarlijk!

Processierupsen maken hier de gasten ziek (en dus niet beestjes in het zand, goddeloos 😬) Camping heeft tegenover ons erkend dat we ziek zijn geworden van de processierupsharen die uit verwijderde nesten zijn gekomen. Ze zijn bij inademing gevaarlijk. Ook kun je blijvend oogletsel oplopen. Wij zijn gauw vertrokken (helaas alles vooruitbetaald) maar hebben weken later nog steeds veel last! Dat komt doordat de haren overal in blijven zitten. Antibiotica en zalfjes helpen tegen ontstekingen, maar bulten zullen blijven komen zolang je de haren (700.000 per rups 😬😬😬) niet kwijt bent uit je kleding, tent etc. Ga hier dus Niet naartoe, zeker niet met kinderen!!!!

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 1Walla en Jan16-08-2018

Let op! Gevaarlijke processierupsen!

wij Zouden hier twee weken blijven, maar moesten na 2 dagen vertrekken.? Het hele gezin zat onder de bulten door de brandharen uit nesten van processierupsen. Meer mensen op de camping hadden hier last van. De meesten waren ook al bij de dokter geweest. Die hadden antibiotica gekregen. De camping gaf grif toe dat zij hier van wisten. Ze hadden ook bomen gekapt ivm de rupsen. Maar die haren liggen natuurlijk overal. Kan erg gevaarlijk zijn voor dieren en kinderen. Erg slecht dat ze hiervoor niet waarschuwen. We kregen geen geld terug. (Twee weken vooruit betaald) Alleen als de plaats opnieuw verhuurd (!) zou worden.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair