Camping Antioche

17-8-2018

Gevaarlijk!

Jean
                  16-8-2018

Processierupsen maken hier de gasten ziek (en dus niet beestjes in het zand, goddeloos 😬) Camping heeft tegenover ons erkend dat we ziek zijn geworden van de processierupsharen die uit verwijderde nesten zijn gekomen. Ze zijn bij inademing gevaarlijk. Ook kun je blijvend oogletsel oplopen. Wij zijn gauw vertrokken (helaas alles vooruitbetaald) maar hebben weken later nog steeds veel last! Dat komt doordat de haren overal in blijven zitten. Antibiotica en zalfjes helpen tegen ontstekingen, maar bulten zullen blijven komen zolang je de haren (700.000 per rups 😬😬😬) niet kwijt bent uit je kleding, tent etc. Ga hier dus Niet naartoe, zeker niet met kinderen!!!!

Let op! Gevaarlijke processierupsen!

Walla en Jan
                  16-8-2018

wij Zouden hier twee weken blijven, maar moesten na 2 dagen vertrekken.? Het hele gezin zat onder de bulten door de brandharen uit nesten van processierupsen. Meer mensen op de camping hadden hier last van. De meesten waren ook al bij de dokter geweest. Die hadden antibiotica gekregen.

De camping gaf grif toe dat zij hier van wisten. Ze hadden ook bomen gekapt ivm de rupsen. Maar die haren liggen natuurlijk overal. Kan erg gevaarlijk zijn voor dieren en kinderen. Erg slecht dat ze hiervoor niet waarschuwen.

We kregen geen geld terug. (Twee weken vooruit betaald) Alleen als de plaats opnieuw verhuurd (!) zou worden.

Mutin
                  11-8-2018

Anne
                    10-8-2018

Berger

Martijn
                      8-8-2018

Campingplaats 123. Na 1 nacht had mijn zoon van 5 en ik zelf, last van jeuk door insecten (evenals overige campinggasten). Hier 2 weken last van gehad en aan het einde van de vakantie met gordelroos en krentenbaard naar de huisarts gegaan. Antibiotica kuur van 10 dagen om de infecties op te lossen. Advies aan camping om deze insecten/oorzaak aan te pakken, uit veiligheid voor de gezondheid zeker kinderen. Zal de camping op zich aanraden vanwege de ligging en reinheid. Maar niet aanraden vanwege de continue jeuk veroorzaakt door insectenbeten. Dit een smet op de leuke vakantie is geweest.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Antioche in Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Antioche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.