Camping Antioche

• Matig / voldoende: 5 - 7

Prachtig locatie

Debra van Driel Kluit
20-7-2018

Leuke camping, prachtig geleden, 5 minuten lopen naar het strand.

Heel schoon sanitair en vriendelijk mensen die ook gelukkig Engels spreken.

Buiten het sezioen heel goedkoop, voor 6 nachten met stroom €66.

Wij hadden zelfs fietsen mee maar er is ook een mogelijkheid om fietsen te huren, door heel het island zijn er prachtig fiets paden en leuke dorpjes, 10 minuten fietsen vanaf de kamping naar Le Bois Plage-en-Re wordt er ieder dag een leuke maarkt gehouden.

Geweldige camping met kleine kinderen! Het is overzichtelijk en het zwembad is voor kleine kinderen geweldig!

Kleine, Franse camping met voornamelijk alleen Franse gezinnen. Camping bestaat voor een groot deel uit sta caravans en een deel uit staanplaatsen. Wij vonden de staanplaatsen echter wel erg klein! De plekken zijn niet groter dan 80 m2. We hadden dus weinig ruimte over nadat onze vouwwagen stond en je buren staan erg dicht op je...De camping heeft wel een aantal grotere plekken. Vraag daar dus goed naar.

Zwembad is een leuk peuterbad,waar je de kleintjes veilig kunnen spelen, de camping heeft geen 'gewoon' zwembad. Maar de zee maakt veel goed. Heerlijk zo aan de camping

Elke avond animatie maar is om 23 h afgelopen. Daarna rustig

Sanitair erg schoon!

Eiland is leuk om lekker te fietsen, in augustus was het bij ons wel druk met verkeer.

Mooi gelegen, zeer nette camping

Wolter DOUWSMA
    25-8-2017

De camping is mooi gelegen in de duinen en ligt op loopafstand van zee. Wij hadden een mooi ruim plek achter op de camping. Het achterste deel van de camping is ruimer opgezet en rustiger dan het voorste deel. Het voorste deel van de camping was wat onrustiger in verband met de animatie. De plekken vooraan de camping ogen kleiner en liggen soms erg dicht op de aanwezige chalets.

Op de camping zijn mooie, nieuwe sanitaire voorzieningen, die bovendien goed werden schoongemaakt. Op piekmomenten was het aantal toiletten net iets te beperkt, zonder overigens echt een probleem te vormen.

De camping was het gedurenende de hele dag redelijk rustig; zeker gezien het aantal gezinnen met (jonge) kinderen. Op de camping is nachtrust van 23:30 tot 7:00. In de praktijk was het toen wij er waren tussen 24:00 en 8:30 rustig. Prima voor een goede nachtrust.

Leuke camping direct aan een rustig stuk strand. "Zwembad" is een waterspeeltuin een tophit voor kleine kinderen.

Camping en animatie is Frans georiënteerd met een Nederlandse toevoeging aan het team zouden ze veel meer kunnen met de internationale kinderen(Nederlands en Engelse).

Vriendelijk personeel. Kortom prima voor een relaxte vakantie met kleine kinderen

Heerlijke vakantie gehad!

Sander
            18-8-2017

Fijne, nette gezinscamping. Wel erg krappe plaatsen! De ligging is perfect, je loopt de camping af en je bent op het strand en ook het dorpje is op 5 minuten fietsafstand.

Prima verblijf

barbara
                  17-8-2017

Prima verblijf. Heel dicht bij het strand. Vriendelijke receptie en behulpzaam.

Heerlijk strand, prachtig eiland. We komen zeker terug.

jeroen en sophie

Martens
                      4-8-2017

Fijne camping, veel lawaai savonds van de disco en andere animatie

Geweldige camping.

Cornelia VAN ZUNDERT
                          27-6-2017

Centraal gelegen. Prachtig sanitair. Vriendelijke ontvangst. Heerlijke camping om tot rust te komen.

Prima camping

Siebren van Dalfsen
                                22-6-2017

Wij hebben hier 4 dagen met heel veel plezier hier gestaan , mooi en schoon sanitair en voor een zeer redelijk tarief, hou je van een kleine camping, is dit een aanrader.S. van .Dalfsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Antioche in Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Antioche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Antioche scoort een 8.6 uit 10 op basis van 1696 reviews.