Camping Yelloh! Village La Clairiere

Frankrijk, Poitou Charentes, La Tremblade

8.1Fantastisch

• 6.9Eetgelegenheden
  • 5.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village La Clairiere voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

320 reviews over Camping Yelloh! Village La Clairiere

• 2019
    9Mirjam07-08-2019

Heerlijke plek! Aanrader

Het is een hele prettige, rustige camping. Prachtig zwembad (lagune). Vriendelijk personeel. De plaatsen zijn groot. Over het algemeen schaduwrijke plekken. Wij hadden een plek met privé sanitair en koelvriescombinatie, dat voelde als een rijkdom! Deze plekken hebben wel meer zo'n. Het cantrale pleintje is gezellig, maar niet te druk. En als je lekker bij de tent wil zitten, dan kan het ook. Om 2200/ 2230 is het ook echt rustig. Er is een bewaker die rondloopt. Er waren veel Fransen en weinig Nederlanders toen wij er waren. Wij vinden dat heel prettig, maar je moet er van houden. Ze zijn wel strak met de regeltjes lijkt het bij reserveren, maar dat blijkt in de praktijk reuze mee te vallen. Let alleen wel op de juiste zwembroek. Genoeg te zien en te beleven in de omgeving. Wat ons opviel, was dat de prijzen in campingwinkel, restaurant en bar niet zo hoog zijn. Dat maken we wel eens anders mee. Wij komen zeker nog een keer terug !!

• 9Eetgelegenheden

• 10Taisne11-08-2018

• Oude reviews

5carlabrantjes29-01-2014

dit nooit meer.

Bij aankomst een uur op de parkeerplaats moeten wachten,daarna nog een tijd in een rij gestaan voordat we naar de plek gebracht werden. Plek was zanderig en vies, we hadden twee honden die niet op het gras konden liggen ze zaten onder de prut waardoor twee keer per dag geveegd moest worden. Plek was klein, we hadden om een grote zonnige plek gevraagd. Verkeer raaste langs, incl. Vrachtwagens die kwamen bezorgen. Tractor werd ook gewoon op onze plek geparkeerd om bij de buren gras te maaien. Douches of ijskoud of je verbrandde Je kon er niet onder staan.. Oudere man die brood verrkocht hielp iedere dag eerst,ondanks protest van de fransen ,eerst hen en als laatste de nederlandse.Dit gebeurde dagelijks.We zijn een paar dagen eerder weg gegaan,ondanks dat we alles al betaald hadden. Nog nooit zo,n rotvakantie gehad door deze camping

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2013

• 6ghislain & greta06-09-2011

nooit meer

Plaatsen met beschutting liggen in het bos ver van alles af; veel last van allerhande ongedierte. Takken hingen zo laag dat je met de caravan er niet onder door geraakte. Ligging niet goed; auto nodig om naar strand te gaan want fietsweg was met veel hellingen te zwaar om doen. Enkele dagen met stroompannes gezeten en de uitbater wilde niets compenseren want het was de schuld van campeerders en niet van hem. 's Avonds disco tot 23u30 alhoewel de camping sloot om 22u30...., en dan lagen we er nog ver af, beklaag de mensen die er dicht bij lagen. Regelmatig gebrek aan warm water in de douches. Eerste maal in 30 jaar dat mijn stroomkabel niet lang genoeg was.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8raf20-04-2009

een topper

goede camping met groot verwarmd zwembad.niet in centrum gelegen maar wel rustig en tussen het groen.goedkope chambres d otes en mooie chalets te huren

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden