Camping Municipal Port Neuf

2 reviews over Camping Municipal Port Neuf in het Nederlands

Is geen camping meer.

Leen de Koning
23-9-2016

Terrein is nu een camperplaats. 100 Staanplaatsen met stroom. Betalen met pinpas. Tarief 12 euro.

Het sanitair was oud, maar schoon. Vanaf de camping wandel je langs de kust in een half uur naar la Rochelle (schitterende stad). Met de auto of fiets zit je al vlakbij de brug naar Ile de Ré (waanzinnig mooi eiland). Vriendelijk geholpen, prachtig terrein met gras voor de tenten. Eén nacht wel herrie omdat twee Fransen ruzie maakten. De politie was snel ter plaatste en het is opgelost. 's Morgens wordt er vers brood verkocht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Port Neuf in La Rochelle (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Port Neuf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.