Hotel Mercure La Rochelle Vieux Port Sud

Hotel Mercure La Rochelle Vieux Port Sud
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure La Rochelle Vieux Port Sud voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Mercure La Rochelle Vieux Port Sud in het Nederlands

Zeer goed gelegen hotel

Jan
26-9-2015

Het hotel ligt aan de jachthaven en dicht bij het centrum. Naast het hotel is er een groot aquarium dat zeker een bezoek waard is. Wij hadden een standaard kamer en deze is zeer klein maar mooi ingericht. De matras was hard. Wij hadden zicht op de jachthaven en ondanks de ligging aan de voorkant van het hotel geen geluidsoverlast. Ook een pluspunt voor het hotel is de gratis parking rond het hotel. Als je aankomt moet je goed opletten, je mag als hotelgast even door een stukje eenrichtingsstraat rijden. Wij reserveerden inclusief ontbijt en dat is voor Franse normen enorm uitgebreid en lekker.

Mooie plek, dichtbij centrum en haven, parkeren

Martine
27-7-2015

Mooie plek, dichtbij centrum en haven, parkeren

Gereisd Met partner in juni 2014

Super hotel!

Karen Beerden
10-8-2012

Heel vriendelijk personeel en behulpzaam. Heel mooi uitzicht, prachtig gelegen. Hotel is heel verzorgd, kamers heel proper en zeer ruim. Ontbijt is echt uitgebreid. Wij komen hier zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

2008

Mooi, schoon, goed hotel

sam
29-6-2008

Dit hotel is hetzelfde als het Mercure Oceanide. De standaardkamers voor 2 personen zijn niet heel groot. Wel schoon en mooie meubels. Gratis t.v., genoeg handdoeken en douchespullen. Gratis thee en koffie op kamer. Elke dag schoonmaak, onze schoonmaker sprak helaas geen woord engels, was wel erg vriendelijk! Baliepersoneel erg vriendelijk en spreekt wel engels. Mooi hotel, zeker de hal. Perfecte ligging aan baai, 2 min. lopen naar centrum. Gratis parkeren bij het hotel. Helaas waren er in half juni 2008 bouwwerkzaamheden bij het hotel. Dus beter is om geen kamer aan de voorkant te nemen. Gratis kaart van La Rochelle aan balie verkrijgbaar op aanvraag. Bij balie gratis internettoegang. Geen ontbijt genoten, 14euro p.p. per ontbijt. Kun je zo in het stadje halen, op 1min. afstand lopen.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure La Rochelle Vieux Port Sud in La Rochelle (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure La Rochelle Vieux Port Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.