Camping Le Verger

5 reviews over Camping Le Verger in het Nederlands

Mooie , rustige camping.

A.J.,
11-8-2018

Prachtige plek, heerlijk rustig. Van de eigenaar veel informatie gekregen over de omgeving. Het enige minpunt was het lauwe water voor de douche en afwas.

Gereisd met partner in juli 2018

Heel erg ontspannend

henny
17-9-2016

Een mooie camping in een boomgaard waar je na een fietstocht ,bijv.naar Rochelle,totaal tot rust komt.

Klein winkeltje,s morgens verse broodjes,vriendelijke eigenaar.goed sanitair.

kinderen hebben voldoende ruimte om te spelen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Lieve rustige camping

Dieuwke van ooij
30-8-2014

We hebben ons erg thuis gevoeld op deze kleine campjng in de boomgaard. Het was erg moeilijk om in deze drukke regio bij La Rochelle zo'n oase te vinden. Prima uitvalsbasis om La Rochelle te bezoeken en het mooie maar toeristische Ile de Re.

Aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2014

Camping boomgaard

Medendorp
3-8-2013

Op deze zeer ruime camping hebben we ons thuis gevoeld. Alle ruimte met prima sanitair, en voor kust La Rochelle (15Km) prima plek om te staan. Mooie vlakke plaatsen en gratis WiFi.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Prachtige tuin om in te kamperen

Diana
13-7-2013

Le Verger betekent boomgaard en dat is het ook: je kampeert in de boomgaard rond het huis van de eigenaren. Heel mooi aangelegd, met verspreid zo'n 25 kampeerplaatsen. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en geven volop tips over wat te bezoeken in de omgeving. Sanitair is keurig netjes, verder zijn er geen voorzieningen op de camping aanwezig. Heel mooi rustig plekje als uitvalsbasis om de omgeving te verkennen, bijv. La Rochelle, Ile de Ré, Ile Madame, Ile d'Oléron.

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Verger in La Rochelle (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Verger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.