Tijdelijk €25 aanbetaling

Yelloh! Village La Roche Posay

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village La Roche Posay voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 372 reviews
+62

7.8GoedScore uit 372 reviews
  • 7.9Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping La Roche Posay Vacances in La Roche-Posay heeft ruime plekken met veel schaduw. Het zwembad is veilig en schoon, maar wel wat klein. In het restaurant kun je makkelijk even wat eten. Direct naast de camping kun je kanoën, maar er zijn ook veel andere uitstapjes mogelijk. Ga bijvoorbeeld eens naar dierentuin Zooparc de Beauval.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

372 Reviews over Yelloh! Village La Roche Posay

• 8Peer22-08-2022

Jonge gezinnen camping!

Relatief kleine camping, circa de helft is Nederlands en allemaal gezinnen met kinderen tot een jaar of 12. Overzichtelijk zwembad, ook bij slechtweer prima ivm verwarmd binnenbad. Leuk gescheiden peuterbadje. Groot voetbalveld waar de jeugd elkaar ontmoet. Vanaf het terras zicht op voetbalveld, speeltuin, zwembad, springkussen en podium. Dus zeer overzichtelijk. Lekker relaxt zitten als kids aan het spelen zijn. Campingplaatsen mooi groot, keuze uit veldje of volledig afgescheiden. Na 23u is het stil. Sanitair prima maar niet altijd even schoon. Animatie beperkt maar wel heel erg leuk! Rivier niet om te zwemmen. Omgeving niks te doen. Echt alles ver rijden. Maar de kids vermaken zich prima op de camping dus wij hoefden ook niet weg. Ontbijt dag vooraf te bestellen maar Supermarkt op 2 min rijden. Heerlijke vakantie gehad! Voor jonge gezinnen (tot ca 12 jr) echt aan te raden!!

• 7Lizzy16-08-2022

Prima maar niet nog een keer

Leuke kleine camping voor kinderen tot 12 jaar. Nederlands meisje bij de animatie. Maar die had er niet veel zin in. Mini disco werd opeens gecanceled omdat ze minimaal 8 kinderen wilde ipv 5. Animatie in de avond leek niet veel interessants. Dorpje is erg leuk en makkelijk te fietsen of lopen. Verder wat leuke plaatsjes en attracties binnen een half uur rijden. Zwembad was lekker tijdens de hittegolf. Maar anders erg koud. Netjes verzorgde camping met vriendelijk personeel. Maar erg duur voor een kleine camping. Nederlanders en Fransen 50 /50. Veel kinderen van baby tot 16 jaar van beide nationaliteiten.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Lisette23-09-2021

Fijne camping voor jonge gezinnen!

Wij hebben hier een fijne vakantie gehad. 11 dagen een premium stacaravan geboekt en deze was prima in orde en schoon. Personeel ook vriendelijk. Zwembad is ook prima, wel jammer van de handdoekenleggers.. maar deze werden gelukkig wel paar keer door de 'badmeester' weggehaald. Camping is netjes onderhouden en ons viel op dat kampeerders ook ruime plekken hadden. Helaas is de rivier niet toegankelijk voor kleine kinderen. Dammetjes bouwen is er niet bij.. dit was voor ons niet echt duidelijk vermeld op de website. Desondanks genoten, ook van de omgeving! Hebben ook 3x van het restaurant gegeten en vonden het iedere keer weer lekker. Brood haalden wij in het dorp. Je kan bestellen op de camping maar keuze is minimaal. Super U supermarkt ook vlakbij. Voor jongeren is er niks te doen maar voor de kleintjes is het een fijne camping! Zeker een aanrader. Bezetting is 50% NL en 50% FR.

• 8Bram29-08-2021

Heerlijke camping

In augustus 2021 hier 16 nachten geweest. Leuke camping, prima (camping) restaurant ( personeel matig ), leuk aangelegd zwembad en glijbaan. Ook kans op binnen zwemmen bij minder weer. We miste wel een ( soms handige ) 'fatsoenlijke' campingwinkel. Mooi groot voetbalveld en een basketbalveldje. Luchtkussen voor de kleintjes. Sanitair echt heel goed, veel douches met goed warm water, veel toiletten. Over het algemeen keurig schoon en vooral ook ruim. Eerste gedeelte van de camping is het leukst en heeft een open karakter. Tweede gedeelte waar wij stonden zijn mooie kampeerplaatsen maar alles met hoge heggen eromheen waardoor het echte camping gevoel voor mij wat ontbrak. Iedereen erg op zichzelf, daar moet je van houden. Omgeving aantal leuke dorpjes zoals Chauvigny, Angles sur l'Anglin. Ook Poitiers is de moeite waard. Supermarkt ( Super U ) op paar minuten rijden. Centrum stadje La Roche Posay 2 km wandelen vanaf camping

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Marloes26-08-2020

Fijne camping voor ouders met jongere kinderen.

Op het laatste moment deze camping geboekt. We hebben een zoon van 14 en 1 van 8. Die van 8 heeft zich prima vermaakt, veel vriendjes. De oudste had het lastig. De jongeren die er waren war Franstalig en spraken geen Engels. Hij heeft met veel activiteiten (voetbal, frisbee en waterpolo) mee gedaan maar hield er geen vrienden aan over. PLUSPUNTEN niet al te grote camping Fijn restaurant met redelijk goed en betaalbaar eten vriendelijk personeel en animatieteam Nette stacaravans Ruime plekken, ook voor kampeerders. leuk zwembad. MINDER het was soms wel erg rustig achter aan op de camping Stacaravan had geen horren, dus veel insecten binnen. Stacaravan stond onder bomen die al veel blad gaven en waar duiven in zaten ( en op de tafel poepten) (Had als voordeel veel schaduw) Als de camping vol is is het zwembad te klein Ontbreken uitgebreidere kampwinkel Weinig te doen in directe omgeving.

• 9Jose15-08-2020

Ruimte, gezelligheid, kindvriendelijk en netjes

Helaas maar 5 dagen hier verbleven. 😔Mooie nette schone caravans met veel privacy. Een super leuke Nederlands talig meid bij de kids club die ieder kind even leuk vindt. Restaurant prijs/kwaliteit prima. Camping is ruim opgezet waardoor je overal veel privacy hebt. Ligt aan de rivier waar je kunt suppen en kanoën. Ook is er een verwarmd overdekt zwembad en is het andere zwembad niet zo koud als anders in Frankrijk. 😉 Wij gaan zeker nog eens terug.

• 8Jeffrey Wetter15-08-2020

Mooie leuke, gezellige en nette camping....

Mijn vrouw en ik zijn samen met onze 3 dochters van 6, 5 en 2,5 op de La Roche Possay geweest. Wij de laatste 2 weken van Juli en de 1e week van Augustus hier geweest. Wij stonden op plek 102. Een top plek op een soort van klein veldje met toevallig ook Nederlandse kinderen, dus er was direct aansluiting. De camping zelf is niet te groot en niet te klein, gewoon goed. Geen op elkaar gepropt zooitje maar lekker de ruimte. De camping is niet te druk en in de avond en nacht rustig. Het sanitair schoon en netjes...... Het zwembad is goed. Leuke glijbaan met lekker zwembad. April (nl) Theo (frans) zijn een goede combinatie. Ieder kind op de camping was gek met ze!!! Word veel georganiseerd. Wij vonden de omgeving iets minder, wel mooie en prachtig maar wij houden van iets meer drukte. Het dorpje La roche Possay is erg leuk. Stad Poitiers leuk! Dorp Loches leuk!!

• 8An10-08-2020

Heerlijke vakantie

Super camping! Erg leuke animatie! Complimenten aan Theo en April! Ze doen het zo leuk! Gemoedelijke camping! Supermarkt dichtbij en leuke ontspannen sfeer! Speeltuin wel erg warm, misschien doek voor eroverheen! Minpunt is dat het restaurant/snackbar pas om 18:30 open gaat, met kleine kids niet zo handig voor de rest heerlijke vakantie gehad!

• 8Arena7301-08-2020

Leuk voor kleine kinderen

Hele nette mooi onderhouden camping. Er staat op de site dat het tot 17 jaar veel te doen. Daar zijn wij het niet zo mee eens, we hebben twee kinderen 1 van 18 en 1 van 15. Voor hun is er dus niet veel leeftijdgenoten. Het subben is een erg leuke bezigheid.

Wij vonden dat er niet te veel in de buurt te doen was. Wat zeker wel de moeite waard is om naar toe te rijden is de plaatsjes Angles-sur-Anglin en Chauvigny (hier heb je de velorail, deze moet van de te voren worden besproken)

Supermarkt is lekker dichtbij, je kunt er op de fiets naar toe. De bakker is in het dorp ook om de hoek.

• 9M30-07-2020

Camping aan te raden, vooral met (jonge) kinderen! Tot 12 jaar veel te doen! Ouder iets minder, maar wifi bij restaurant dus dan vermaken ze zich ook wel ;-) Dagelijks animatie door Theo, April (Nederlandstalig) en Kevin. Zijn heel enthousiast! Zwembad top! Alles schoon en verzorgd. Restaurant, simpel maar lekker. Bediening, soms wat krappe bezetting waardoor je wat langer moest wachten op je drankje/hapje. Omgeving, mooi, maar voor echte bezienswaardigheden moet je wel een uurtje rijden.

Camping Yelloh! Village La Roche Posay info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar