Hostel Val De Creusesterster

7.7Goed

Frankrijk, Poitou Charentes, La Roche-Posay

Op vakantie geweest naar Val De Creuse?

7.7Goed

Hostel info

Meer hostel info
Tonen op kaart

11 reviews over Hostel Val De Creuse

• 8juliette10018-05-2012

Droomkamer in fijn hotel

Wij waren hier midden mei drie nachten, kamer was voor ons gereserveerd door een vriendin. Voor 45 euro (actie) hadden we een ruime hoekkamer met aan twee zijden ramen, en vernieuwde balzaal van een badkamer. Uitzicht op de hier zeer brede Creuse, aan rand stadsmuur. Droomterras aan rivier. Het is waar, het is niet superstrak en netjes, (de kraan van de wastafel zat niet helemaal strak) maar het ziet er goed uit, charmant. Ik voelde me hier thuis, en het uitzicht en de ligging zijn onnavolgbaar. Wij hadden slechte berichten gehoord over het eten, maar ontbijt was meer dan perfect: eitje, kaasje van de regio, croissants, brood, sap, worst van de regio, vers fruit, zelfgemaakte jam. Een keer gedineerd en dat was prima, ik had kabeljauw op de huid gebakken met veel groene groenten, echt heel lekker. Mijn vriend paardenbiefstuk met een eitje en groenten. Eigenaars aardig en zeker niet glad, wat voor de een wel, en voor de ander geen probleem zal zijn. Ze zijn niet erg zakelijk.

Gereisd met partner in januari 2012

• 4Luc03-08-2011

Geen 2 de maal méér.

Ligging is ok, mooi in de loirestreek maar een zeer oud gebouw. Kamers zijn ok maar oud (oud meubilair), alles kraakt, klein bed maar de badkamer was ok. Eten is burgerkeuken. Niks speciaals. Er is een groot verschil tussen hotelgasten en restaurantgasten, die kunnen a la carte eten en de hotelgasten niet (die hebben zelfs geen enkele keuze), zielig. Het ontbijt was nog zieliger, 1 croissant en 2 stukken oud frans brood per persoon met alleen 2 soorten confituur. ZIELIGER kan het niet. Het is veel te duur voor wat je krijgt. De prijs moet zeker met 30 % naar omlaag voor de hotelgasten. De wijn die op de kaart staat, is veel te duur voor het eten wat je krijgt. Conclusie : het hotel (welk geen hotel is MAAR een herberg), wordt veel te hoog ingeschat.

Gereisd met partner in juli 2011

• 4Loire bezoeker29-07-2011

Nooit Meer, zeer ontgoochelend -----

Familiekamer met babybed uitdrukkelijk gevraagd bij reservering, bij aankomst was deze niet aanwezig.(2jarig dochtertje moet maar in groot bed slapen) Kamer kon niet gesloten worden, slot kapot (reeds geruime tijd gekend door eigenaar), doucheknop (zogezegd pas gerenoveerd??) zat muurvast. Enkel heet water mogelijk. Pas na passende interventie van reisorganisatie werden deze ongemakken verholpen. Daarna geen vriendelijke gezichten meer bij eigenaars. Wel vriendelijke bediening door serveuse. Avondeten : OK, niets meer; ontbijt zeer eenvoudig. Gelukkig konden we buiten avondeten, met mooi uitzicht op kerk en mooie omgeving. De eerste avond kan je de linnenzakken voor wasserij aanvaarden in hoekje van zithoek, maar na vijf dagen ze er nog. 's Morgens staan buiten op terras de tafels nog zoals we deze 's avonds verlaten hebben (met bijhorende vuile servetten)..... Zo kunnen we nog doorgaag. Orde en netheid zijn niet hun beste kant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 10danny en kathy wilsele15-06-2011

geweldig hotelletje

Zeer intiem hotelletje, nieuwe eigenaar , zeer goede keuken, mooie ligging, een aanrader voor iedereen, je mag al de reacties van voor 2010 vergeten, alles is er verbeterd, de baas is zeer spontaan en gemoedelijk, heb er 3 zalige dagen doorgebracht.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Bea en Luc16-05-2010

rustig - charmant - vriendelijke eigenaars

dit rustig gelegen hotel is een aanrader om te ontstressen en te genieten van de vriendelijke ontvangst en bediening en het lekkere eten. Een van de eerdere beoordelingen (over het eten) slaat blijkbaar op de vorige eigenaar. Het eten is er nu uitstekend !!

Gereisd met partner in mei 2010

• 0kajo20-01-2009

2 langere verblijven en zeer tevreden

Maar, heb vernomen dat de zaak is overgenomen en dat de vroegere uitstekende kok/eigenaar er niet meer is. Jammer, want uit de vorige reactie blijkt dat dit unieke plekje hem al mist .

Gereisd met partner in juli 2008

• 4Cordemans Carl09-12-2008

Aanrader voor een vermageringskuur

Belgische indruk van een ontevreden klant. Hoewel de eigenaar zeer vriendelijk is, is hij dringend toe aan een opleiding "kok". De keuken is ideaal voor wie gewicht wil verliezen. Uiterst kleine porties van het goedkoopste wat men op de markt kan vinden. Meermaals bereidingen die het voedsel verpesten. Ontbijt ontoereikend voor het aantal gasten. Houdbaarheidsdatum van hagelslag en Wasa-knacks overschreden!!!! Kamers met oude smalle en korte bedden. Negentiende eeuws meubilair. Op de beneden verdieping grote kamer, op het eerste zicht ideaal,maar blijkt zeer muf en vochtig na een nacht slapen. Kortom een aanrader voor wie eens goed wil afzien. Op de omgeving en de ligging van het hotel valt niets aan te merken. De jacuzzi in de kleine tuin verzachten het leed.

Gereisd met partner in september 2008

• 9Sofie20-08-2008

Charmant en gezellig hotelletje!

Wij zijn aangenaam verrast van het verblijf in dit charmant hotelletje! De Nederlandse eigenaar is enthousiast en zeer vriendelijk en is een zeer goede en creatieve kok die gevarieerd eten aanbiedt. Het is een mooie omgeving met lekkere wijnen. Spijtig dat onze kamer op de beneden-kelderverdieping lag zodat we niet konden genieten van het prachtige uitzicht over de Creuse. Een aanrader, zeker voor koppels zonder kinderen erbij.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Sofie20-08-2008

augustus 2008 - 5 nachten verbleven met partner

Wij zijn zeer aangenaam verrast van ons verblijf in Val de Creuse! De Nederlandse eigenaar is heel enthousiast en vriendelijk en een uitstekende kok! Het hotelletje heeft heel wat charmes... gezellig om er te vertoeven! Mooie omgeving en lekkere wijnen.Onze kamer lag op de onderste verdieping/kelder en dus konden we niet genieten van het mooie uitzicht. Een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 10Johannes18-09-2007

Prachtig hotelletje. Unieke ligging. Zeer rustig, lekker eten, mooie sfeervolle kamers, vriendelijke bediening en onthaal door Nederlandse eigenaar en tevens schitterende kok. Gaan zeker terug.

Gereisd met partner in september 2007

0 tips over Hostel Val De Creuse