WebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°1°
8,2

Omschrijving
Camping La Roche Posay Vacances in La Roche-Posay heeft ruime plekken met veel schaduw. Het zwembad is veilig en schoon, maar wel wat klein. In het restaurant kun je makkelijk even wat eten. Direct naast de camping kun je kanoën, maar er zijn ook veel andere uitstapjes mogelijk. Ga bijvoorbeeld eens naar dierentuin Zooparc de Beauval.

We hebben een aantal aanbieders voor La Roche Posay Vacances voor je op een rij gezet:

97 reviews over Camping La Roche Posay Vacances in het Nederlands

geweldig!

Brenda van Gils,
7-2-2019

Super mooie leuke en vooral zeer nette camping.

Voor de kinderen erg leuk ze hebben genoten, animatie zwembad speeltuin viel in goede smaak.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Erg leuke vakantie gehad!

Kim Vroegh,
5-9-2018

Hele leuke overzichtelijke camping! Mooie ruime plekken, de ene wat meer schaduw dan de andere.

Sanitair was erg netjes en schoon.

Erg leuk zwembad, idd druk met mooi weer maar dat is denk ik overal. Bij het restaurant op de camping kan je ook lekker eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke camping. Netjes en relaxed.

M. uit Enschede,
25-8-2018

Leuke camping voor kinderen (onze jongens zijn 5/8/10/11 ). Toiletgebouwen zijn netjes en worden ‘s ochtends goed schoongemaakt. Personeel kan in sommige gevallen Engels, maar de Fransen doen hun best dit ook te spreken (dat zien wij vaak anders). Prima broodjes op de camping (wel bestellen). Dorpje is op fiets/loop afstand (Super U is via leuke route nog sneller). Zwembad is precies goed. Kanoën kun je ook direct de camping. Hippodrome ernaast is een aanrader. Campingplekken zijn ruim en veel in de schaduw. De regio staat niet bekend om zijn vele sportactiviteiten, maar daar kozen wij ook niet voor. Onze kinderen zijn niet zo van de animatie, deze is er wel en ook actief. Rond 23:00 is de camping in rust. Futuroscope geweest, kaartjes vanaf 17 uur gekocht (op een hele warme dag), is aan te raden vanwege de drukte, zit op half uurtje rijden. Kasteel de Chenonceau op uurtje rijden, ook een aanrader.

Mylene,

Gereisd anders in augustus 2018

heerlijke vakantie!

Simon,
15-8-2018

Heerlijke vakantie gehad op deze camping! Onze kinderen (tussen 1 en 8 jaar) hebben genoten. In de omgeving is genoeg te doen. Plekken zijn ruim en schaduw plaatsen zijn voldoende aanwezig. Ontvangst was vriendelijk en receptie- en kantine/barpersoneel zijn behulpzaam en vriendelijk.

Zwembad was heerlijk voor de kleintjes, fijn de verschillende badjes en dieptes (water lekker warm). Supermarkt om de hoek.

mogelijke verbeterpunten:"

- maar op één plek mogelijkheid tot legen chemisch-toilet (deze zijn ook aan vervanging toe)

- zwembad is erg leuk maar net te klein voor het aantal plekken op de camping

Geweldig

Robin Huizer,
10-8-2018

Voor de 3e jaar naar camping La Roche-Posay geweest en zoals elke jaar weer een top vakantie genoten. Niet een al te grote camping wat dit juist ideaal maakt met kinderen omdat het lekker overzichtelijk is. De eigenaar en personeel spreken vloeiend Engels wat dus ook weer ideaal is met kinderen omdat ze zelf ook uit de voeten kunnen met bestellen. In de omgeving is ook genoeg te doen maar daar moet je wel een stukje voor rijden. Al met al weer een top vakantie beleeft en weer voor herhaling vatbaar.

Topcamping!!

Helwie Schnieders,
7-8-2018

Wat een heerlijke vakantie!! Super mooie plekken. Wij stonden op een heerlijke schaduwrijke plek (102) Ook super leuk aan een grasveldje, wat super leuk is met kids. Alles is super netjes! Animatie erg leuk... Het zwembad is super leuk, voor ieder wat wils. Alleen iets wat klein bij hoge temperaturen. Maar ondanks de drukte, altijd een bedje beschikbaar. De toiletvoorzieningen zijn prima, het zijn de mensen die het smerig maken. Het wordt minimaal 2x per dag schoongemaakt. Daar is echt niets op aan te merken. Ze spreken goed engels en zijn heel erg behulpzaam! Kortom een onvergetelijke vakantie!

1 tip... Een groot schaduwdoek boven het grote speeltoestel bij het restaurant. Die staat de gehele dag volledig in de zon.

Bedankt voor de geweldige tijd!!

Een top vakantie.

Patrick Vd bos,
3-8-2018

In een woord een super camping. Relaxte sfeer, leuke activiteiten en omgeving. Lekker compact en overzichtelijk. John en crew bedankt voor de top vakantie

Mega goed

Danny van den Haak,
31-7-2018

Is werkelijk een super camping. Knap horeca gedeelte. Goed zwembad zoals de foto's beloven. Het sanitair waar vorig jaar de meningen over verdeeld waren laten nu niets te wensen over zd zinn netjes en schoon. Uiteraard laat de gebruiker zijn sporen na maar daar kan je als eigenaar niets aan veranderen. Simpel gezegd een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Direct boeken

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Roche Posay Vacances in La Roche-Posay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Roche Posay Vacances zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.