Kasteel Chateau Valcreuse

Kasteel Chateau Valcreusesterstersterster

9.6Fenomenaal

Frankrijk, Poitou Charentes, La Roche-Posay

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Valcreuse voor je op een rij gezet:

Kasteel info

Meer kasteel info
Tonen op kaart

59 reviews over Kasteel Chateau Valcreuse

• 2019
    9Gert De Mesure17-07-2019

A place to go and to go back

• heel mooi gelegen langs een rivier in een groot domein met eigen wijngaard, op slechts 500 m van het centrum van het kuuroord La Roche – Posay.
    • Gelegen in een streek met veel excursiemogelijkheden (o.a. Loirestreek)
    • Heel ruime kamers met vernieuwde badkamers en een aparte dressing
    • Mooi zwembad met een nieuwe poolbar
    • Heel uitgebreid ontbijtbuffet met verse en lokale producten
    • Avondeten (4 gangen) met lokale chefkok en verse producten uit de regio. Alle gasten eten samen met de gastvrouw en –heer. De uitgebreide wijnkelder is een plus

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 10Paul Eelen24-06-2019

Top vakantie in een top locatie bij top mensen.

Prachtige locatie. Top gastvrouw en gastheer die altijd voor je klaar staan. Heerlijke aperitieven aan de poolbar en daarna dineren in de schaduw van de bomen of in de mooie zaal van het kasteel. Het ontbijt is buiten categorie - in positieve zin uiteraard - met elke dag weer een nieuw zoet en hartig hapje. Veel bezienswaardigheden in de nabijheid. Verkwikkend slapen in de wijsheid dat je de volgende dag opnieuw kan genieten van al dit heerlijks

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Eliane Calderon23-06-2019

pure verwennerij

Ons verblijf in Chateau Valcreuse is bijzonder goed meegevallen. Na een rondleiding van de gastvrouw Caroline werd een hapje en drankje aangeboden aan de poolbar. Onze suite Emotion was smaakvol ingericht met zeer mooie antieke stukken die in een kasteel toebehoren. De badkamer, met zowel een bad als een inloopdouche, is volledig gerenoveerd geweest, met kwaliteitsvolle materialen. Na een duik in het zwembad werden we uitgenodigd voor het aperitief en diner. De huischef verwende ons met een aperitiefhapje, voor –en hoofdgerecht alsook kaas en dessert. Het eten was van hoogstaand niveau. Er waren ook aangepaste wijnen bij het menu. Het ontbijt de volgende dag vond plaats op het terras achteraan het kasteel met zicht op de rivier La Creuse. Er was een uitgebreide keuze aan streekproducten, brood, charcuterie, drank, kaas, ook zelfgebakken pannenkoeken en vers geperst fruitsap. We hebben enorm genoten van ons verblijf in Chateau Valcreuse!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Johan en Hilde23-09-2018

Mooi verblijf op een prachtig domein

We verbleven in de gloednieuwe gite van het kasteel. Na de ontvangst op de chateau, de rondleiding en prima uitleg in de gite van Caroline en Alexander, werden we een welkomstdrankje aangeboden in de poolbar aan het zwembad. Reeds een goede start van een mooi verblijf. De goed ingerichte gite, laat je de mogelijkheid te kiezen tussen alle accommodaties van de chateau zoals aanschuiven aan de table d’hotes, het ontbijt, gebruik van het zwembad of zelf de handen uit de mouwen te steken om te koken of te BBQ-en. Een heel goede trouwens! Prima vlees te verkrijgen bij de plaatselijke beenhouwer in het dorpje. Bij Caroline kon je altijd terecht voor een tip qua bezienswaardigheid: van de geitenkaas boerderij tot de Chateaux de la Loire, van elk heeft ze wel een folder of een gepaste uitleg klaar. Kortom, een mooi verblijf in een prachtig domein!! De gite is echt een aanrader voor gezinnen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Klaas02-09-2018

Buitenaards goed

Lees het verhaal van de andere gasten, dat klopt en is niet overdreven.

Gewoon een paradijs op aarde met buitenaards vriendelijke eigenaren

Heerlijke stoelen rond het zwembad heerlijk eten etc Wij gaan terug!

Luxe genieten in een warme atmosfeer : valcreuse

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10KDK24-08-2018

Een droomvakantie!

Wij verbleven in de spiksplinternieuwe gîte La Masion des Papillons Bleus in de voormalige conciergewoning van het chateau. Wij verbleven eerder ook al meerdere malen in de chambres d'hôtes. Met onze kinderen was de gîte ideaal: prachtig ingericht helemaal in de stijl van het chateau met een eigen privétuintje met BBQ (en zalige bedden!), en tegelijk mochten we gebruik maken van alle faciliteiten van het chateau-domein. Ontbijtbuffet en tables d'hôtes konden bijgeboekt wanneer en hoe vaak je dat wil (wij deden 2x ontbijt en 3x tables d'hôtes gedurende onze week). Voor de kinderen is er een kinder tables d'hôtes 1.5u voor dat van de volwassenen onder begeleiding van een nanny zodat iedereen zonder stress kan genieten van het diner. Ook in de gîte werden wij als topgast behandeld. Gastvrouw en gastheer Caroline en Alexander verstaan de kunst jouw wensen te lezen! Ze deden er alles aan ons thuis te laten voelen, evenals hun geweldig team.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Eric en Eline21-07-2018

Perfect!!

Heerlijke plek en fantastische locatie zo aan de rivier, de kamers maar ook de tuin tot in de puntjes verzorgd, bijzonder sfeervol ingericht, met veel gevoel van stijl en sfeer prachtig op elkaar afgestemd, aan alles is gedacht, bovendien allerhartelijkst ontvangen door Caroline en Alexander, zalig eten en drinken en een gastheer die je enthousiast vertellend rondleidt door tuin (eigenlijk meer een park want maarliefst 7 hectare!) en boom-/truffelgaard....... Kan niet beter; perfect dus!! We komen hier zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Nele11-07-2018

Een zalige plek om zeker naar terug te keren

Chateau Valcreuse is een pareltje in Frankrijk. Een mooi kasteel met verzorgde kamers, zalig zwembad, een zonovergoten domein met zalige geurende lavendel en ook nog eens lekker eten. Genieten vanaf het eerste moment. De hartelijke ontvangst van Caroline en Alexander maken het helemaal af. Wij hebben samen met onze 2 kids genoten! Een aanrader voor een kort of langer verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Wim11-06-2018

Gewoon geweldig!

Zonder meer een prachtlocatie! Zo 1 van die plaatsen waarvan je denkt, deze plek is gewoon perfect! We hebben dit jaar alvast opnieuw geboekt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

10Daisy De Block29-09-2017

Nog steeds ons paradijsje...

2017, vijfde maal (vorig jaar in mijn vorige beoordeling gezegd), tja, al hetgeen al gezegd is geweest is er nog altijd, je komt niets tekort,niets is teveel gevraagd. Wederom een fantastisch verblijf gehad, op naar 2018!

Gereisd met partner in juni 2017

5 tips over Kasteel Chateau Valcreuse

• tom geudens, 14-09-2013

De eigenaars zijn heel functioneel op gebied van organisatie van picknick, feestjes en uitstapjes, zeer fijn als je met vrienden bent.

• Daisy De Block, 09-06-2013

Betaal iets meer voor de kamers met zicht op het dal en de rivier.

• Peter De Meulder, 16-07-2015

Alle kamers zijn geweldig maar die aan de achterzijde hebben zicht op de rivier.

1 vraag over Kasteel Chateau Valcreuse

• Joop en José Koch, 06-05-2017

Reservering voor dinsdag 4 juli

Hebt u een mooie kamer voor ons op dinsdag 4 juli?

Kasteel Chateau Valcreuse info

• Aantal sterrensterstersterster