Camping Les Peupliers

16 reviews over Camping Les Peupliers in het Nederlands

Fijne camping !

Peter Hollestelle,
25-9-2017

Wij hebben een leuke tijd gehad op deze nette camping met fijn en schoon zwembad. De mobile homes zijn netjes en compleet.

Voor ons een aanrader. Joyce en Peter uit Kats in Nederland

Douches kapot en niet schoon, toiletten vaak smerig

Vriezekolk JARNO,
25-8-2017

Douches kapot en niet schoon, toiletten vaak smerig. Mooie camping maar onderhoud is erg slecht.

Het is allemaal goed geregeld, wij hadden een huisje gehuurd en dit was van alle gemakken voorzien, vaatwasser, koelkast, aparte toilet en douche. Heerlijk met een baby, er waren gezien het laagseizoen, veel gezinnetjes met kleine kindjes, dat is ook leuk tijdens het zwemmen voor de kindjes en koppels zonder kinderen. Wij vinden het echte aanrader en hopen in de toekomst terug te gaan.

Zwembad, springkussens, sauna, hammam, speeltuin, fietsenverhuur, restaurant alles was keurig en niet te druk.

Let op als je een zonneaanbidder bent, dat je goed je plekje kiest met veel zon overdag, de camping is omringd met mooie (naald)bomen.

Gezellige, kleinschalige camping.

Timmers
23-8-2016

Op deze camping, verhuren ze voornamelijk stacaravans (in alle soorten en maten) en hebben ze slechts 20tal campeerplekken. Wij hadden 1 van deze plekken met onze familietent. Deze plekken zijn niet heel erg ruim, en je kan pech hebben dat je ook enkel schaduw hebt. Sanitair niet denderend, niet superschoon (geen wc brillen...) Douches op 1 temperatuur, en was op sommige dagen super heet! Wel gemeld bij receptie, maar werd helaas niets aan gedaan. Restaurant is erg goed, wij hebben er lekker gegeten. En niet heel prijzig. Camping is wel heel "Frans"... Raar om te zeggen, maar de meeste gasten zijn de Fransen zelf, op wat Engelsen na. Bijna geen Nederlanders. Onze kinderen van 10 jaar oud, daardoor geen aansluiting gevonden bij andere kinderen. Ook animatie is enkel in het Frans.

let op bij het zwembad! De mannen/jongens zijn verplicht een "speedo" zwembroek te dragen. Ile de Ré is verder prachtig. Mooi eiland en super mooie stranden.

28-7-2016
  • Sfeer in stad10
  • Activiteiten6
  • Sfeer in stad10
  • Activiteiten6

Mooie camping in een nog mooiere omgeving. Onze eerste maal op een camping met de kids kon niet beter verlopen

Locatie heel fijn, mooi zwembad

Marcella
18-1-2016

Les Peupliers ligt op max 10 minuten fietsen van La Flotte. Ile de Ré en plaatsjes als La Flotte en Saint Martin de Ré; echt fantastisch! Wij zijn geen kampeerders, maar nu voor het eerst geprobeerd in een mobile home op Les Peupliers. Een overzichtelijke camping. We houden van rust en dat vind je het beste in de mobile homes die rechts van de ingang liggen, ik dacht nrs 30 - 40, maar weet het niet zeker meer. Eerste nacht in een mobile home pal aan het hoofdpad, vreselijke nacht gehad; veel lawaai. Bij de receptie reageerde men heel vriendelijk en we konden een uur later over naar een rustiger gelegen mobile home. Het zwembad is heel fijn, de kinderen hebben het nog over de glijbaan. Horeca op de camping vonden we niet goed, maar je hebt er van alles en als je even fietst of 5 minuten in de auto stapt zit je al in het fantastische haventje van La Flotte, met tal van restaurants. Animatie in het Frans, maar onze dochter van 7 vond het desondanks helemaal leuk om mee te doen. We kennen het kamperen niet echt en vonden de mobile home wat armoedig en de plek waarop hij stond was zanderig, klein, maar wel met voldoende privacy. Verder wel schoon.

Er zijn voornamelijk mobile homes voor de verhuur, maar achterin op de camping zijn er ook ruime, rustig gelegen kampeerplekken met haagjes als afscheiding en grote bomen. Wel hanengekraai heel vroeg! Je zit aan straatjes, welke namen van planten hebben. De camping heeft een mooi zwembad, maximaal 1.40 meter diep, met een glijbaan en een kindergedeelte dat zo'n 25 cm diep is, een klein glijbaantje heeft en een waterkiepbak. Ook een bubbelbad is aanwezig, alleen toegankelijk vanaf 16 jaar. Een sauna en Turks stoombad zitten in een apart gebouw met de fitnessruimte. Dit is wel gratis, maar ook eenvoudig en voor maximaal 4 personen tegelijkertijd geschikt. Er is een voetbalkooi, twee tafeltennistafels, een speeltuin, een redelijk groot opblaastoestel en trampoline en een podium. Er wordt voor de kinderen elke dag wat georganiseerd, maar in het Frans. Ook is er vaak s'avonds een klein optreden op het podium en soms livemuziek in het restaurant, dat goedkoop is, en een kleine kaart heeft.

Heerlijke camping

Henry
20-7-2014

Mooie stacaravans, mooi kinderzwembad, luchtkussen. Heerlijk restaurant.

Frans georiënteerd; kids club ook en dat is dan wel jammer voor de kinderen.

Weinig nederlanders.

Het eiland geeft een beetje een miss marple effect qua huisjes en sfeer.

La Flotte super plaats, mooie haven met heerlijke terrasjes.

Een fijne plek, gemoedelijk en kindvriendelijk

Roos Schippers
16-9-2013

Het ziet er vriendelijk uit. Personeel is welwillend en vriendelijk.

Een heerlijk vakantie

Fam C
26-7-2013

Wij zijn er met onze 4 kinderen geweest.

Zeer vriendelijke mensen en je wordt goed geholpen.

De stacarvans hadden een overkapt taras

Het zwembad was heel mooi, maar de randen zijn scherp dus waterschoenen aan.

Het was er lekker rustig en zo klein, dat ze jongste niet kon verdwalen.

Op loop afstand zo op het stand (net strand)

Het enige nadeel is dat in het hoogsizoen het zwembad wat klein is en animatie is er nauwelijks.

Maar we hebben ontsettend genotene !

We hebben een aantal aanbieders voor Les Peupliers voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Peupliers in La Flotte en Ré(Charente Maritime) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Peupliers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.