Hotel Les Hauts de Cocraud

4.3Onvoldoende

Frankrijk, Poitou Charentes, La Flotte en Ré(Charente Maritime)

Op vakantie geweest naar Les Hauts de Cocraud?

4.3Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Les Hauts de Cocraud voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

4 reviews over Hotel Les Hauts de Cocraud

• 1Bas09-11-2014

Niet boeken!

Beste mensen,

Wij zijn in september 2014 1 week verbleven bij: Hotel Les Hauts de Cocraud* , waar ze deze 3 sterren aan verdiend hebben is on een raadsel!. Het geheel complex is zwaar verouderd, de appartementen zijn ontzettend klein!, geboekt via touroperator, denk dat ze zelf hier al jaren niet zijn geweest, anders zouden ze dit Nooit meer aanbieden.

La Flotte en het eiland zijn prachtig!, maar boek deze accommodatie niet, betaal wat meer en krijg een fatsoenlijk onderkomen, wij betaalde 550,-(!) voor 1 week in deze ellende.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 3Vereecke02-03-2012

Een regelrechte ramp

We kregen 4 lakensets mee om zelf ons bed op te maken. 5e persoon vergeten en die moest in ladenbak van zetel slapen. Het huisje zag er op het eerste zicht charmant uit: wit huisje met leuk terrasje en modern ingericht, maar op verschillende plaatsen vonden we grote schimmelplekken terug. Door een storm enkele jaren geleden was bar en restaurant gesloten en moesten we 's morgens ons ontbijt op een plateau aan de receptie afhalen: dit stelde niets voor en stokbrood vooraf afgesneden. Tassen, borden en bestek moesten we uit het keukentje in het huisje halen en zelf afwassen. Aangezien we half pension hadden geboekt, hadden we hierop niet gerekend. 's Avonds werden we voor het avondeten naar een visrestaurantje gestuurd op zo'n kilometer van het hotel. viel wel mee met zicht op zee. Mooi buitenzwembad. Achteraf klacht ingediend en aanvaard. Dit was geen half pension!! Wel mooi eiland.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 0tessa van snick09-01-2012

leuk

Leuke huisjes met eigen terras omheind door een muur, dus veel privé, al zie je ook wel niets natuurlijk. Heel goed gelegen,dicht bij La flotte en de zee. La flotte is heel leuk,mooi haventje,leuke winkeltjes. Zwembad stelt niet veel voor, super koud water, niet voor kleine kindjes. Toch een aanrader qua prijs/kwaliteit en ligging.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2008

• 9karine14-05-2006

zopas terug van een weekje ile de Ré. Prachtige reisbestemming om te wandelen en te fietsen, in de kleine dorpjes rond te dwalen. Het gehuurde huisje was tot nu toe het beste wat we ooit gehuurd hebben : heel proper, veel ruimte, sanitair ok, veel opbergruimte, een keuken met frigo en vaatwas, een afgesloten terras met tuinmeubelen. In de zomer een goeie bestemming voor gezinnen met kleine kinderen. Heel goeie ligging : op 1 km van het dorpje La Flotte met verschillende winkeltjes en bovendien iedere morgen markt. Prachtige vakantie gehad, daar gaan we zeker terug.

Gereisd in mei 2006

Hotel Les Hauts de Cocraud info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Soort strandZand

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin