Camping Le Bel Air

9 reviews over Camping Le Bel Air in het Nederlands

Geen blijvertje

Wipamaba
26-8-2017

Drukke camping aan de rand van het leuke dorpje la flotte met supermarkt op loopafstand. Vriendelijk personeel echter sanitair niet altijd schoon, veel lawaai van de Franse buren,kampeerplekken met weinig privacy en kwaliteit restaurant matig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie ligging

Fam. Schouten
19-8-2017

Echt Franse camping op een hele mooie ligging. Centrum van het pittoreske La Flotte is op 5 minuten loopafstand. Met de fiets is het mooie Ile de Ré te ontdekken. Voornamelijk Franse gasten, goed voor het opsnuiven van de Franse sfeer. Animatie volledig Frans. Zwembad is prima voor een frisse duik maar ontdek vooral de mooie stranden op het eiland.

Volle maar toch rustig en gemoedelijke camping

Jacky
5-9-2016

De camping ligt aan de rand van het dorp La Flotte. Deze locatie maakt dat je lopend/fietsend gemakkelijk het dorpje bereikt met het haventje met restaurantjes en markt. De camping was volgeboekt en de accommodaties lagen dichtbij elkaar. Maar goed, op een camping leef je buiten en met anderen om je heen. 's Avonds was het na 22.00 uur echt rustig. Er is een klein maar prima zwembad en een bar waar je pizza kan halen. Niet echt bijzonder maar is goed te eten. De camping is schoon (weten echter niet hoe de douches en toiletten waren want wij hadden een huisje gehuurd). De huurtenten en huisjes op palen zijn erg leuk! Toen wij er waren, waren er heel veel Fransen en Engelsen maar weinig Nederlanders. Voor kinderen is er animatie maar die is niet in het Nederlands! Achter de camping ligt een grote supermarkt welke via een achteruitgang van de camping makkelijk lopend te bereiken is. Ile de Re is een heel fijn eiland waar je alles goed met de fiets kunt doen! Veel fietspaden!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Prima Camping

Kris
5-8-2015

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het begon niet heel goed omdat onze accommodatie niet op de afgesproken tijd klaar was. ( er was ons vertelt vanaf 14u toch zeker vanaf 16u uiteindelijk werd het bijna 18u .. ) De accommodatie was echt perfect. ( cabine lodge ) helemaal compleet en niets aan op te merken. Camping zelf ik niet heel mooi. Staanplaatsen i.d. wat dicht op elkaar en toiletgebouwen niet heel erg schoon, maar daar hebben wij alleen de eerste dag tijdens het wachten gebruik van moeten maken.. Zwembadje niet heel groot, maar prima vermaakt. Het weer zat ook wat tegen helaas, maar toch genoten. La Flotte is een heel mooi charmant dorpje en de camping is erg centraal gelegen. Je loopt zo naar het dorp voor een hapje te eten of naar de supermarkt echt heel vlak bij.

St Martin is zo`n 20 minuutjes fietsen en een heel mooi stadje zeker de moeite waard. De mooie stranden zijn aan de andere kant van het eiland. Deze kant heeft vooral mooie havens..

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima. Eenvoudige camping, mooie omgeving

Yvon Deventer
2-8-2015

Camping is eenvoudig. Zwembad is naast peuterbad op alle plekken te diep om te staan voor kinderen, maar meestal wel rustig. Naast pingpong, springkussen en jeu de boules is er niet veel te doen, Ondanks weinig Nederlandse recensies toch veel Nederlandse gezinnen/kinderen. Huuraccommodatie was prima, camping zelf was minder mooi. Pluspunten zijn locatie (nabij Flotte en stranden + supermarkt). Stadjes op eiland zijn prachtig, echter naast stadjes en strandjes voor kinderen niet veel te doen. Vuurtoren en St Martin de Re zijn aanrader. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

vreselijke camping

de vries
2-8-2015

Wij vonden de camping vreselijk. Wel redelijk ruime plaatsen, maar niet afgeschermd van elkaar. De grond was mul zwart boszand, waardoor alles zwart werd. Mensen om ons heen waren tot ver na middernacht wakker. Toilet gebouw was niet erg schoon, wel genoeg douches, weinig toiletten. Deuren gaan naar binnen toe open, is erg ongemakkelijk. Zwembad was klein, maar pima. We hadden voor een week gereserveerd, maar zijn eerder vertrokken. Het was helaas niet mogelijk om geld terug te krijgen. Ook veel geluidsoverlast van omgeving (weg, circus etc). De huuraccomodaties zijn mooi, maar duur en staan dicht op elkaar. De supermarkt is wel handig dicht bij. Ook is het eiland prachtig, leuke gezellige plaatsjes en mooie stranden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Prima camping

Yvries_1
14-8-2014

Prima camping op prachtig eiland dichtbij het pittoreske la Flotte. De huur accommodaties zijn vrij nieuw en prachtig. Staan wel wat dicht op elkaar. Wij zaten in een cabanlodge met badkamer, dus geen gebruik hoeven maken van de sanitaire voorzieningen op de camping. Camping is vooral geschikt voor gezinnen met kinderen tot 10 jaar. Voor oudere kinderen is het saai. Zwembad is eenvoudig maar prima. Grote supermarkt direct achter de camping op loop en fietsafstand, ideaal. Voor de camping zelf zouden we niet perse terug gaan, voor de accommodatie en de ligging echter wel. En zeker voor het eiland dat zeer de moeite waard is.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie

vanessa dries
19-8-2013

Wij zijn voor het eerst naar dit eiland geweest en vonden het prachtig!! De camping was niet te groot en niet te klein en lekker relaxed! Onze jongens van 7, 5 en 5 vonden het er erg leuk! De oudste kon al alleen naar het zwembad en de jongesten konden niet bij het kinderslot! Het zwembad is ook lekker rustig dus je kan je kinderen gewoon hun gang katen gaan. Er zijn 4 toilet gebouwen waarvan 1 echt oud en stinkt en de gene achter het zwembad het meest schoon en eigenlijk nog niet ondekt! Verder moet je zeker je fiets mee nemen want het fietst daar prachtig! Het mooiste strand vonden wij bij bois plage. Waar wij overigens wel met de auto naar toe gingen. Ik vond deze camping zeker een aanrader als je van eenvoudig en een relaxte vakantie houd want in onze 2 weken dat we daar waren is er maar 1 avond karaoke geweest en verder heerlijk rustig!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Vrij eenvoudige camping, maar goed bevallen

Familie Vissers
28-7-2013

10 dagen op deze camping gestaan. Prima bevallen. We hadden een ruime plek aan de rand bij het sportveld. De kinderen hebben zich goed vermaakt in het zwembad. De activiteiten waren in het Frans. De camping ligt centraal gelegen op loopafstand van la Flotte (erg mooie plaats!) en achter de camping is een hele grote supermarkt. Het sanitair is verouderd (wel wc papier, geen wc brillen) en een aantal douches waren continu buiten gebruik. Wel heerlijke douches. Het water voor afwassen was nog niet lauw te noemen. We hebben het naar onze zin gehad maar bij een volgend bezoek aan het eiland kiezen we een andere camping.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bel Air in La Flotte en Ré(Charente Maritime) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bel Air zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.