Camping La Grainetière

Camping La Grainetière

12 tips over Camping La Grainetière

Bas en Hester, 31-8-2014

Het eten (in de tuin), de gastvrijheid en de sfeer bij Restaurant La Maison (restaurant-lamaison.com) vonden wij TOP! Ligt vanaf de camping net voorbij Saint Martin de Re.

Ook restaurant Le Taxi Brousse is een aanrader. 50m van het strand met een zwembad in de tuin. Ligt bij plaatsje La Couarde-sur-Mer.

Petra, 8-7-2014
Heerlijk eiland om te fietsen! Vraag expliciet naar stacaravan met vaatwasser als je een luxe caravan boekt!
renevandensteen, 17-9-2013
Wij hebben op enkele obstakels na, heerlijk kunnen fietsen op het eiland.

Saskia Ruigrok, 25-8-2013
Bezoeken aan La Flotte en Saint-Martin zijn een aanrader, vooral 's avonds. Het strand aan de Noordkant (Le Lizay) is prachtig. Geen keien, zeewier of strandvliegen. Het eten in restaurant Pinoccio in La Flotte is heerlijk en niet duur. Bovendien hebben ze een leuk kindermenu en wordt het eten razendsnel geserveerd.
Judith, 9-8-2013
Ezeltje rijden in St. Martin, ijsje eten in La Flotte, Notre Dame de Ré bezoeken (ruïne met leuk fietstochtje te bereiken)
danielle, 3-8-2013
Het strandje in la Flotte is heel klein, mooiere stranden bij Le bois plage, le gros jonc, of iets verder weg supermooi bij Rivedoux of bij de vuurtoren.

Steven, 26-7-2013
Ga rond 14 juli en geniet van het prachtige vuurwerk in La Flotte.
De Regt, 19-8-2012
Het ezeltje rijden is een aanrader, het aquarium is een aanrader. Een fietstocht langs de kust naar Loix is een aanrader, de Phare des Baleines beklimmen is een aanrader, de ochtendmarkt in Le Bois is een aanrader, de avondmarkten in La Flotten en St Martin zijn een aanrader.....
Tillie, 7-8-2012
De plaatsen St. Martin en La Flotte zijn erg leuk, mooie haventjes, heerlijk ijs! De markt in Le Bois en Plage is een aanrader. Van het strand Le Petit Sergeant zijn we weggevlucht, vanwege alle beestjes haha, maar verder zijn er mooie stranden. Tip: neem voor de kinderen schepnetjes mee, je kunt bij eb allerlei zeediertjes vangen en bekijken. Het aquarium in La Rochelle is ook een aanrader, naar La Rochelle gaan om te winkelen, geen aanrader!
Frank, 30-7-2012
Strand La Gollandieres is erg mooi en bovendien kan er ook bij eb worden gezwommen, in tegenstelling tot bij La Flotte.