Camping La Grainetière

9.3Fenomenaal

Frankrijk, Poitou Charentes, La Flotte en Ré(Charente Maritime)

9.3Fenomenaal

• 8.8Eetgelegenheden
  • 9.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

254 reviews over Camping La Grainetière

• 9Magda Okkerman26-06-2020

Fantastisch plekje op een schitterend eiland!

Voor ons een nieuw stukje Frankrijk op een schitterende camping met schoon sanitair, overal desinfecterende handgel, er werd in dit Corona tijdperk alles gedaan aan hygiëne!

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Magda Okkerman25-06-2020

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Nieuw stukje Frankrijk voor ons, maar wat is dit een leuk eiland met gezellige plaatsjes. Heel fijne camping met schoon sanitair, wat wij zeker in deze Corona tijd erg belangrijk vinden, overal desinfecterende handgels, super geregeld

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    8Gaby06-08-2019

Prima camping op Ile de ré

Fijne camping op Ile de Ré. Prima zwembad en goed sanitair. Wel even oppassen dat je niet te dicht bij de weg gaat staan want die hoor je wel. Stacaravans zien er ook prima uit.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Els05-08-2019

Heerlijke camping. Klein en overzichtelijk zodat onze knd van 7, 5 en 3 jaar zelf over de camping konden fietsen. Grote staplaatsen in (half)zon en schaduw. Plekken zijn speels opgesteld. Zwembad is heerlijk verwarmd en leuk met een klein glijbaantje voor de kleintjes, whirlpool en jacuzzi. Speeltuintje was leuk voor onze kinderen. Receptie en barpersoneel vriendelijk En het eten in het restaurant is lekker! Sanitair ziet er netjes uit. La flotte en saint Martin zijn denk ik wel de leukste dorpjes. Maar ook Ars en Re is een aanrader. Veel goede fietspaden en bij elk dorpje leuke speeltuintjes voor de kinderen. Fijne brede stranden. La Rochelle is zeker een bezoek waard. Evenals het aquarium en het Maritiem museum daar. Een boottochtje naar fort Boyard is ook leuk! Al met al een heerlijke gemoedelijke camping op een erg leuk eiland.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Smeets Moors23-06-2019

Prachtige camping !!

Mooie camping op een mooi eiland. Prachtig om te fietsen en zeer mooie dorpjes. Luxueus sanitair, zeer verzorgd. Mooi zwembad. Mooie ruime plaatsen, goede broodjesservice, vriendelijk onthaal. Lekkere pizza's aan de bar. Een echte aanrader om het eiland te verkennen. Saint martin en Flotte de re zijn de mooiste dorpjes met vele shops en restaurantjes en dagelijkse markten met plaatselijke producten. De supermarkten Leclerc en Intermarche zijn vlakbij.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 10J.M. Soeters19-06-2019

fantastisch

excellent camping. vriendelijk en behulpzaam personeel.lekker eten. etc.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Wietse Visser23-08-2018

Mooie, fijne, kleinschalige en gezellige camping

Fijne, kleinschalige camping met hele goede voorzieningen. Sanitair hartstikke modern en (meestal) schoon. Zwembad leuk, speelgelegenheid voldoende, restaurant gezellig en prima kwaliteit. Ligging op het eiland goed, La Flotte en Saint Martin zeker de moeite waard als gezellige havendorpjes. Saint Martin wat groter. Klein minpunt was toch wel de doorgaande weg langs de camping wat ons betreft. We stonden op plaats 40, lekker ruim plek. Diverse nationaliteiten, 40% Frans, 20% Engels, 20% Nederlands, 20% rest. Ieder dag heerlijk vers brood op de camping.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Magali24-10-2017

Geweldig!

Schitterende, overzichtelijke camping. Vriendelijke eigenaar en medewerkers. Leuk zwembad, speeltuintje voor de kids. Zeer goede fietsenverhuur op de camping. Zeer proper sanitair. Mooie plaatsen. Er is een kinderclub, maar de kids hadden het zo naar hun zin dat we hier geen gebruik van hebben gemaakt. Beperkte, maar heel leuke avondanimatie. We hebben echt genoten.

Als we toch minpuntje moeten geven, is het de drukke baan die je 's nachts hoort wanneer je in een tent slaapt en aan die zijde van de camping ligt. Maar dat went wel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8ballegeer24-07-2017

Gezellige camping. Leuk verblijf gehad. Hygiene van toiletten en douches vonden wij aan de mindere kant nochthans dat we wel duidelijk zagen kuisen smorgens. En chapeau voor het personeel aan de bar, harde werkers en ze moeten veel doen misschien zelfs te veel voor goed te zijn .

• 5Eetgelegenheden

Gereisd in juli 2017

• 10janine31-07-2016

Geweldige camping

Mooie rustige camping met veel Britten en Ieren. 's Avonds rustig en geen overlast. Super schoon modern sanitair wat meerder keren per dag wordt schoongemaakt. Prachtig zwembad waar met iets kouder weer een overkapping overheen gaat. Zeer goed onderhouden camping, met zeer vriendelijk personeel. Ligging tov strand is wat minder. Naar le Bois Plage zo'n 4/5 km fietsen. La Flotte en St Martin zijn leuke plaatsen met leuke winkeltjes en haven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Camping La Grainetière info