Camping La Grainetière

67 reviews over Camping La Grainetière in het Nederlands

Geweldig!

Magali
24-10-2017

Schitterende, overzichtelijke camping. Vriendelijke eigenaar en medewerkers. Leuk zwembad, speeltuintje voor de kids. Zeer goede fietsenverhuur op de camping. Zeer proper sanitair. Mooie plaatsen.

Er is een kinderclub, maar de kids hadden het zo naar hun zin dat we hier geen gebruik van hebben gemaakt.

Beperkte, maar heel leuke avondanimatie.

We hebben echt genoten.

Als we toch minpuntje moeten geven, is het de drukke baan die je 's nachts hoort wanneer je in een tent slaapt en aan die zijde van de camping ligt. Maar dat went wel.

Gezellige camping

ballegeer
24-7-2017

Gezellige camping. Leuk verblijf gehad. Hygiene van toiletten en douches vonden wij aan de mindere kant nochthans dat we wel duidelijk zagen kuisen smorgens.

En chapeau voor het personeel aan de bar, harde werkers en ze moeten veel doen misschien zelfs te veel voor goed te zijn .

Oude reviews (archief)

Geweldige camping

janine
    31-7-2016

Mooie rustige camping met veel Britten en Ieren. 's Avonds rustig en geen overlast. Super schoon modern sanitair wat meerder keren per dag wordt schoongemaakt. Prachtig zwembad waar met iets kouder weer een overkapping overheen gaat. Zeer goed onderhouden camping, met zeer vriendelijk personeel. Ligging tov strand is wat minder. Naar le Bois Plage zo'n 4/5 km fietsen. La Flotte en St Martin zijn leuke plaatsen met leuke winkeltjes en haven.

Top camping!

Angela8791
    19-7-2016

Net terug van 2 weken vakantie op deze camping. Onze indruk?

Fijne ontvangst. Camping niet te groot en daardoor (vooral ook voor kinderen) erg overzichtelijk. Ruim voldoende bomen voor eventueel schaduw. Mooie, schone mobile home. Nieuw, mooi en schoon sanitairgebouw. Leuk zwembad wat overdekt kan worden bij minder weer. Klein speeltuintje. Fietsen huren geen probleem. Leuke omgeving. Havenplaatsjes, marktjes, stranden, allemaal prima met de fiets te bereiken. Kortom: wat ons betreft absoluut een aanrader!

Super leuk

Serge
    1-2-2016

Ben je op zoek naar een leuke fietsvakantie met kleine kinderen, maar wil je ook brede zandstranden of intieme baaitjes? Kies voor Ile de Re en camping La Grainetiere. Mooie campingplaatsen, heerlijk te overdekken zwembad (dus ook bij slecht weer). Vanuit de camping kun je het eiland ile de re prima per fiets verkennen. Vlakbij liggen La Flotte en st Martin de Re en 3 grote supermarkten. Leuke sfeer op de camping, voldoende te doen voor jonge kinderen met kidsclub en kleinschalig (Frans) entertainment

Wat een sfeer!

Mirloyo
    23-8-2015

Al weer voor de vierde keer terug op Camping La Grainetiere in La Flotte op het schitterende eiland Ile de Ré. Op de camping heerst een heerlijke ontspannen sfeer, dankzij Eric,Isabelle en de staf is alles goed geregeld. Vanaf kleinschalige camping fiets je zo het schitterende dorpje La Flotte binnen met z'n pittoreske haventje, heerlijke terrasjes en avondmarkt. Alles is per fiets te doen, wij hebben de auto in zeventien dagen twee keer gebruikt. Voor kinderen is er een leuk zwembad, worden er avonden georganiseerd en is er een playground voor voetballers. Er is een gevaar: eenmaal La Grainitiere is altijd La Grainitiere.

De camping was prima. Prettig ontvangst, mooie staanplaatsen, schoon sanitair en warme douches. De speeltuin was groter dan ik verwacht had. Volgens mij hebben ze deze uitgebreid met meerdere toestellen en een trapveldje. Leuk zwembad voor de kleintjes en zoals eerder gezegd, heerlijk warm water. Animatie vonden wij prima. Er werd zo nu en dan iets georganiseerd en dat was dan ook leuk en er was een kidsclub. Wij hebben weinig last gehad van de weg die langs de camping loopt. Wel hoorbaar s nachts, maar niet door wakker geworden. Kortom, deze camping kan ik iedereen aanraden!

Helaas heeft het weer bij ons een beetje tegen gezeten. Ontzettend wisselvallig waarbij we prachtige dagen hebben gehad, maar ook dagen met veel regen. Dit blijkt vrij normaal te zijn voor deze regio, voor ons een rede om volgende jaren verder naar het zuiden af te reizen.

Ile de Re geweldig, zeker met de fiets. Alleen de tol van 16 euro iedere keer dat je met de auto het eiland op wil vonden wij erg hoog!

Een zeer fijne camping voor vooral gezinnen met kinderen. Elk jaar zie je weer vebeteringen en wordt het mooier! Dit is ons vierde jaar en we zullen hier vast nog wel een keer komen. Zeer vriendelijk personeel.

Een vebeterpunt zou wat ons betreft nog een paar extra wc zijn.

Voor buiten de camping zou een zebrapad fijn zijn.

mooie camping

Rene
    29-7-2015

Een kleinschalige camping, overzichtelijk, vooral voor kleine kinderen tussen de 2 en 8 jaar. Leuk zwembad. Ruime kampeerplekken die niet kaarsrecht zijn ingedeeld, hierdoor een gezellige uitstraling. Bij veel plekken een mogelijkheid voor een hangmat door de aanwezigheid van veel hoge bomen. Sanitair is netjes. Bijna elke avond wordt er wel iets kleins (vooral voor de kinderen) georganiseerd (ballonnenshow, live muziek, bellenblaasshow etc.) Onze kinderen hebben een toptijd gehad. Wel wat fors aan de prijs.

Een leuk eiland. Fietsen is wel een aanrader, deze kan je ook voor rond de 35 euro per week per fiets op de camping huren. De locatie van de camping is wat minder door de drukke weg, die je inderdaad de gehele dag en nacht (!) goed kan horen. Daarnaast is er niet echt een strandje op loopafstand.

Ontzettend genoten!

Bart en Kirsten
    23-7-2015

Samen met onze kinderen 4 en 6 jaar oud in juli /augustus 2013 twee weken, met caravan, op deze camping verbleven op het werkelijk prachtige eiland Ile de Re. Relatief kleine en overzichtelijke camping met veel naaldbomen. Zeer ruime staanplaatsen met voldoende zon en schaduw. Sanitair was zeer schoon en goed onderhouden. Het zwembad was geweldig voor de kinderen en kan overdekt worden. Veel te zien en te doen op het eiland en je kan er geweldig fietsen!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grainetière in La Flotte en Ré(Charente Maritime) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grainetière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Grainetière scoort een 9.03 uit 10 op basis van 231 reviews.