Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

259 Reviews over La Grainetière

• 7Wilbert30-08-2022

Ruim goed

Campings is schoon en personeel is zeer behulpzaam Je loopt zo naar La Flotte toe met zijn mooie haventje En uiteraard heerlijk fietseiland met mooie stranden Echter de camping ligt pal aan een zeer drukke weg en daardoor heeft het verkeer hierop qua geluid de overhand Jammer vond ik de naheffing van de Electra wat van te voren niet was vermeld maar daar valt mee te leven Maar zoals gezegd ligging aan een drukke lawaaierige weg was voor ons het grootste minpunt om niet meer naar deze camping terug te gaan

• 6Eetgelegenheden
  • 8Anne20-08-2022

Leuk!

Een kleinschalige camping met veel chalets (wij zaten zelf in een tent maar hoorden positieve berichten over de chalets). Vanaf een uur of 23.30 uur echt wel rustig op de camping; je hoort dan alleen nog het geluid van de weg waar de camping aan ligt. Leuk, niet al te groot zwembad met voldoende ligbedjes. Het zwembad is gedeeltelijk overkapt en kan bij slecht weer het zwembad in zijn totaal overkappen. Fijne wellness naast het zwembad. Een paar grote supermarkten redelijk dichtbij. De animatie: paella avonden, bellenblaasshow, etc. Leuk voetbalveld. Niet schreeuwerig. Alles op zijn Frans maar ook zeker leuk voor Nederlandse kinderen. Geen camping voor pubers: tot een jaar of 12 leeftijdsgenootjes te vinden. Veel Fransen en Engelsen; toen wij er waren, was ongeveer 15 procent NL. De sfeer is goed op de camping; een nette camping. Sommige plekken heel schaduwrijk; andere half of bijna niet. Ons verzoek is niet ingewilligd.

• 8MARJOLEIN07-12-2020

Heerlijk!

Wij, gezin met 3 jongens (13,11,3jaar), hebben genoten van onze vakantie op La Graineteire. Prachtige schone stacaravan op mooie plek omringt door groen en bloemen. (begin van de camping) Al het personeel meer dan vriendelijk. We hebben fietsen gehuurd op de camping om het eiland te verkennen. Echt een aanrader. Animatie was door corona denk ik anders dan anders, maar voor de kleintjes nog steeds leuk. Wel in het frans. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken was misschien het zwembad wat leuk en schoon was maar iets aan de koude kant. Onze jongste wilde daardoor niet zwemmen. Er is geen echt restaurantje, er staan een paar plastic tafeltjes en stoeltjes waar je wat kunt eten en drinken. Dat kan wel wat gezelliger. Al met al een dikke 9 wat ons betreft, we komen zeker nog een keer terug!

• 8Eva13-08-2020

Gezellige kleinschalige camping

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze leuke, kleinschalige camping. Goede ligging, op fietsafstand van strand, La Flotte en St. Martin. Diverse grote supermarkten op 8 minuten fietsen. Op de camping veel Nederlandse gezinnen met kinderen in de leeftijd onder de 10 jaar. Leuk (niet al te groot) zwembad, bubbelbad en kinderbadje. Wij huurden een mobilhome met 3 slaapkamers, erg ruim en schoon, alles zag er uit als nieuw. Wekelijks nieuwe handdoeken/beddengoed indien gewenst. Doordeweeks dagelijks om 20:30/21:00 uur een avondanimatie/show zoals circus, goochelshow, bellenblazen, live muziek. Dit was allemaal in het Frans, maar goed te volgen voor de kinderen. Op de camping zijn goede fietsen te huur en in het restaurantje wordt lekker en betaalbaar eten geserveerd. Vriendelijk personeel en eigenaren. Kortom, wat ons betreft zeker een aanrader.

• 9Marieke Gerritsen16-07-2020

Fijne camping!

Super fijne camping! Met vriendelijke eigenaren. Sanitair over het algemeen goed schoon. Laatste 2 dagen wat minder, natuurlijk ook afhankelijk van de gebruikers. Netjes desinfectans aanwezig, bij sanitair, zwembad en receptie. Camping in de avond rustig. Wij stonden bij de grote weg. Die geeft inderdaad wel geluidsoverlast. Dus een plek vragen, niet te dicht bij de weg. Weg is in de nacht een racebaan. Eiland prachtig. Zwembad is ook fijn! Bij slechter weer wordt deze overkapt.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Magda Okkerman26-06-2020

Fantastisch plekje op een schitterend eiland!

Voor ons een nieuw stukje Frankrijk op een schitterende camping met schoon sanitair, overal desinfecterende handgel, er werd in dit Corona tijdperk alles gedaan aan hygiëne!

• 9Magda Okkerman25-06-2020

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Nieuw stukje Frankrijk voor ons, maar wat is dit een leuk eiland met gezellige plaatsjes. Heel fijne camping met schoon sanitair, wat wij zeker in deze Corona tijd erg belangrijk vinden, overal desinfecterende handgels, super geregeld

• 8Gaby06-08-2019

Prima camping op Ile de ré

Fijne camping op Ile de Ré. Prima zwembad en goed sanitair. Wel even oppassen dat je niet te dicht bij de weg gaat staan want die hoor je wel. Stacaravans zien er ook prima uit.

• 8Els05-08-2019

Heerlijke camping. Klein en overzichtelijk zodat onze knd van 7, 5 en 3 jaar zelf over de camping konden fietsen. Grote staplaatsen in (half)zon en schaduw. Plekken zijn speels opgesteld. Zwembad is heerlijk verwarmd en leuk met een klein glijbaantje voor de kleintjes, whirlpool en jacuzzi. Speeltuintje was leuk voor onze kinderen. Receptie en barpersoneel vriendelijk En het eten in het restaurant is lekker! Sanitair ziet er netjes uit. La flotte en saint Martin zijn denk ik wel de leukste dorpjes. Maar ook Ars en Re is een aanrader. Veel goede fietspaden en bij elk dorpje leuke speeltuintjes voor de kinderen. Fijne brede stranden. La Rochelle is zeker een bezoek waard. Evenals het aquarium en het Maritiem museum daar. Een boottochtje naar fort Boyard is ook leuk! Al met al een heerlijke gemoedelijke camping op een erg leuk eiland.

• 10Lefebvre07-07-2019

super camping

Nous avons adoré nos vacances à la Grainetière, ambiance familiale et conviviale, mobil-home et infrastructures récents et très bien entretenu, piscine couverte et chauffée. L'ensemble du personnel est sympathique et super accueillant, toujours à votre écoute. Pour avoir déjà fait plusieurs camping pour nous c'est le meilleur camping de l'île de Ré.

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar