Appartement Résidence le Mail Plage

FrankrijkPoitou CharentesLa Couarde-sur-Mer (Charente Maritime)
6.8VoldoendeScore uit 10 reviews

6.8VoldoendeScore uit 10 reviews
  • 6.4Inrichting
  • 5.1Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

10 Reviews over Résidence le Mail Plage

• 6gasnier16-09-2011

la couarde mail plage

trop onéreux vu la taille de l'appartement pour 4 personnes

Résidence Le Mail Plage, Service Clientèle Madame Vacances , 16-04-2013

Bonjour, Nous vous remercions de vos remarques. Concernant la taille de votre appartement, sachez que nous proposons des appartements de plus grande capacité. Concernant votre remarque sur le prix du logement, sachez que nous nous engageons à être "garantie meilleur prix" c'est à dire que nous nous engageons à nous aligner si vous trouver un prix moins cher pour un hébergement similaire, à une même période de l'année. Nous vous remercions de votre compréhension

• 6anoniem11-06-2011

Nooit meer

Klein, niet schoon, veel te duur voor het gebodene.

• 7David06-09-2009

Good Value for Money

Having read several poor reviews before leaving, we feared the worst but were pleasantly surprised by the accomodation. Nice view over the pool which was exceptionally clean. The kitchen facililites were somewhat basic but quite adequate and this was made aware to us at time of booking. The beds were rather uncomfortable but having cycled/swan all day, we were so tired it didn't matter. The staff were very friendly and helpful. Le Mail Plage is ideally located for shops, restaurants and beach. Although the beach did have seaweed, by walking a little further the seaweed disappeared. The island is beautiful. Vineyards, cobbled streets, interesting villages, markets and cycleways everywhere. An excellent place for a peaceful holiday away from everything

• 5M v Rest27-07-2009

viel erg tegen

klein app, slechte (bevlekte) bedden, zeer economisch (=minimaal met goedkoop spul) ingerichte kamers, veel last van herrie op straat. Zeker gezien de prijs (1700 pw) viel het erg tegen.

• 10Susie Made08-11-2008

Escapade merveilleuse sur l'île de ré

Le mail plage est un bon compromis si, comme nous, vous ne voulez pas le prix de l'hôtel. Les appartements sont bien équipés, confortables et la cuisine nous a amplement suffi, ce qui évite de dépenser trop au restaurant. La piscine et la terrasse sont agréables, en bref, un bon séjour sans prise de tête. a réserver : un apart avec balcon!

• 5Dick Postmus29-07-2007

Accommodatie is gelegen aan een behoorlijk drukke weg en beschikt v.w.b. de Nederlandse gasten niet over kamers met een balkon of tuin. Die zijn voor de Engelsen en Fransen gereserveerd. Overigens zijn balkons en tuinen zo klein dat je je kont niet kunt keren. Voor 4 personen is de 2-kamer app. te klein, maar zijn netjes en voldoende ingericht. Tot zover het slechte nieuws.

Het is een bijzonder leuk eiland. Fantastisch om te fietsen. Prachtige fietspaden, mooie omgevingen en goede restaurantjes, prima eten en drinken. In de directe omgeving van Le Mail Plage kun daarvan al voldoende vinden.

Houdt er rekening mee dat de stranden bedekt kunnen zijn met een (hele) dikke laag algen dat je de lust van zwemmen ontneemt.

De prijs is te hoog. Buiten juli en augustus is het voor mensen zonder kinderen een goede acc. als je niet op ruimte en buitenzitten bent ingesteld

• 6H.S. de Tjia23-07-2007

Er was te weinig parkeergelegenheid. Zwembad was klein en veel te weinig ligbedden. Wij hadden het geluk dat we nog een klein terrasje hadden. Driekwart van de appartementen hadden geen terras of balkon. Prijs was in relatie tot het appartement en omgeving veel te hoog. Stranden waren vies, vliegen en mieren en zeewier. Geen gezellige boulevards. Het eiland is te hoog ingeschat. Het viel gewoon tegen. We zullen hier ook zeker nooit meer naar toe gaan.

• 8H. de vries29-10-2006

Het eiland Il de Ré is een eiland voor mensen met een dikke knip. Geweldig om te zien wat de huizen er kosten en hoe duur het in de restaurants is. Maak je gebruik van je eigen keuken en wat je vind aan genot uit de Oceaan, dan is het een geweldig eiland. De natuur is super en je bent vanaf Mail Plage echt na 100 meter op het strand.

Het eiland biedt méér dan genoeg om er heerlijk ontspannen weken door te brengen.

• 8J. Verhagen16-05-2006

Dit was een 7-pers. app.wij vonden het net goed voor ons samen, er waren twee 2-p.slaapk.,een gelijkvloers en een op de verdieping.Slaapbank voor 2 pers. in de kamer, bank in het halletje.Keuken zeer klein, sober ingericht, alles net aan.Tafel met 6 ongemakkelijke stoelen. Wel heel groot balkon. Fietsen konden in de hal van de receptie staan, dus veilig en wel op slot. Zwembad met ligstoelen aanwezig. Biljart.Wij waren hier laatste week sept. 2005, het seizoen is dan bijna voorbij.App. was daarom ook erg goedkoop, beddegoed en de TV kregen we gratis, normaal moet je dat betalen. De laatste dagen waren bijna alle restaurants dicht.Supermarkt is direkt naast het appartement. App.op 50 m. vanh et strand.Wij hebben een geweldige vakantie gehad, ondanks dat het seizoen ten einde was. Beviel ons juist heel goed. Ile de Re is ee aanrader voor de natuur en fietsliefhebber.

• 7C&J Verhagen23-03-2006

wij hebben hier 10 heerlijke dagen doorgebracht. Het is geen hotel maar een appartementencomplex. Comfortabel ingericht. Overal restaurantjes, waar het goed en redelijk geprijsd is. Rustig en centraal gelegen. In september loopt het sizoen af en de laatste dagen waren er praktisch geen restaurants meer open. Voor een relaxte en ontspannen vakantie een aanrader

Appartement Résidence le Mail Plage info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij