Camping L' Océan

Camping L' Océan
8,3

1 review over Camping L' Océan in het Nederlands

2006

wij zijn er verleden zomer eind juli met de caravan naar

Pellizzari Bart
18-2-2006

wij zijn er verleden zomer eind juli met de caravan naar toe geweest en we vonden het er heel gezellig.Veel uitstapmogelijkheden en vooral veel en lekkere schaaldieren... De pizzeria is ook een aanrader.Spijtig genoeg moet je er een drukke weg oversteken om naar het strand te gaan en het water van verwarmd zwembad vonden we eigenlijk te koud.

Gereisd Anders in Sat Feb 18 2006 16:10:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Océan in La Couarde-sur-Mer (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Océan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.