Camping L' Océan

2 reviews over Camping L' Océan in het Nederlands

Genoten!

Karin
9-9-2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel wat meerder talen spreekt! Schone en mooie (moderne) stacaravan met klein plaatsje en boom voor schaduw. Lekker zwembad, beiden baden vanaf dit jaar verwarmd. Schoon en mooi strand om de hoek, zo ook supermarkt (Ars-en-Re) en dorpjes met leuke restaurantjes. Minpuntje.... animatie voor kinderen was alleen in het Frans.

Mooie aangename camping

Cleve Mahieu
18-2-2015

Aangename camping met vriendelijk personeel, prima animatie, rustige omgeving en uitstekend zwembad op het fantastische Il de Ré

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Océan in La Couarde-sur-Mer (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Océan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.