Camping L' Océan

8Fantastisch

Frankrijk, Poitou Charentes, La Couarde-sur-Mer (Charente Maritime)

8Fantastisch

Meer campinginfo

13 reviews over Camping L' Océan

• 7joyce14-08-2008

Prima camping voor een strand/fiets vakantie

Je gaat het eiland op via de tolbrug Een drukke en gezellige camping met vnml Franse gasten. De receptie is vriendelijk en spreekt engels. Je moet een drukke weg oversteken om naar het strand te gaan. Strand ligt op 50 m. De camping ligt centraal op het eiland, echter de leukere dorpjes liggen verder weg. Ils de Re is echt een fiets-eiland. Sanitair is schoon. De douches zijn ruim. Er zijn 2 zwembaden, waarvan 1 verwarmd. Van het restaurant/pizzaria hebben we geen gebruik gemaakt. De restaurants in de 10 dorpjes op het eiland zijn wel net zo gezellig. Het campingwinkeltje is super duur. Animatie is in het Frans. Verder is er een speeltuin, mini golf, een tennisbaan en tafeltennis. Een echte aanrader is: Een helikoptervlucht over het eiland (wordt aangeboden bij de receptie van de camping - kosten 35 eurp pp - vluchtduur=8 min.) De helikopter landt naast de speelplaats.

• 8Staat v/h sanitair

Familie

• 7Joyce11-08-2008

Prima camping voor een strand/fiets vakantie

Je gaat het eiland op via de tolbrug (1 auto = 16,50 euro).

Een drukke en gezellige camping met veel Franse gasten.

De mensen op de receptie zijn vriendelijk en spreken ook engels.

Je moet een drukke weg oversteken om naar het strand te gaan. Strand ligt op 50 m. De camping ligt centraal op het eiland, echter de leukere dorpjes (La Flotte en Saint Martin) liggen wat verder weg. Ils de Re is echt een fiets-eiland.

Sanitair is schoon. De douches zijn ruim.

Er zijn 2 zwembaden, waarvan 1 verwarmd.

Van het restaurant/pizzaria hebben we geen gebruik gemaakt. De restaurants in 1 van de 10 dorpjes op het eiland zijn wel net zo gezellig.

Het campingwinkeltje is super duur.

Animatie is in het Frans. Verder is er een leuke speeltuin, mini golf, een tennisbaan en tafeltennis.

• 8Staat v/h sanitair

Familie