Camping L' Océan

3 reviews over Camping L' Océan in het Nederlands

Aanrader

André Nagengast
13-11-2016

Centrale ligging op het eiland. Geweldige accommodatie en met de camping cheque sta je er goedkoop. Prachtige zwembaden. Ideale ligging, direct aan fietspad en vanaf de poort is het 100 meter naar een mooi strand.

Gereisd Met partner in september 2016

Familie van der Zaag
3-7-2016

Mooie camping met goed sanitair. Vriendelijk meertalig personeel. Camping wordt goed schoongehouden. Wifi gratis bij de bar. Mooi fiets-eiland en goed voor een strandvakantie.

2008

super vakantie

jan kind
30-6-2008

heerlijke kleine camping waar wij drie weken hebben genoten. schandalig lekkere kip bij de receptie te koop. vell rust en een heerlijk zwembad wat voor ons niet te koud was. eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken. Prachtige markt op plein in la flotte. heerlijk fietsen op het eiland. wij komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Océan in La Couarde-sur-Mer (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Océan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.