Camping L' Océan

8Fantastisch

Frankrijk, Poitou Charentes, La Couarde-sur-Mer (Charente Maritime)

8Fantastisch

Meer campinginfo

13 reviews over Camping L' Océan

• 8Arjan03-08-2019

Heerlijke camping!

Prima camping met goed sanitair. Het sanitair wordt heel goed schoon gehouden, zelfs in het hoogseizoen. Het zwembad is niet groot, maar wel heerlijk. Verder zit de camping vlak bij een strand. Er is een dubbeldoelveld voor voetbal, een tennisbaan en midgetgolf. Allemaal goed geregeld. De grootte van de plaatsen is over het algemeen goed. Wel is het grootste deel zandplaatsen. De medewerkers zijn vriendelijk. Een winkel met een breed assortiment en uiteraard ‘s morgens vers brood. Het eten van de snackbar is goed. Fietsen kunnen op de camping gehuurd worden. Veel leuke plaatsjes dichtbij met eetgelegenheid en markten.

• 9Staat v/h sanitair

• 9André Nagengast13-11-2016

Aanrader

Centrale ligging op het eiland. Geweldige accommodatie en met de camping cheque sta je er goedkoop. Prachtige zwembaden. Ideale ligging, direct aan fietspad en vanaf de poort is het 100 meter naar een mooi strand.

• 9Karin09-09-2016

Genoten!

Vriendelijk en behulpzaam personeel wat meerder talen spreekt! Schone en mooie (moderne) stacaravan met klein plaatsje en boom voor schaduw. Lekker zwembad, beiden baden vanaf dit jaar verwarmd. Schoon en mooi strand om de hoek, zo ook supermarkt (Ars-en-Re) en dorpjes met leuke restaurantjes. Minpuntje.... animatie voor kinderen was alleen in het Frans.

• 10Staat v/h sanitair

• 8Familie van der Zaag03-07-2016

Mooie camping met goed sanitair. Vriendelijk meertalig personeel. Camping wordt goed schoongehouden. Wifi gratis bij de bar. Mooi fiets-eiland en goed voor een strandvakantie.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 8Cleve Mahieu18-02-2015

Mooie aangename camping

Aangename camping met vriendelijk personeel, prima animatie, rustige omgeving en uitstekend zwembad op het fantastische Il de Ré

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 8Familie met jonge en oude kinderen05-08-2012

Prima voor strand/fiets vakantie

Goede camping, 100meter van t strand af. Mogelijkheid tot fietsverhuur.Druk in hoogseizoen maar niet hinderlijk. Verwarmd en onverwarmd zwembad, niet erg bij 30gr celcius.Voor jonge en oudere kinderen prima. GRATIS wifi bij cafe/bar. Netjes, vriendelijk meertalig personeel.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8alex08-08-2009

prima familiecamping

Camping is zeer verzorgd, personeel zeer vriendelijk en spreekt ook engels. Het strand ligt op loopafstand van de camping (je moet wel een soms drukke weg over), er liggen wel veel keien in het water. Wij hadden een mobile home confort geboekt en deze was schoon en netjes.De plek was ruim en bood voldoende privacy. Het kinderbad is niet verwarmd en was voor onze kinderen te koud ( enige minpuntje van de camping).De pizza's waren heerlijk. Verder is het eiland leuk, zeer pittoresk met veel stokrozen, kleine vissersdorpjes en veel ezeltjes. Als minpunt is het weer te noemen, je moet het treffen.

Met jonge kinderen

• 7joyce14-08-2008

Prima camping voor een strand/fiets vakantie

Je gaat het eiland op via de tolbrug Een drukke en gezellige camping met vnml Franse gasten. De receptie is vriendelijk en spreekt engels. Je moet een drukke weg oversteken om naar het strand te gaan. Strand ligt op 50 m. De camping ligt centraal op het eiland, echter de leukere dorpjes liggen verder weg. Ils de Re is echt een fiets-eiland. Sanitair is schoon. De douches zijn ruim. Er zijn 2 zwembaden, waarvan 1 verwarmd. Van het restaurant/pizzaria hebben we geen gebruik gemaakt. De restaurants in de 10 dorpjes op het eiland zijn wel net zo gezellig. Het campingwinkeltje is super duur. Animatie is in het Frans. Verder is er een speeltuin, mini golf, een tennisbaan en tafeltennis. Een echte aanrader is: Een helikoptervlucht over het eiland (wordt aangeboden bij de receptie van de camping - kosten 35 eurp pp - vluchtduur=8 min.) De helikopter landt naast de speelplaats.

Familie

• 7Joyce11-08-2008

Prima camping voor een strand/fiets vakantie

Je gaat het eiland op via de tolbrug (1 auto = 16,50 euro).

Een drukke en gezellige camping met veel Franse gasten.

De mensen op de receptie zijn vriendelijk en spreken ook engels.

Je moet een drukke weg oversteken om naar het strand te gaan. Strand ligt op 50 m. De camping ligt centraal op het eiland, echter de leukere dorpjes (La Flotte en Saint Martin) liggen wat verder weg. Ils de Re is echt een fiets-eiland.

Sanitair is schoon. De douches zijn ruim.

Er zijn 2 zwembaden, waarvan 1 verwarmd.

Van het restaurant/pizzaria hebben we geen gebruik gemaakt. De restaurants in 1 van de 10 dorpjes op het eiland zijn wel net zo gezellig.

Het campingwinkeltje is super duur.

Animatie is in het Frans. Verder is er een leuke speeltuin, mini golf, een tennisbaan en tafeltennis.

Familie

• 9jan kind30-06-2008

super vakantie

heerlijke kleine camping waar wij drie weken hebben genoten. schandalig lekkere kip bij de receptie te koop. vell rust en een heerlijk zwembad wat voor ons niet te koud was. eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken. Prachtige markt op plein in la flotte. heerlijk fietsen op het eiland. wij komen zeker terug.

• 10Staat v/h sanitair

0 tips over Camping L' Océan