Camping L' Océan

10 reviews over Camping L' Océan in het Nederlands

Aanrader

André Nagengast
13-11-2016

Centrale ligging op het eiland. Geweldige accommodatie en met de camping cheque sta je er goedkoop. Prachtige zwembaden. Ideale ligging, direct aan fietspad en vanaf de poort is het 100 meter naar een mooi strand.

Gereisd Met partner in september 2016

Genoten!

Karin
9-9-2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel wat meerder talen spreekt! Schone en mooie (moderne) stacaravan met klein plaatsje en boom voor schaduw. Lekker zwembad, beiden baden vanaf dit jaar verwarmd. Schoon en mooi strand om de hoek, zo ook supermarkt (Ars-en-Re) en dorpjes met leuke restaurantjes. Minpuntje.... animatie voor kinderen was alleen in het Frans.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Familie van der Zaag
3-7-2016

Mooie camping met goed sanitair. Vriendelijk meertalig personeel. Camping wordt goed schoongehouden. Wifi gratis bij de bar. Mooi fiets-eiland en goed voor een strandvakantie.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie aangename camping

Cleve Mahieu
18-2-2015

Aangename camping met vriendelijk personeel, prima animatie, rustige omgeving en uitstekend zwembad op het fantastische Il de Ré

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Prima voor strand/fiets vakantie

Familie met jonge en oude kinderen
5-8-2012

Goede camping, 100meter van t strand af. Mogelijkheid tot fietsverhuur.Druk in hoogseizoen maar niet hinderlijk. Verwarmd en onverwarmd zwembad, niet erg bij 30gr celcius.Voor jonge en oudere kinderen prima. GRATIS wifi bij cafe/bar. Netjes, vriendelijk meertalig personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

prima familiecamping

alex
8-8-2009

Camping is zeer verzorgd, personeel zeer vriendelijk en spreekt ook engels. Het strand ligt op loopafstand van de camping (je moet wel een soms drukke weg over), er liggen wel veel keien in het water. Wij hadden een mobile home confort geboekt en deze was schoon en netjes.De plek was ruim en bood voldoende privacy. Het kinderbad is niet verwarmd en was voor onze kinderen te koud ( enige minpuntje van de camping).De pizza's waren heerlijk. Verder is het eiland leuk, zeer pittoresk met veel stokrozen, kleine vissersdorpjes en veel ezeltjes. Als minpunt is het weer te noemen, je moet het treffen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

2008

Prima camping voor een strand/fiets vakantie

joyce
14-8-2008

Je gaat het eiland op via de tolbrug Een drukke en gezellige camping met vnml Franse gasten. De receptie is vriendelijk en spreekt engels. Je moet een drukke weg oversteken om naar het strand te gaan. Strand ligt op 50 m. De camping ligt centraal op het eiland, echter de leukere dorpjes liggen verder weg. Ils de Re is echt een fiets-eiland. Sanitair is schoon. De douches zijn ruim. Er zijn 2 zwembaden, waarvan 1 verwarmd. Van het restaurant/pizzaria hebben we geen gebruik gemaakt. De restaurants in de 10 dorpjes op het eiland zijn wel net zo gezellig. Het campingwinkeltje is super duur. Animatie is in het Frans. Verder is er een speeltuin, mini golf, een tennisbaan en tafeltennis. Een echte aanrader is: Een helikoptervlucht over het eiland (wordt aangeboden bij de receptie van de camping - kosten 35 eurp pp - vluchtduur=8 min.) De helikopter landt naast de speelplaats.

Gereisd Familie in Thu Aug 14 2008 23:41:11 GMT+0000 (UTC)

Prima camping voor een strand/fiets vakantie

Joyce
11-8-2008

Je gaat het eiland op via de tolbrug (1 auto = 16,50 euro).

Een drukke en gezellige camping met veel Franse gasten.

De mensen op de receptie zijn vriendelijk en spreken ook engels.

Je moet een drukke weg oversteken om naar het strand te gaan. Strand ligt op 50 m. De camping ligt centraal op het eiland, echter de leukere dorpjes (La Flotte en Saint Martin) liggen wat verder weg. Ils de Re is echt een fiets-eiland.

Sanitair is schoon. De douches zijn ruim.

Er zijn 2 zwembaden, waarvan 1 verwarmd.

Van het restaurant/pizzaria hebben we geen gebruik gemaakt. De restaurants in 1 van de 10 dorpjes op het eiland zijn wel net zo gezellig.

Het campingwinkeltje is super duur.

Animatie is in het Frans. Verder is er een leuke speeltuin, mini golf, een tennisbaan en tafeltennis.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super vakantie

jan kind
30-6-2008

heerlijke kleine camping waar wij drie weken hebben genoten. schandalig lekkere kip bij de receptie te koop. vell rust en een heerlijk zwembad wat voor ons niet te koud was. eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken. Prachtige markt op plein in la flotte. heerlijk fietsen op het eiland. wij komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2006

wij zijn er verleden zomer eind juli met de caravan naar

Pellizzari Bart
18-2-2006

wij zijn er verleden zomer eind juli met de caravan naar toe geweest en we vonden het er heel gezellig.Veel uitstapmogelijkheden en vooral veel en lekkere schaaldieren... De pizzeria is ook een aanrader.Spijtig genoeg moet je er een drukke weg oversteken om naar het strand te gaan en het water van verwarmd zwembad vonden we eigenlijk te koud.

Gereisd Anders in Sat Feb 18 2006 16:10:09 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Océan in La Couarde-sur-Mer (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Océan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.