Bed and Breakfast

9 reviews over Bed and Breakfast Amabilité in het Nederlands

Fantastisch verblijf!

Mieke
17-8-2018

Wij hebben met ons gezin twee nachten mogen verblijven bij Amabilité. Wat een gastvrijheid. Een opsomming van het verblijf: - super mooie kamers met heerlijke bedden - badkamer met bad - alles brandschoon - ontbijt... ik wil terug. Super goed verzorgd met verse eitjes - diner; zooo lekker (sorry borden waren leeg voordat ik foto’s kon maken - heel kindvriendelijk (onze jongens van 9 en 11 konden heerlijk afkoelen in het zwembad in de mooie tuin) - hondvriendelijk! Onze hond was méér dan welkom en in de buurt kun je super wandelen Toch een minpuntje? Nee, ik kan het gewoon niet benoemen. Een heerlijke plek met super vriendelijke eigenaren die gewoon (als je het op prijs stelt) gezellig een glaasje wijn meedrinken én je genoeg tips geven over wat je in de omgeving kunt ondernemen. Bedankt voor deze fantastische start van onze vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

We komen vast nog eens terug!

Ellen
10-8-2018

Op weg naar Spanje tezamen met mijn drie kinderen verbleven in de familiekamer van Amabilité. De keuze om op doorreis twee nachten te boeken in plaats van één, bleek zeer prettig. Zo konden we langer genieten van de gastvrijheid van de eigenaren, op hun advies wat zien van de omgeving en vervolgens uitgerust onze reis vervolgen. De verzorgde maaltijd bij aankomst was een luxe, evenals de grote tuin waar het heerlijk toeven is en voor de kinderen een mogelijkheid is om in het zwembad(je) even af te koelen. De kamers zijn goed verzorgd en de eigenaren vriendelijk en behulpzaam. Ron & Inge, bedankt en tot ziens!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijk een paar dagen weg

Jeroen en Lotte
3-12-2017

We werden erg gastvrij ontvangen in de woonkamer met een drankje. De eigenaren konden ons veel over de omgeving vertellen. In het dorp zelf was niet veel, maar goede tips gekregen voor uitjes in de omgeving, zoals de vele rommelmarkten en een leuke dierentuin. De eerste avond lekker gegeten in de B&B zelf en de andere avonden tips gekregen voor een heerlijk restaurant in een nabijgelegen dorp. De kamer was goed met mooie badkamer en het ontbijt was prima verzorgd.

Gereisd met partner in september 2017

Prima vakantieverblijf.

Ton en Mieke Regeling
14-9-2016

Hartelijk en gastvrij. 'S morgens een heerlijk ontbijt en ' Avonds en heerlijk diner. Mooie kamers en een grote tuin waarin je lekker kon verblijven. Ronald en Inge gaven ook tips wat er in de omgeving te zien of te doen was. Een goede plek om van daaruit wandelingen te maken. Mooie omgeving. Al met al een prima lokatie.

Gereisd met vrienden in september 2016

Een zeer prettig verblijf

Kees en Wilma
12-9-2016

Alles was heel goed. Geen enkel minpunt te bedenken. Fijne kamers, heerlijk ontbijt en diner voor een zeer schappelijke prijs. Vriendelijk en behulpzaam en echtpaar.

Gereisd met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek

Gunvor
25-6-2015

B&B Amabilite waarderen wij met een dikke 10. De ligging de mooie kamers, de enorme tuin. Niet te vergetende de gastheer en gastvrouw Ron en Inge werkelijk super, zij weten veel van de omgeving en de verzorging van de inwendige mens kan niet beter. Bedankt voor de gezellige dagen. Gr. Johan en Gun.

Gereisd met partner in mei 2015

Ongelooflijk fijne stek!

Nicole
20-4-2015

Hartelijke ontvangt, heerlijk bed, mooie omgeving, schattig dorpje, zeer gastvrij, volop tips voor de omgeving en ze hebben zelfs een fantastische masseuse voor me geregeld. Kortom, voor herhaling vatbaar!!

Gereisd alleenreizend in februari 2015

super plek ook in de winter

c.f van Gerder
20-5-2013

Een heel mooi hus met mooie kamers en een goede gastheer eten en slapen is super en de tuin niet te vergeten die is mooi groot zodat je niet 123 op de lip van elkaar hoef te zitten

Gereisd met partner in januari 2013

Voor herhaling vatbaar!

Siny de Deugd
11-5-2013

Amabilité in Journet (een lief klein dorp in Poitou-Charentes) is een heerlijke plek om te verblijven. Wij hadden een week geboekt maar hebben een dag bijgeboekt omdat we nog niet weg wilden! De accomodatie is prima: mooie kamers (alle met eigen badkamer), goede bedden en een heerlijk ontbijt. De kamer en badkamer werden uitstekend schoongehouden. Wij hebben genoten van de gezellige gastvrijheid van de eigenaars van deze Chambre d'Hôtes. Voor de luie dagen of avonden konden we gebruik maken van de mooie grote tuin. De prachtige omgeving bood ons meer dan voldoende mogelijkheden om te wandelen, maar is ook bijzonder aantrekkelijk om te fietsen of tochten met auto/motor te maken. Fotografen en schilders komen ogen tekort! Wij hebben gebruik gemaakt van de mogelijkheid om 's avonds een eenvoudige warme maaltijd te nuttigen in de Chambre d'Hôtes. Wil je buiten de deur eten dan zijn in de omgeving genoeg gelegenheden om voordelig te dineren. Kortom: wij komen terug!

Gereisd met partner in januari 2013

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Amabilité in Journet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Amabilité zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.