Camping L'Ile Madame

Camping L'Ile Madame

8.1Fantastisch

Frankrijk, Poitou Charentes, Jarnac

Op vakantie geweest naar L'Ile Madame?

8.1Fantastisch

• 8Staat v/h sanitair

Meer camping info

3 reviews over Camping L'Ile Madame

• 2018
      8Sara12-08-2018

Fijne zeer goedkope camping met veel voorzieningen

Fijne ligging. Grote plekken, parkachtig van opzet, keurige camping. Veel speelruimte (voetbalveld, basketbalveld, volleybal, skatebaan en park om de hoek) mooie wandel- en fietsmogelijkheden vanaf de camping, bijvoorbeeld langs kanaal. Fijn zwembad, 25 meter bad (3 banen) en 2 peuterbaden. Gratis toegang . Sfeervol dorpje op loopafstand. (Aantal supermarkten waaronder lidl) Heel goedkoop. Huurmogelijkheden zagen er goed en nieuw uit. Veel vernieuwd in afgelopen jaren. Er waren veel vrije plekken in het hoogseizoen. Als er meer nl kids waren geweest waren we langer gebleven. Sanitair zag er ook nieuw uit.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Ludo09-08-2016

Mooi, rustig

Mooie camping met comfortabel sanitair en schitterend onderhouden. Jammer dat de camping niet zo goed wordt aangegeven vanaf de autobaan. Goed aanpalend restaurant. Vriendelijk onthaal. Als we in de omgeving komen keren we zeker terug naar deze camping met zeer ruime staanplaatsen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 8herma&jan18-08-2009

vriendelijke camping

Mooie camping met ruime plekken op gras met en zonder schaduw. Toevallig hier terecht gekomen omdat camping Cognac complet was ivm Bluesfestival. Vriendelijke ontvangst waarna we uit enkele plekken konden kiezen. Naast de camping is een uitstekend restaurant met schappelijke prijzen. Het dorp is om de hoek met een kleine overdekte markt met 'smorgens alle verse produkten die je nodig hebt. Supermarkt aan uitvalsweg op 5 mn. Het (mooie) gem. zwembad naast de camping is gratis voor de gasten. Er kan ook in de Charente worden gezwommen. Sanitair is gedateerd maar voldoende. Tips: Cognac en zijn cognachuizen; naast de camping Courvasier. Echter een bezoek aan de kleine distilleerderijen is leuker. Voor Cognac naar DeMoines en voor de Pineau naar J-P Leonard. Ligging slechts een 7 omdat op 'ons' deel van de camping de hele dag een achtergrond geluid hoorbaar was. Het bleek iets met stenen sorteren te maken te hebben.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2009