8,1

3 reviews over Camping L'Ile Madame in het Nederlands

Fijne zeer goedkope camping met veel voorzieningen

Sara
12-8-2018

Fijne ligging. Grote plekken, parkachtig van opzet, keurige camping. Veel speelruimte (voetbalveld, basketbalveld, volleybal, skatebaan en park om de hoek) mooie wandel- en fietsmogelijkheden vanaf de camping, bijvoorbeeld langs kanaal. Fijn zwembad, 25 meter bad (3 banen) en 2 peuterbaden. Gratis toegang . Sfeervol dorpje op loopafstand. (Aantal supermarkten waaronder lidl) Heel goedkoop. Huurmogelijkheden zagen er goed en nieuw uit. Veel vernieuwd in afgelopen jaren. Er waren veel vrije plekken in het hoogseizoen. Als er meer nl kids waren geweest waren we langer gebleven. Sanitair zag er ook nieuw uit.

Mooi, rustig

Ludo
9-8-2016

Mooie camping met comfortabel sanitair en schitterend onderhouden. Jammer dat de camping niet zo goed wordt aangegeven vanaf de autobaan. Goed aanpalend restaurant. Vriendelijk onthaal. Als we in de omgeving komen keren we zeker terug naar deze camping met zeer ruime staanplaatsen.

vriendelijke camping

herma&jan
18-8-2009

Mooie camping met ruime plekken op gras met en zonder schaduw. Toevallig hier terecht gekomen omdat camping Cognac complet was ivm Bluesfestival. Vriendelijke ontvangst waarna we uit enkele plekken konden kiezen. Naast de camping is een uitstekend restaurant met schappelijke prijzen. Het dorp is om de hoek met een kleine overdekte markt met 'smorgens alle verse produkten die je nodig hebt. Supermarkt aan uitvalsweg op 5 mn. Het (mooie) gem. zwembad naast de camping is gratis voor de gasten. Er kan ook in de Charente worden gezwommen. Sanitair is gedateerd maar voldoende. Tips: Cognac en zijn cognachuizen; naast de camping Courvasier. Echter een bezoek aan de kleine distilleerderijen is leuker. Voor Cognac naar DeMoines en voor de Pineau naar J-P Leonard. Ligging slechts een 7 omdat op 'ons' deel van de camping de hele dag een achtergrond geluid hoorbaar was. Het bleek iets met stenen sorteren te maken te hebben.

Gereisd Met partner in juli 2009

Nog geen informatie beschikbaar over Camping L'Ile Madame

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Ile Madame in Jarnac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Ile Madame zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.